بازدید 3418
مهاجرانی به اردوی ایران رفت

تمرین تیم ملی با حضور مهدوی‌کیا

کد خبر: ۳۵۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹ 18 October 2013
تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران شب گذشته تمرینی را در زیر نور برگزار کرد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ‌دراین تمرین تیم ملی که شب گذشته زیر نور و از ساعت 20 به وقت محلی آغاز شده بود، بازیکنان تمرین بسیار شادابی داشتند و مهدی مهدوی کیا هم پا به پای بازیکنان با آنها دوید و تمرین کرد.

پس از گرم کردن بازیکان نوسط جعفر هوشمند، مربی بدنساز تیم ملی، بازیکنان تاکتیک‌های مربیان را مرور کردند و سپس سه دروازه بان ایران زیر نظر مهدی حیدری تمرینات اختصاصی داشتند.

علی دوستی مهر و مهدی غفاری تاکتیک های حمله و دفاع را با بازیکنان تمرین کردند نادرعزت اللهی در بحث جاگیری مناسب و کنترل توپ در دفاع نکات لازم را گوشزد کرد.

در ادامه بازیکنان در نیمه زمین، یک در مقابل یک، ارسال از مناطق مختلف، را تمرین کردند و در نهایت تمرین با بازی دستگرمی به پایان رسید.

در این تمرین هوشنگ مقدس مشاور بین الملل فدراسیون به همراه کهزادی سرپرست کنسول ایران و تنی چند از طرفداران تیم ملی نوجوانان حضور داشتند. 

ایران امروز صبح استراحت می کند و بعدازظهر و از ساغت 17 و 45 به وقت تهران تمرین خواهد کرد و کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان دو تیم هم راس ساعت 18 و 45 درسالن کنفرانس زمین شماره یک ورزشگاه راشد، برگزار می شود.

* سرمربی سابق تیم های ملی جوانان و بزرگسالان ایران صبح دیروز در هتل محل اقامت کاروان تیم ملی ایران حضور پیدا کرد و به نوجوانان روحیه داد.

حشمت مهاجرانی که در سال 1349 به عنوان مربی تیم ملی جوانان ایران انتخاب شده بود، توانسته بود در چهار دوره متوالی تیم ملی ایران را قهرمان رده سنی جوانان آسیا که مسابقاتش هر سال برگزار می شد،کند.

مهاجرانی در دیداری کوتاه با کادرفنی و سرپرستی تیم ملی و بازیکنان دقایقی برای آنها صحبت و به آنها روحیه داد و اعلام کرد که در رده های سنی پایه نام‌های بزرگ برای بردن یک بازی کافی نیستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار