بازدید 13758

رونق گردشگری آلمان با ازدواج‎های تاریخی

موسسات گردشگری آلمان به بهانه سالگرد سیصدمین سال تاجگزاری دودمان آلمانی دربریتانیا،با طراحی یک مسیر درردپای شخصیت های تاریخی، امسال هزاران بریتانیایی دوستدار تاریخ را جذب آلمان می‎کنند.
کد خبر: ۳۴۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵ 24 September 2013
به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی دفتر گردشگری ملی آلمان به مناسبت سیصدومین سالگرد تاجگزاری خاندان آلمانی "هانور" دربریتانیا و ایرلند، به عنوان یک رخداد مهم درتاریخ بریتانیا وآلمان، مسیر گردشگری ویژه‎ای راه اندازی کرده است.
 
این برنامه گردشگری که بانام "مسیر میراث سلطنتی مشترک بریتانیا و آلمان " معرفی شده، قصد دارد به این بهانه، مسیر مسافرتی ویژه‎ای را برای تعطیلات، درردیابی گام به گام میراث شاهان آلمانی تبار انگلیس، به علاقمندان تاریخ ارائه کند.
 
این مسیر تازه گردشگری که وب سایت ویژه خود را نیز دارد، بازدید کنندگان و مشتاقان تاریخ را قادر می‎سازد گام به گام تاریخ ومیراث شاهان آلمانی تبار انگلیس را در کشور آلمان ردیابی کنند. میراثی که تاریخ آن از جرج اول ، نخستین پادشاه آلمانی تبار که در 1714 به تخت بریتانیا نشست، آغاز می‎شود و تا میراث وتاریخ ملکه ویکتوریا در 1837 ادامه دارد.
 
طبق همین گزارش ایده این برنامه گردشگری با توجه به شرایط جاری در بریتانیا وشور وشوقی که با تولد کودک سلطنتی "جورج کمبریج " در بریتانیا و دیگر کشورهای اروپایی ایجاد شده، این ایده را برای رونق گردشگری آلمان مطرح کرده است.
 
 از طریق این مسیر گردشگری، توریست‎های شرکت کننده، به المان سفر کرده و در مسیر مشخصی با رخدادهای تاریخی مرتبط با این خاندان واین که کجا و چگونه آثار خود را در کتاب‎های تاریخی برجای گذاشته اند، رویاروی می‎شوند.
 
"کلاوس لوهمن" مدیر پروژه مسیر سلطنتی درهمین زمینه گفت:«قرن 18 و19 دوره ای است که درآن دو کشور و خانواده سلطنتی آلمان و انگلیس از طریق ازدواج‎های مکرربا یکدیگر بسیار نزدیک و هم پیوند شدند و ما اکنون بسیار خوشحالیم که در جشن سالگرد سیصدومین سال آغاز این اتحادها، وب سایت وتور گردشگری رویال 2014 را عرضه کنیم.»
 
این درحالی است که برخی موسسات بزرگ تورگردانی در آلمان نیز برای جذب هرچه بیشتر گردشگران بریتانیایی به آلمان، به طور مستقل توررویال ویژه علاقمندان به این دوره از تاریخ در سراسر آلمان عرضه کرده‎اند.
 
دودمان" هانوور" یکی از دودمان‌های پادشاهی بریتانیا با تبار آلمانی بود که اعضای آن به‌دنبال پادشاهی "جرج لوئیز"، فرمانروای هانوور با عنوان جرج اول بریتانیای کبیر از 1714 تا 1901 که ملکه ویکتوریا درگذشت بر مسند قدرت بودند
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار