بازدید 16941
شانس قهرمانی پرسپولیس از همه بیشتر است

پرسپولیس قهرمان نیم فصل لیگ برتر می‌شود؟

با توجه به دیدارهای دو هفته پایانی لیگ بر‌تر، گویا بخت تیم پرسپولیس از همه مدعیان برای صدرنشینی در نیم فصل بیشتر است. البته در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست؛ هر چند صدرنشینی در نیم فصل ارزش زیادی ندارد، فراموش نکنیم که تیم پرسپولیسی‌ها سال‌ها حسرت صدرنشینی حتی در نیم فصل را دارند
کد خبر: ۳۵۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱ 21 October 2013
پرسپولیس قهرمان نیم فصل لیگ برتر می شود ؟تیم فوتبال پرسپولیس در سیزده هفته گذشته با‌ ۲۴ امتیاز نتایج خوبی گرفته ‌و هم‌اکنون در مکان دوم جدول لیگ جای دارد، البته باید منتظر رأی کمیته استیناف در مورد کسر یک امتیاز ماند.

به گزارش «تابناک»، تیم پرسپولیس در هفته چهاردهم در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم بحران زده راه‌آهن می‌رود و در هفته پانزدهم با تیم استقلال خوزستان در تهران بازی دارد که در صورت برتری سرخپوشان تهران در هر دو بازی به برتری برسند، سی امتیازی می‌شوند و در صورت تأیید رأی کمیته استیناف در مورد کسر یک امتیاز، جمع امتیاز پرسپولیس به ‌۲۹ می‌رسد.

جالب اینکه سرخپوشان پایتخت در این فصل هشت بازی در آزادی به میدان رفته‌اند که در هفت بازی میزبان و در بازی مقابل استقلال میهمان بوده‌اند. پرسپولیسی‌ها هر هفت بازی خانگی را با برد پشت سر گذاشته‌اند و با ‌۲۱ امتیاز بهترین عملکرد خانگی را در بین تیم‌های لیگ بر‌تر این فصل ثبت کرده‌اند. پرسپولیس در خانه یازده گل زده و فقط یک گل دریافت کرده است.
 
پرسپولیس قهرمان نیم فصل لیگ برتر می شود ؟
تیم فولاد خوزستان صدرنشین فعلی لیگ بر‌تر در هفته چهاردهم جمعه این هفته، یک دیدار سنگین و سخت مقابل استقلال تهران دارد و در هفته پایانی به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز می‌رود.

تیم سپاهان دیگر مدعی لیگ بر‌تر در هفته چهاردهم میزبان تیم ملوان است و در هفته آخر در تهران میهمان تیم سختکوش نفت تهران است.

تیم تراکتورسازی تبریز یکی دیگر از مدعیان در هفته چهاردهم در اهواز با تیم استقلال خوزستان مصاف ‌و در هفته پایانی در دیداری حیاتی با تیم استقلال تهران دیدار دارد.
تیم استقلال تهران مدافع عنوان قهرمانی که سه دیدار عقب افتاده با تیم‌های ملوان، سایپا و مس دارد، در هفته‌های چهاردهم و پانزدهم با تیم‌های بال نشین فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز بازی دارد.

با توجه به دیدارهای دو هفته پایانی لیگ بر‌تر، به نظر می‌رسد بخت تیم پرسپولیس از تمامی مدعیان برای صدرنشینی در نیم فصل بیشتر است.

تیم پرسپولیس در سال جاری در یارگیری بهتر از سایر تیم‌ها عمل کرده است، عالیشاه و صادقیان دو بازیکن سرعتی و آینده‌دار این تیم هستند که حتی نامشان در فهرست کی روش قرار دارد و به نظر می‌رسد در اردوهای بعدی تیم ملی از این دو بازیکن دعوت شود.

سرخپوشان تهرانی نسبت به سال‌های اخیر به نتایج خوبی دست یافته و انصافا این تیم به همراه تیمهای فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز زیبا و روان بازی می‌کند و اگر به حاشیه نرود یکی از مدعیان جدی قهرمانی لیگ بر‌تر در این فصل به شمار می‌رود.

جایگاه تیم پرسپولیس در فصل جاری با جایگاه این تیم در سال‌های گذشته قابل قیاس نیست و نگاهی به سال‌های گذشته، نشان می‌دهد که امسال این تیم شروع خوبی داشته است.
به هر حال پرسپولیس مدعی اول قهرمانی برای صدرنشینی در نیم فصل است. البته در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست، هر چند صدرنشینی در نیم فصل ارزش زیادی ندارد ولی فراموش نکنیم که تیم پرسپولیسی‌ها سال‌ها حسرت صدرنشینی حتی در نیم فصل را دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶۱
انتشار یافته: ۶۰
پرسپولیس امسال رویایی بازی می کنه کسر امتیاز این تیم نابخشودنی ست
پاسخ ها
پرسپولیسی اوریجین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اگر رویایی منظورت خواب آلوده است، موافقم.
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
تصمیمات از ستارخان گرفته میشه باید رضایت ل.ق.ک.ن. جلب کنه بعد از قهرمانی حرف بزنه ...آخه اونا می گن ما قهرمان رو تعیین می کنیم ..فوتبال دست ماست..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
کسر امتیاز از استقلال آن هم در بازی با سپاهان که داور دو پنالتی برای این تیم نگرفت بخشودنی بود؟
آن روز همه پرسپولیسی ها خوشحال بودند ولی الان میگویند این غیر قانونی است
این جمله قلعه نوعی را فراموش نمیکنیم
چون کمیته انظباطی که یک مرجع قانونی است و این حکم را داده است حکم را میپذیریم و تمکین میکنیم
ساسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اگه قلعه نوعی گفته تمکین می کنیم بعدش چرا نفرین می کنه در ضمن تماشاگران استقلال فحاشی کردن و پرسپولیس هیچ فحاسی نکردن و فقط چون باید جوی که استقلالیا را انداخته بودن کنترول می شد از پرسپولیسم امتیاز کم کردن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اقای ساسان اولا قلعه نویی به خاطر اون موضوع نفرین نکرد بلکه به خاطر محرومیتش نفرین کرد چون گفت بدون هیچ دلیلی من رو محروم کردن ودوما تماشاچیای پرسپولیس چند بازیه که دارن به داور توهین میکنن.در بازی اول لیگ بدترین توهین ها رو به دائر کردن ولی امتیازی کسر نشد. تماشاچیای پرسپولیس در 3 بازی اخیر هم به تیم های دیگه فحاشی کردن هم غلیه داوری شعار دادن که شعار پنالتی -پنالتیشون به راحتی از گیرنده شنیده میشد.کمیته ی انضباطی در این فصل هوای پرسپولیسو خیلی داشته و اگه میبینی کسر امتیاز کرده به خاطر اینه که خیلی داشت برای همه مشخص میشد که کمیته ی انصباطی هوای پرسپولیسو داره.
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
تجربه ثابت کرده که هر وقت علی دایی تحت فشار بیشتری بوده بهترین عملکردها و نتایج را داشته: 1-در زمان بازیگری هر وقت چند بازی گل نمی زد و رسانه ها فشار می آوردند یهو می ترکوند! 2-سال اول مربیگری در سایپا وسطهای فصل، 11 هفته بدون برد بود ولی آخرهای فصل بازم ترکوند و قهرمان شد! 3- چند سال پیش هم که هر روز دعوا داشت با کاشانی، ولی توی جام حذفی هی برد و هی دعوا کرد و هی برد تا آخر ترکوند و قهرمان شد! نتیجه اخلاقی: امسال هم به کوری چشم زردمبوها و آبکی ها دایی دعوا می کنه و ما می ترکونیم و قهرمان می شیم!
اگه مافیا باخرید بازیکنای حریف وداورا بذاره قهرمانه چندساله که حداقل توی دربی ها چندتا پنالتی برامون نگرفتند این هفته هم که اقای ت داور مورد علاقه وقهرمان ساز استقلالیها بازی بافولاد رو سوت خواهد زد
اگه مافیا باخرید بازیکنای حریف وداورا بذاره قهرمانه چندساله که حداقل توی دربی ها چندتا پنالتی برامون نگرفتند
پرسپولیس در نیم فصل دوم میهمانه و در گرفتن نتیجه در خارج از خانه بسیار ضعیف عمل کرده !
مگه مافیای فوتبال میذارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگر به بخت یا فوتبال بازی کردنه؟! فدراسیون هر کسیرو بخواد قهرمان میشه. اگر سپاهان قهرمان شده دلیلش کاملا مشخصه. بازهم در یک بازی حساس یه پنالتی به ضرر تراکتور سازی و در نهایت محرومیت و کسر امتیاز ار این تیم. کل فدراسیون وارد بازی ...شده که تبانی و خرید داوران کاملا طبیعی شده. پیدا کنید پرتقال فروش را !
پاسخ ها
hamid
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
تا کی می خواین با حاشیه سازی نتیجه بگیرید؟
خوبه تابحال هیچ مقامی کسب نکردین و ..ن از همه تیم ها کمتره وگرنه دیگه خدا میدونه با این اعتماد به نفس کاذب چه می شد.
منتشر کن تابی
ساسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اون قهرمانی که با مافیا بدست بیاد نتیجش میشه گل 40 متری خوردن شکستن دل هوادار تو تهران ... پس بهتر با مافیا بازی جلوی قهرمانی پاک ترین تیم ایران پرسپولیس کبیرو نگیرید
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
حمید جان همه میدونن که یکی از داوران معروف کشورمان دوسال پشت سرهم قهرمانی را از تراکتور گرفت و به سپاهان و استقلال داد ظاهرا امسال هم تصمیم گرفته پرسپولیس را قهرمان کنه
فرید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
اگه بلاهایی که در این چند سال بر پرسپولیس نازل شد گریبان استقلال را
میگرفت حداقل بالای 50 درصد طرفداراش را از دست میداد و اینجاست که معنی
تیم مردمی معلوم میشه و همیشه طرفداران پرسپولیس بیشتر میشه
در شرایط عادی هرگز. مگر مافیا میذارن تا پرسپولیس به صدر میرسه میبرن به حاشیه م...بر مافیای کثیف فوتبال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
از کار چاق کن های علی جون چه خبر
خیر فولاد خوزستان میشود
" انصافا زیبا وروان بازی می کند "
البته پرسپولیس حتی یک برد خارج از آزادی نداشته ...
پاسخ ها
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آمار نده ما خودمون در جریانیم.
تصمیمات از ستارخان گرفته میشه باید رضایت ل.ق.ک.ن. جلب کنه بعد از قهرمانی حرف بزنه ...آخه اونا می گن ما قهرمان رو تعیین می کنیم ..فوتبال دست ماست..
اگه مافياي فوتبال بذاره . فعلاًكه آقايون بنا به اعلام قبلي استارت قهرماني رو زدند
هواداران تیم 50 متری خور فعلا سکوت اختیار بنومایند.
اما پرسپولیس با این مافیا بعیده کاری بتونه بکنه باید مثل زردآبیها تو صحنه باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ناشناس عزیز بدجور باهات موافقم وان تو تری فور رحمتیه 40 متری خور
ایوللللللللللللللللللللللللللل
اول بشه اخر بشه ما دوستش داريم
پرسپوليس بايدقهرمان بشود چون لیاقتش را دارد
فراموش نکنیم که تیم پرسپولیسی ها سالها حسرت صدرنشینی حتی در نیم فصل را دارند .
پاسخ ها
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شمام اون سالها رو که پرسپولیس قهرمان میشد و باشگاه شما هنوز تاسیس نشده بود رو فراموش ننما
تیمی که 114 هفته رنگ صدر جدول رو ندیده و در شبکه های اجتماعی از صدرنشینیش به عنوان لطیفه یاد میشه و حتی در برخی سایت ها برای عدم صدرنشینیش روزشماری ساخته شده که از 1100 روز هم فراتر رفته در مورد قهرمانی چه ادعایی میتونه داشته باشه؟
پاسخ ها
خسرو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
نکنه شما تو این 114 هفته رنگ صدر جدول رو دیدین ؟ شما مواظب .. فرن.. باش عزیزم زمین نخوره بشکنه
ساسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
من نمی دونم بعد گل 60 متری چطوری میاین حرف میزنید چه روی دارین شما!!!
اسکندر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شما فعلا حال و هوا گلر تون رو بپرس بعدشم یه خبری از فرناز بگیر یه وقت اوف نشده باشه
ناشناس
| United States |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
خوبی ؟
فولاد امسال قهرمانه، در بازی مستقیم با پرسپولیس ثابت میکنیم تیمی بی حاشیه قوی تره یا تیمی که با حاشیه سازی مربی اش (علی دایی) در کنار زمین و پشت میکروفن سعی در پیروزی تیمش داره... ثابت میکنیم فولاد امسال پیروزه
دایی حرفهایی میزنه که آدم باورش نمیشه
آن از داشتن خانه 250 متری فوتبالیست ها
یا آنکه میگوید برو بشین سرجات فحش یا بی ادبی نیست
و اینکه الان میگوید من در بازی استقلال و نفت نبودم چون شعار دادند پس هماهنگ شده بود
چند نکته را باید به ایشان یاد آوری کرد
آیا دایی شما در همه تیم ها بودید یا در همه ورزش ها بودید که همیشه برای اعتراض اسم شما آورده میشد؟
اول اینکه آیا علی پروین کاره ای است که هنوزم که هنوزه علیه او شعار میدهند؟ یا قلعه نوعی در تمام بازی های پرسپولیس حضور دارد که در بازیها علیه او شعار میدهند؟
دوم اینکه خیلی دیده شده در هر بازی به مناسبت آن بازی شعارهای جدیدی ساخته شده مثلا برای نوع گل زده شده یا شخص گل زن مثل گلی که قاضی به صبا زد و سریع شعار ساختند
مورد بعدی هم اینکه آقای دایی شما یک چهره شناخته شده هستید در این مملکت که اگر کسی اصلا فوتبال نداند اسم شمارا شنیده و چهره شما را میشناسد پس این هم از تبعات شهرت است که هر جا اسم شما باشد گاهی به نیکی و گاهی هم به حالت کری و شعار
روز به رو زداره بهتر میشه سال 86 هم از پرسپولیس امتیاز کم شد اونم 6 امتیاز باز با شایستگی قهرمان شدیم . چون تیم زیبا بازی میکرد .
روز به رو زداره بهتر میشه سال 86 هم از پرسپولیس امتیاز کم شد اونم 6 امتیاز باز با شایستگی قهرمان شدیم . چون تیم زیبا بازی میکرد . ولی با تمام حواشی که برای پرسپولیس بوجود آمده بازم میگم این تیم قهرمانه ، پرسپولیس یک حقیقت 2500 سالست .
علي دائي شخصيت جهاني دارد اگر حسودها و تنگ نظر ها مزاحمتي ايجاد نكنند كارهاي بهتري را از دائي شاهد خواهيم بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
شخصیت جهانی؟
همه جای جهان به داور میگن برو بشین سر جات؟؟
این اقا که همیشه ادعاش میشه من هیچ کجای دنیا چنین چیزی ندیدم ایا هیچ کجای دنیا دیده کسی به داور بگه بهت میگن برو بشین سرجات؟؟؟؟!!
استقلالیها برای چند روز هم شده طاقت اون پایین بودن را داشته باشید.اگه بلاهایی که در این چند سال بر پرسپولیس نازل شد گریبان استقلال را میگرفت حداقل بالای 50 درصد طرفداراش را از دست میداد و اینجاست که معنی تیم مردمی معلوم میشه
پاسخ ها
خسرو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آقا منوچ گل گفتی ، استغلال تیم ..لاست هاها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
مگه اینکه استقلال با 3بازی کمتر پایین جدول باشه و شما اینجوری دلتون خوش باشه.
هوادارای استقلالی انقدر شعور دارن که از مدیرانی طرفداری کنن که تیمشونو به اون وضعی که شما مد نظرتونه نندازن.
شما زیاد خوشجال نباشید چون فعلا هم وضعتون خوب نشده. استقلال فصل پیش قهرمان شده و تو اسیا هم سوم شده شما هنوز بعد از 4 سال موقتا هم به صدر نرفتید.به سوم بودنتون افتخار میکنید؟ استقلال تو اسیا سوم شده شرمندس شما به سوم بودنتون تو لیگ افتخار میکنید؟ مطمئن باش هیچ فرقی با تیم فصل قبل ندارید و فوقش اینه که 1 پله بیاید بالاتر.
یه جوری میگی استقلال پلیین جدوله انگار استقلال چهارهمه شما اولید!!!
امسال پرسپولیس قهرمانه اگه مافیا اجازه بدن
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
امیدوارم پرسپولیس قهرمان بشه چون خدایی هم هست.
سپاهان قهرمانه. یعنی قهرمانش میکنن. اینا حتی نتونستن ببینن که پرسپولیس بالای سپاهان رفته و سریع امتیاز کردن.
تا امثال تاج توی فدراسیونه فوتبالمون پاکه پاکه، به خـــــــــــــــــــدا ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ايولللللللللللللللللللللللللللللللللل راست گفتي
هر وقت رفتين آسيا كه آبرو ايرانو بردين ما اگه از تيمي از 40 متري گل خورديم شما .. اي كه به همون تيم باختين.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
ای بابا گل 40 متری ووریا غفوری رو بی خیال گل آقا کریم به وحید طالب لو هم از 40 متری بود کلا استقلال تیم 40 متری خوره
ناشناس
| United States |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
آخه شما عادت دارین از 40 متر به بالا گل بخوربن
شوت کریم یادتونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
صبوری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
گل سالم نوری چی شد؟
داستان 16 میلیون به داور را شنیدی؟
غر زدن بازیکن های حریف را شنیدی؟
این علی چکاره است میدونی؟
بهتر ین یار های حریف وقتی به تیم شما میرسند میشون ماست کیسه . نمونه اش نظر ی در فجر. توره در پرسپولیس.آن مدافع تیم شمالی در فینال جام حذفی که اسمش یادم نیست . .و .... چند تا دیگه.
ضمنا اگر شما جوان هستید از بزرگتر ها بپرس زمان شاه این تیمسار خسروانی که رئیس فدراسیون و مالک تاج بود با چه حقه بازی هائی قهرمانی دست و پا میکرد.
نیکبخت واحدی چرا آمد ؟
میدانی رئیس مافیای فوتبال ایران کیه؟
اگر نمیدانی خودت را به ..یت زده ای.
البته اگر اس اس نباشد...............
اگردايي را بردارند ممكنه پرسپوليس قهرمان بشه ،چون تيم به تمركز وارامش ميرسه .
قهرمان نیم فصل؟؟!!
پرسپولیس حتی یک روز هم به طور موقت نمیتونه به صدر برسه چه برسه به قهرمانی نیم فصل.
مطمئن باشید پرسپولیس این فصل رتبه ای بهتر از چهارمی نخواهد داشت.علی دایی چه زمانی رتبه ی بهتر از چهارمی با پرسپولیس داشته که حالا بخواد بیاره؟
من نمیدونم جه فکری کردید ..
پرسپولیس مقداری با ترس بازی میکنه و این ترس هم بیشتر مربوط به میانه زمینه که هنوز استحکام لازم رو نداره و نمیتونه خط حمله رو آنچنان حمایت کنه.
به نظرم اگه بتونه این مشکل رو حل کنه، قطعا بخت اول قهرمان شدنه.
ان شاا..
در خواب شاید
اگه مافیا بذارن امسال پرسپولیس شایسته قهرمانیه
فوتبال پاک با قلعه نوعی،ترکی ، مرادی ، محسن قهرمانی دیدنی است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها