بازدید 4249

افزایش بودجه سال آینده تهران

کد خبر: ۳۴۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸ 24 September 2013

استاندار تهران گفت: در بودجه سال 93 از محل درآمد تهران به جای 9 درصد 20 درصد به تهران اختصاص می دهیم.

به گزارش مهر ، سید حسین هاشمی عصر دوشنبه در حاشیه جلسه اداری استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای برنامه پنجم توسعه بررسی شده گفت: پس از انجام بررسیهای لازم در استان، به دستگاههای موفق تشویق و دستگاههایی که به هر دلیلی موفق نبودند تذکر داده می شود ولی در کل ارزیابی ها نقاط مثبت را نشان می دهد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد کمبود بودجه استان تهران گفت: تهرانیها 33 درصد مالیات کشور را پرداخت می کنند و 49 درصد درآمد اقتصادی از تهران است ولی سهم خود تهران از این درآمدها تنها 9 درصد است.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای افزایش بودجه تهران نیاز به لایحه است گفت: لایحه نمی خواهد و می خواهیم در بودجه 93 از محل درآمد تهران به جای 9درصد 20درصد به تهران اختصاص دهیم.

وی همچنین به معاون خود دستور داد تا بودجه شهرداریها و استانداریهای 5 کلانشهر بزرگ کشور را با توجه به جمعیت ارزیابی کرده تا بر اساس درآمد و جمعیت تهران بودجه 93 تصویب شود.

وی در ادامه خروج خودروهای فرسوده از تهران را مهمترین بحث در کاهش آلودگی هوا عنوان کرد و گفت: مکزیک با 10 میلیون جمعیت بعد از خروج خودروهای فرسوده شهری پاک شد و تهران هم می تواند با این اقدام موفق شود.

استاندار تهران در مورد طرح تبدیل تهران به سه استان گفت: هنوز طرح را ندیدم و باید در مورد آن مطالعه کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر