بازدید 21582
به دیپلماسی در ورزش رسید

"ورزش از نگاه دو" از خط قرمز گذشت !

کد خبر: ۳۵۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱ 18 October 2013
اولين قسمت از سری جدید برنامه ورزش از نگاه دو با رویکردی کاملا متفاوت از ساعت 23:45 پنج شنبه شب از شبکه دوم سیما بر روی آنتن رفت.

به گزارش پارس فوتبال دات کام، در ابتدای برنامه پژمان بازغی بازیگر مطرح سینما با توپ جلوی دوربین ظاهر شد و به اجرای برنامه پرداخت.
این بازیگر سینما در ادامه اجرای خود گفت : همانگونه که پژمان جمشیدی میتواند بازیگر سینما شود ما هم توانایی اجرای برنامه ورزشی را داریم!
قسمت اول برنامه  یا پخش تصاویری که در آن یاد و خاطره نیما نهاوندیان، مجری فقید تلویزیون و رادیو گرامی داشته شد.
پس از صحبت های اولیه بازغی انونس جالبی از برنامه با حضور مردان نام آشنای ورزش از جمله کفاشیان، فتح الله زاده ، بهداد سلیمی، هدایتی، داریوش مصطفوی و ... پخش شد.
فیروز کریمی نخستین میهمان برنامه ورزش از نگاه دو بود که در این دعوت در خصوص مسائل مختلف بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تایلند صحبت کرد
بعد از آغاز صحبت های ابتدایی فیروز کریمی با پژمان بازغی، مجری اصلی برنامه که کسی جز پیمان یوسفی نبود وارد استودیو برنامه شد و در همان ابتدا گفت این برنامه قصد رقابت با هیچ برنامه ندارد و سپس برنامه شکل رسمی تری گرفت
در ادامه برنامه، بازی تیم ملی مقابل تایلند پخش شد و فیروز کریمی ضمن کارشناسی این بازی انتقاد شدیدی هم در خصوص کادر فنی تیم ملی داشت.
کریمی در صحبت های خود در خصوص بازی تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: که ما در زمان قلعه نویی بازیهای بهتر و زیباتری انجام میدادیم و این دیدار یک بازی سردرگم و نامشخص بود.
پس از این صحبت ها قسمت بعدی برنامه که مخصوص ده خبر اختصاصی در حوزه ورزش بود توسط محمود عبدالهی کارشناس مربوطه اجرا و اطلاع رسانی شد.
در بخش یعدی برنامه گزارش مستند جالبی از بازی تیم ملی پخش شد و طی آن به مسائل و حواشی موجود در دیدار تیم ملی و بازی با تایلند پرداخته شد.
در این برنامه مسابقه پیامکی با موضوع علت خوب بازی نکردن تیم ملی مقابل تایلند مطرح شد 
سپس در ادامه در خصوص بازی تیم ملی با حضور پیمان یوسفی ، پژمان بازغی ، فیروز کریمی و محمود عبدالهی بررسی شد.
پس از کارشناسی بازی گزارش مستند دوم از تمرینات تیم ملی که با حضور جواد زرینچه و فرشاد پیوس در تمرینات تیم ملی حضور داشتند پخش شد.
در بخش بعدی این برنامه پیمان یوسفی از میثم زمان آبادی دعوت کرد تا قسمت بعدی برنامه که با عنوان عبور از خط قرمز بود با حضور مهمان این بخش اجرا کند.
میثم زمان آبادی با کتاب دکتر ظریف وزیر امور خارجه به روی صحنه آمد و در خصوص عبور از خط قرمز توضیحاتی داد سپس قسمتی از صحبت های داریوش مصطفی در مورد عبور از خط قرمز پخش شد
در این بخش که با حضور مهندس هاشمی طبا بعنوان میهمان برنامه انجام شد در خصوص اعزام تیم ملی کشتی به آمریکا و بازی گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آمریکا و اینکه نقش دیپلماتیک در ورزش چگونه است صحبت و گفتگو شد .
در انتهای پیمان یوسفی با حضور در استودیو و انجام صحبت های پایانی، برنامه را با اتمام رساند
ورزش از «نگاه دو » با تهیه کنندگی ابوالفضل اکبری روزهای  پنجشنبه و شنبه ساعت 23:30 روی آنتن شبکه دوم سیما می رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار