بازدید 6254

بعد از حضور در 90 خون ریختم!

کد خبر: ۳۴۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶ 02 October 2013
هافبک پرسپولیس می‌گوید بعد از حضور در برنامه 90 قربانی کرده و خون ریخته است تا مشکلی برایش پیش نیاید!

پیام صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شرایط پرسپولیس پیش از بازی مقابل صبای قم در هفته‌ دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه بعد از پیروزی با ارزشی که برابر فجرسپاسی داشتیم، شرایط خوبی داریم. در این هفته‌ تمرین‌های منظمی را انجام داده‌ و خودمان را برای یک بازی سخت مقابل صبا آماده ‌کرده‌ایم.

او درباره آمار ضعیف پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه گفت: این که تا به حال نتوانسته‌ایم در بازی‌های خارج از خانه بردی به دست آوریم، علت خاصی نداشته است. در اکثر این بازی‌ها خوب کار کردیم. دیدار مقابل ذوب‌آهن که کاملا یک طرفه به سود ما بود. بازی با سپاهان هم که همه دیدند چه بلایی سرمان آوردند اما مقابل سایپا و نفت چندان خوب نبودیم. امیدوارم از این بازی پیروزی در بازی‌های خارج از خانه را هم استارت بزنیم.

صادقیان در پاسخ به این سوال که تا اینجای لیگ چقدر از عملکرد خود راضی است، گفت: تا به حال آن چه نشان داده‌ام 60 درصد از توانایی‌هایم بوده است. اگر نتوانستم 100 درصد باشم، به این خاطر بود که هر بازیکنی تا با شرایط پرسپولیس آشنا شود و خود را با بازیکنان دیگر هماهنگ کند، چند هفته‌ای طول می‌کشد. با این حال خوشحالم که از همان ابتدای لیگ توانستم جواب اعتماد دایی را بدهم. نه تنها من که همه بازیکنان متحد شده‌ایم تا امسال قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان بیاوریم.

هافبک پرسپولیس درباره پاس گل‌های خود به سیدصالحی گفت: هر چه در توان دارم، برای پرسپولیس می‌گذارم. سعی می‌کنم در خدمت تیم باشم تا این که بخواهم برای خودم موفقیتی به دست بیاورم. پاس گل را هم خیلی بیشتر از گلزنی دوست دارم.

صادقیان درباره دیدار مقابل صبا گفت: آنها تیم خوب و دونده‌ای هستند که بازیکنان جوان و همچنین باتجربه‌ای دارند؛ به ویژه رضا عنایتی که با این سن و سال یکی از بهترین بازیکنان لیگ است و خیلی از مواقع به صبا کمک کرده. بازی سختی با این تیم داریم و امیدوارم با به دست آوردن سه امتیاز خود را در بالای جدول نگه داریم.

او درباره این موضوع که بعضی‌ها می‌گویند بازیکنانی که به برنامه «90» می‌روند تا چند هفته‌ دچار افت می‌شوند، گفت: من هم چنین چیزی را شنیده بودم. دیروز خون ریختم تا اتفاقی برایم نیفتد. هر چند که یکی، دو روزی است شدیدا سرما خورده‌ام! دیروز هم نتوانستم تمرین کنم. ان‌شاءالله امروز بهتر می‌شوم و با حضور در تمرین‌ها خود را به بازی جمعه مقابل صبا می‌رسانم.

بازیکن پرسپولیس همچنین درباره احتمال دعوت شدنش به تیم ملی گفت: تلاش خودم را کرده‌ام و این بستگی به نظر کی‌روش دارد که مرا دعوت کند یا خیر. امیدوارم این اتفاق بیفتد چرا که دوست دارم از همین اردوهای اول در تیم ملی حضور داشته باشم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر