بازدید 6098

دادگاه نمادین گروهک منافقین برگزار شد

کد خبر: ۳۵۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳ 13 October 2013
نخستین دادگاه نمادین گروهک تروریستی منافقین در دانشکده علوم اجتماعی و علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد .

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این مراسم، عزت‌الله مطهری معروف به "عزت شاهی" از مبارزان انقلاب ، خانم سپهری فرزند شهید ترور ابولقاسم سپهری، مادر شهید مصطفی احمدی روشن، سردار شعبانی فرمانده سپاه کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و آقای ولی مرادی از شاهدان صحنه ترور شهید احمدی روشن دیدگاه ها و خاطرات خود را درباره اقدامات گروهک تروریستی منافقین بیان کردند.

خانم سپهری فرزند شهید ابوالقاسم سپهری گفت: پدرم که خیاط بود سال ۱۳۶۳ در ۵۰ سالگی در داخل مغازه خود بدست گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

وی افزود: این گروهک در حالی که نام خلق را به یدک می کشید نشانه اصلی خود را به سوی خلق رفت طوری که بیش از ۹۰ درصد از کسانی که این گروهک آنها را ترور کردند از قشرهای مختلف مردم بودند.

آقای عزت مطهری معروف به عزت شاهی نیز در این دادگاه نمادین گفت: هیچ یک از تحرکات سازمان مجاهدین خلق ( منافقین) مورد تأیید امام (ره) نبود البته این ها هم هیچ کس را قبول و با روحانیان میانه خوبی نداشتند.

وی افزود: مجاهدین خلق پیش از پیروزی انقلاب اسلامی عکس امام (ره) را در مجله ها و روزنامه هایشان چاپ می کردند و زیر آن می نوشتند "عکس امام" اما این ها فقط در ظاهر بود و در باطن اعتقادی به راه امام (ره) نداشتند.

مادر شهید احمدی روشن هم در این مراسم گفت : فرزندم در راه رفع نیازهای علمی کشور و به ویژه در بحث انرژی صلح امیز هسته ای فعالیت می کرد.

وی افزود : مصطفی نظامی نبود، او غیر از دوران سربازی‌اش کاری با اسلحه نداشت و همواره دلش برای میهن می‌تپید، مصطفی در زمینه انرژی صلح آمیز هسته‌ای کار می‌کرد انرژی‌ که برای تولید سوخت و رادیودارو بود.

مادر شهید احمدی روشن  با انتقاد از عملکرد مدعیان به اصطلاح آزادی و حقوق بشر افزود: می‌خواهم بدانم چگونه کسانی که دم از آزادی و حقوق بشر می‌زنند، وارد شهر و ‌به او نزدیک می‌شوند و برای کشتنش برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی روشن اضافه کرد : پرسش من از آنان که ادعای حقوق بشر دارند این است که چرا زمانی که دادگاه های ما به محاکمه عاملان این اقدامات می‌پردازند ما را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند.

مادر شهید احمدی روشن گفت: یکی از کسانی که در ارتباط با ترور شهدای هسته ای دستگیر شد فرزند کسی است که اوائل انقلاب، سر پاسداران انقلاب را در مناطق شمال غرب می برید.

وی افزود: امیدوارم قدر شهدا و هزینه هایی را که برای آزادی ما پرداخت شده است بدانیم، مادیات در زندگی نقش دارد اما تقاضا می کنم صبر بیشتری به خرج دهید.

پس از پایان این مراسم جمعی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی به همراه مادر شهید احمدی روشن با حضور در محل شهادت شهید مصطفی احمدی روشن فریاد "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر منافق" سردادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل