بازدید 9444

شبکه تلویزیونی پرسپولیس قطع شد!

کد خبر: ۳۴۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۳ 06 October 2013
شبکه جهانی پرسپولیس به دلیل مشکلات فنی قطع شد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه جهانی پرسپولیس از دو روز گذشته به دلیل برخی از مشکلات فنی قطع شد از همین رو حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به فارس گفت: متأسفانه به دلیل مشکلات فنی این اتفاق افتاده و روی صفحه نوشته شده که با دستور مدیرعامل باشگاه این شبکه قطع شده است. در حال حاضر نیز به درخواست مدیرعامل باشگاه این شبکه فعلاً‌ کار نمی‌کند. پس از این اتفاق هواداران ناراحتی خود را از این موضوع اعلام کردند و به دنبال دلایل قطع این شبکه هستند.

وی افزود: در این باره باید اعلام کنم که هواداران نگران این موضوع نباشند و به زودی پس از رفع مشکلات فنی این شبکه شروع به کار می‌کند و پخش خود را از سر می‌گیرد. به سه دلیل این شبکه فعلا قطع شده که یکی از آنها به دلیل پهنای باند ماهواره‌ای است که باید تقویت پیدا کند البته ما به دنبال این هستیم که نظرسنجی‌ها را درباره این شبکه بگیریم که در آینده نزدیک با قدرت بیشتری آن را دنبال کنیم.

قدوسی ادامه داد: شبکه جهانی پرسپولیس با قدرت کارش را ادامه می‌دهد مطمئن باشید رویانیان باز هم برنامه‌های اقتصادی زیادی دارد که به ترتیب آنها را راه‌اندازی می‌کنیم. این کارهای اقتصادی مانند بیمه پرسپولیس، آژانس هواپیمایی و مسائل دیگر است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر