بازدید 5137

دولت حق و حقوق رزمندگان را پرداخت کند

کد خبر: ۳۵۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۱ 08 October 2013
عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از بی توجهی مسئولان به پرداخت حق و حقوق برخی ایثارگران، گفت: دولت باید حق و حقوق رزمندگان دوران دفاع مقدس را که در بودجه سال جاری مصوب شده پرداخت کند.

سیدسعید حیدری طیب در نشست علنی امروز (سه شنبه 16 مهر) در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه در سند آمایش سرزمینی استان کرمانشاه به عنوان قطب کشاورزی معرفی شده است، افزود: باید بخش عمده ای از نیروهای مهندس کشاورزی طبق قانون مربوطه در استان کرمانشاه جذب شوند اما متاسفانه اکنون تعداد انگشت شماری اعلام شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از این موضوع که استان کرمانشاه قطب کشاورزی کشور است تاکنون استفاده ای نشده و تنها به عنوان یک قانون لحاظ شده است.

وی با تاکید بر اینکه کشاورزی در کشور به عنوان خط مقدم اقتصاد مقاومتی تلقی می شود تصریح کرد: برخی سیاست غلط دولت موجب کاهش تولیدات محصولات کشاورزی در نتیجه عدم تغییر قیمت ها شده است.

حیدری طیب با بیان این مطلب که نباید در فصل برداشت محصولات کشاورزی واردات صورت بگیرد، گفت: واردات بدون توجه به نیاز داخل نابودی تولید ملی را در پی دارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با انتقاد از وضعیت نامناسب رسیدگی به ایثارگران، افزود: بر اساس ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه دولت مکلف است حقوق رزمندگان دوران دفاع مقدس را که در بودجه سال جاری مصوب شده پرداخت کند اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی یادآور شد: جانبازان زیر 25 درصد که در بودجه سال جاری در خصوص مسکن آنان مصوبه خوبی داشتیم اما در این باره نیز هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: دولت در خصوص جانبازان زیر 12 ماه رزمندگی هیچ امتیازی در نظر نگرفته که امید است در خصوص این جانبازان نیز تسهیلات لازم مدنظر قرار بگیرد./
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار