بازدید 29982

جزییاتی از زندگی اشرافی رهبر کره شمالی

کد خبر: ۳۵۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲ 21 October 2013
ستاره سابق بسکتبال آمریکا سبک زندگی رهبر کره شمالی را به یک "مهمانی هفت ستاره" با سرو دائمی مشروبات الکلی، گردش با جت اسکی و قایق‌های تفریحی لوکس توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه تلگراف، "دنیس رادمن" 52 ساله، ستاره سابق بستکتبال آمریکا ماه دسامبر برای دومین بار به مدت هفت روز به کره شمالی سفر کرده و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را به عنوان یکی از دوستان خوبش توصیف کرد.

رادمن در مصاحبه‌ای گفت: انگار که شما به "هاوایی" یا "ایبیزا" سفر کرده‌اید. کیم جونگ اون دوست دارد تا اطرافیانش شاد باشند. همواره 50 تا 60 تن از مردم عادی در کنار او هستند و تمام وقت مشروبات الکلی نوشیده، می‌خندند و اوقات خوشی را می‌گذارنند. هر چیزی که بخواهید کیم جونگ اون بهترینش را دارد.

این در حالی است که سازمان‌های حقوق بشر خواستار تحت فشار گذاشتن هر چه بیشتر حکومت کره شمالی شده‌اند که در سال 2012 میلادی 645.8 میلیون دلار برای خریداری وسایل لوکس هزینه کرده است.

این وسایل لوکس وارداتی شامل حیوانات خانگی جذاب، عطر و وسایل حمام است که در گزارش ارائه شده به پارلمان کره جنوبی در اوایل اکتبر سال جاری میلادی ذکر شده است.

واردات شیشه‌های مشروبات الکلی به ارزش 30 میلیون دلار همراه با وسایل الکترونیکی به ارزش 37 میلیون دلار و ساعت‌های لوکس به ارزش 8.2 میلیون دلار از دیگر اقلام ذکر شده در این گزارش است.

سازمان مواد غذایی و کشاورزی سازمان ملل اوایل ماه اکتبر اعلام کرد، کره شمالی یکی از 34 کشور دنیا است که برای تغذیه مردم کشورش به کمک‌های بیشتری نیاز دارد. این آژانس برآورد می‌کند که حدود 2.8 میلیون تن در کره شمالی نیازمند کمک‌های خارجی هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان