بازدید 75966
از مشاجره دایی با قهرمانی تا اتهام جگرخوری محسن قهرمانی؛ با یک مدیرعامل !

هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت

محور اصلی برنامه دیشب ۹۰‌ پیرامون بازی‌های هفته‌ دهم لیگ بر‌تر، بخصوص بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان و حاشیه آن بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که آیا انتقادها به اشتباه داوری منصفانه است؟ 1- آری 2- خیر که در پایان اکثریت بالای مردم 78 درصد به گزینه یک رای دادند و مابقی گزینه 2 را برگزیدند .
کد خبر: ۳۴۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۶ 24 September 2013
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشتنهمین برنامه ۹۰ در لیگ ۹۲ از ساعت 10 و 45 دقیقه آغاز شد و ‌به مانند همیشه دیدنی بود، سوژه اصلی برنامه 90 به قضاوت ضعیف محسن قهرمانی در دیدار پرسپولیس و سپاهان و موضع گیری شدید رویانیان و علی دایی علیه این داور اختصاص داشت.

به گزارش «تابناک»، در آغاز برنامه، آیتم ۹۰ درجه به نمایش درآمد و قرعه‌کشی هفته گذشته نیز انجام شد.
 این نظرسنجی دویست و نودو هفتمین مسابقه نظرسنجی برنامه نود بود .

 هدایت ممبینی کار‌شناس داوری، مهمان این هفته برنامه نود، بر این باور بود که در بازی پرسپولیس و سپاهان قهرمانی داور بازی اشتباه فاحشی داشت و پنالتی سپاهان و اخراج بازیکن پرسپولیس درست نبود ، جالب این که هدایت ممبینی کار‌شناس داوری 90 خودش ناظر دیدار پرسپولیس و سپاهان بود . در برنامه این هفته 90 صحنه مشکوک از چند زاویه نمایش داده و مشخص شد که ابتدا خلیل زاده مدافع سپاهان روی بازیکن پرسپولیس خطا کرد و پس از آن میثم حسینی به بازیکن سپاهان لگد زد که قهرمانی تنها این صحنه را دید.

مهمان نود: درپرسپولیس بازی می کردم اما پولی ندادند!
مهمان دیگر برنامه ۹۰، مهرداد بایرامی بازیکن جوان گسترش فولاد تبریز بود. بایرامی در ادامه گفت: تیمش امسال در لیگ یکی از 6 تیم بالای جدول می شود و سن کم رسول خطیبی باعث می شود با ما خیلی خوب ارتباط برقرار کند و ما از دل و جان برای او بازی می کنیم. من قبل از این در تیم های پایه پرسپولیس بازی می کردم اما هیچ پولی به ما نمی دادند و روز آخر نقل و انتقالات هم مرا کنار گذاشتند . رسول خطیبی مرا از بین 800 نفر برای ماشین سازی انتخاب کرد و بعد از آن دیگر در تیمش بودم .

عادل فردوسی پور: رئال مادرید پدیده 8 ساله اردبیل را می خواهد!
 فردوسی پور در برنامه 90 دوشنبه شب خود گفت پدیده 8 ساله ای که تصاویرش را یک هفته قبل پخش کرده بود تیم های مختلفی می خواهند. 

پخش حرفهای علی دایی به قهرمانی بعد ازبازی با سپاهان 
سرمربی پرسپولیس بعد ازبازی با سپاهان گفت: پیش از شروع دیدار می‌دانسته قرار است محسن قهرمانی در این بازی با داوری‌اش به سود سپاهانی‌ها غش کند.

 علی دایی در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان گفت: وقتی داوری بازی را در دقیقه 2 ده نفره می‌کند، چیز خاصی نمی‌توان گفت. از دیشب می‌دانستیم که قهرمانی به آن طرف غش کرده است و آمادگی دارد که ما را ده نفره کند. فدراسیون از ابتدا بگوید که قرار است ما ده نفره بازی کنیم و من بر همین اساس آن تیمم را بچینم. یک اخراج اشتباه همه چیز ما را به باد داد و من مطمئنم هر چه می‌گوییم و بقیه می‌گویند باز هم پاسخ می‌دهند که این اشتباه سهوی بوده است.

دایی ادامه داد: وقتی من فوتبالی نتوانم نتیجه بگیرم پس مسائل دیگری دست به دست هم داده است و اگر امثال من دهان باز کنیم. بسیاری از مسائل روشن می‌شود، آقای قهرمانی! متاسفانه من شماره تلفن‌ها را نمی‌دانم و شماره حساب‌ها را هم نمی‌دانم! چرا دقیقه 2 پنالتی گرفتید؟ اگر تو داوری من پروفسورای داوری داردم. همین می‌شود که سازمان لیگ به هر کسی سوت می‌دهد و هر کس برای خودش سوت می‌زند.
 
دایی ادامه داد: آقای قهرمانی! لطف می‌کری و اوایل نیمه دوم بازیکن ما را اخراج می‌کردی. من تا کی حرف نزنم. فقط به بازی پرسپولیس و استقلال اشاره می‌کنم که همین آقا داور بود و فقط به ضرر پرسپولیس سوت زد.

نوبت به دایی رسید
دایی:قهرمانی تماس گرفت و گفت ماست مالی کن!
 علی دایی سپس در ادامه اظهار نظر خود اقدام به افشاگری دیگری کرد و گفت که محسن قهرمانی از طریق یکی از دوستانش مرتضی کریمی یکشنبه شب با او تلفنی صحبت کرده و خواسته است تا قضیه داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان را ماست مالی کند!

 به دنبال داوری جنجالی محسن قهرمانی در دیدار سپاهان با پرسپولیس هنوز ادامه دارد و بخش عمده ای از زمان برنامه دوشنبه شب نود را به خود اختصاص داد. ابتدا محسن قهرمانی روی خط برنامه آمد و منکر هرگونه ارتباط پشت پرده شد !

پس از صحبت های این داور، علی دایی روی خط تلفنی آمد و با تاکید بر صحبت هایی که قبلا نیز انجام داده بود گفت: از روزی که اعلام کردم مدارکی از مسائل و اتفاقات پشت پرده دارم، مدارک بیشتری در اختیارم قرار داده اند و اگر این مدارک را رو کنم اوضاع خیلی ها خراب خواهد شد. متاسفانه همه در این ماجرا درگیر هستند و به همین خاطر نمی شود این ماجرا را مطرح کرد.

مربی پرسپولیس که از صحبت های محسن قهرمانی ناراحت بود به ماجرای گفتگوی تلفنی اش با وی اشاره کرد و گفت: چطور آقای قهرمانی فراموش کرده که دیروز از طریق یکی از دوستانش در دفتر بیمه با من تماس گرفت و گفت که این ماجرا را ماست مالی کن. من هنوز روی حرف هایم هستم و اعتقاد دارم مدارکی که دارم برای اثبات این ماجرا کفایت می کند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه صحبت هایش بازهم تاکید کرد که قهرمانی به سمت حریف غش کرده و از شب قبل به سمت حریف رفته بود. او تاکید کرد که مدارک کافی برای پیگیری این ماجرا را دارد و تا پایان کار را دنبال خواهد کرد.

علی دایی سپس رو قهرمانی گفت: شما آقای کریمی را فرستادی دفتر بیمه من. شما چند خط تلفن داری و فکر می کنی با این شلوغ کاری ها می توانی ماست مالی کنی. از جامعه داوری بپرسید که قهرمانی با مرتضی کریمی رفیق است یا نه. من توی دفترم نشسته بودم که آقای کریمی آمد دفتر من. قهرمانی زیر همه چیز زده است. مطمئن باشید که همه چیز ثابت خواهد شد.

پاسخ قهرمانی
محسن قهرمانی، داور جنجالی بازی تیم های سپاهان و پرسپولیس روی خط برنامه نود آمد و به دفاع از خود پرداخت. در ادامه دفاعیات محسن قهرمانی را بخوانید: 
در این بازی کلا یک صحنه اتفاق افتاده و تنها صحنه این مسابقه است. وقتی توپ سانتر شد روی یک ریباند توپ برگشت خورد و دو بازیکن با هم درگیر شدند.  
من صحنه را وقتی دیدم که دو بازیکن پرسپولیس و سپاهان با هم روی زمین افتاده بودند و وقتی سرم را برگرداندم فقط لگد بازیکن پرسپولیس به بازیکن سپاهان را دیدم.  
خدا شاهد است که من اصلا صحنه درگیری را ندیدم و بر اساس آنچه که دیدم تصمیم گرفتم. من نیامده ام که از خودم دفاع کنم اما باید بگویم داور دوربین تلویزیون نیست که بتواند یک صحنه را چند بار ببیند.  
گردن من از مو باریک تر است و اگر خطایی از من سر زده حاضرم در هر محکمه ای که بگویند حاضر می شوم. با قاطعیت هم هر گونه حرفی درباره شماره حساب و این حرف ها را رد می کنم به هیچ عنوان چنین حرکت زشتی را انجام نداده ام.  
من تمام صحبت های علی دایی را تکذیب می کنم و هر مدرکی که ایشان به فدراسیون فوتبال داده بعد از تفهیم اتهام حاضر هستم به آنها پاسخ دهم.  

قسمت آخر حرفهای دایی و قهرمانی به مشاجره کشید و هر یک دیگری را حسابی تهدید کردند .
دایی: شما این عکس و سمت نگاه را نگاه کنید ما باید برای شعور مردم احترام قائل شوید. 
قهرمانی: من برای شعور مردم احترام قائل هستم و تنها آن چیزی را که می بینم میگیرم.
دایی: شما عکس دوم را نگاه کنید و ببینید سمت نگاه او به چه سمت است؟
قهرمانی: من توپ را نگاه می کردم و آن صحنه را به هرکسی که خواستید قسم می خورم که ندیدم.
دایی: من قسم شما را قبول ندارم. وظیفه شما که داور هستید این است که این صحنه ها را ببینید.

قهرمانی: شما که می گویید پرفسور داوری هستید بهتر است خودتان از این به بعد داوری هم بکنید!

دایی: بله من پرفسور داوری هستم و خیلی بهتر از شما هم داوری می کنم.
قهرمانی: برای شما در داوری و مربیگری و فوتبال آرزوی موفقیت می کنم!
در آخر دایی اظهار داشت تا آخرش هستم و به نتیجه میرسم...

اتهام جدید به محسن قهرمانی؛ جگرخوری با یک مدیرعامل!

مدیرعامل یکی از تیم های فوتبال برخی از داوران را به تلاش برای دریافت رشوه متهم کرد. در شرایطی که بحث اشتباه محسن قهرمانی در بازی پرسپولیس و سپاهان و اتهامات علی دایی به این داور داغ است، اظهارات مدیرعامل باشگاه نفتون باعث افزایش شبهات شد. مدیرعامل نفتون(بادیه) در گفتگو با خبرنگار برنامه 90 از تخلفات چند داور صحبت کرد که تلاش می کردند بادریافت رشوه، نتایج را به نفع تیم وی رقم بزنند.

 وی در بخشی از صحبت هایش ادعا کرد که محسن قهرمانی نیز در یکی از بازی ها تلاش کرده با وی ارتباط برقرار کند و حتی شب قبل از بازی نیز با وی به جگرکی رفته است. قهرمانی تمامی اظهارات بادیه را تکذیب و اعلام کرد شب قبل از بازی به همراه دو کمک داور خود در هتل حضور داشته است. از نکات جالب این بود که مدیرعامل نفتون، پیامک یکی از داوران را در گوشی همراه خود ذخیره کرده بود که در بررسی های خبرنگار 90 مشخص شد که این شماره ایرانسل، دقیقا مشابه شماره همراه اول داور متهم است!

افشاگری یک داور
مرتضی کریمی کمک داور بازنشسته فوتبال کشورمان نیز که هم اکنون در تیم راه آهن سورینت مسئولیت دارد در ارتباطی تلفنی با برنامه نود در خصوص اتهامات وارد شده به خود گفت: من یک سال است که از داوری خداحافظی کردم. دیروز در زمین پاس فوتبال بودیم و پس از آن بر روی گوشی من چندین نفر از جمله بهمن دهقان تماس گرفتند و از من خواستند که به سعادت آباد بروم. با محسن قهرمانی چندین بار تماس گرفتم و اس ام اس دادم که جواب نداد و از رامین حقیقی که یکی از دوستان مشترک ماست خواستم با قهرمانی تماس بگیرد و به او بگوید که من دفتر دایی هستم و اگر می خواهد با او صحبت کند.

وی در ادامه گفت: بیایید شفاف صحبت کنیم اگر داوری می خواهد تخلف کند نه رسید می گیرد و نه رسید می دهد آقایان محترم کسی که هم اکنون در سازمان لیگ اس و مسئولیت بسیار حساسی دارد در یک بازی فوق العاده حساس 16 میلیون یورو پول گرفته است! فلاح مدیرعامل تیم برق شیراز که تیمش بسیار متضرر شده است در آن همان بازی داور 16 میلیون یورو گرفته است.

کریمی ادامه داد: در بازی ابومسلم و ملوان من کمک داور بودم چند روز قبل یک آقایی از من خواست به ساختمان آ اس پ بروم با یکی از داوران صحبت کردم و او به من گفت که از طرف شما پول گرفته است و من این موضوع را به عنایت اطلاع دادم و مرا داوری بازی برداشتند ولی اون شخص به من گفت که خریت نکن و بیا پول را بگیر در آن بازی ابومسلم احتیاج به امتیاز داشت تا سقوط نکند اما با یک پنالتی در دقیقه 90 که داور نظر کمک داور خود را که تقصیری هم نداشت شکست خورد.

فردوسی پور: چرا همیشه پای یک مرتضی کریمی در میان است!
کریمی: به من ارتباطی ندارد من الان یک سال است که به آقای علیپور تعهد دادم و بهتر است در این خصوص شما نیز همیشه با افراد مطلع صحبت کنید.

اظهارات سرپرست سپاهان
فرامرزی سرپرست سپاهان یکی دیگر از مهمانان 90 بود وی اظهار کرد :  این صحبتهایی که در خصوص غش کردن داور بازی به یک سمت است قابل پیگیری است و باشگاه سپاهان هیچگاه به دنبال مسائل اینچنینی نبوده و موضع باشگاه ما در این خصوص برخورد قاطع با متخلفان است ضمن اینکه به نظر ما در بازی ما مقابل پرسپولیس اتفاقات عجیبی رخ نداده مگر اینکه در آینده موضوع دیگری ثابت شود باشگاه سپاهان به عنوان سردمدار مبارزه با فساد در فوتبال است. ضمن اینکه در فوتبال هیچگاه یک تیمی که ده نفره شده محکوم به شکست نیست کما اینکه در یکی از بازی های همین فصل تیم ده نفره پرسپولیس حریف خود را شکست داد.

افشاگری مدیر عامل باشگاه ملوان

درودگر مدیر عامل باشگاه ملوان انزلیآخرین مهمان 90 بود و گفت : تیم ملوان در این فصل بیشترین ضربه را از اشتباهات داوری ها خورده است. در سال 1390 در و زمانیکه در استیل آذین بودم در بوشهر بازی داشتیم و از ما نیز درخواست رشوه کردند و حتی این موضوع را با قاضی شریفی رئیس وقت کمیته انضباطی مطرح کردیم و خواستار تعویض داور شدیم اما داور بازی همان داور قبلی بود و حتی به من گفت این چه صحبتهایی بود که در خصوص من مطرح کردید؟ آن بازی یک بر یک تمام شد و اتفاق خاصی نیز رخ نداد چون قبل از آن به کمیته انضباطی اطلاع داده بودیم. کمیته انضباطی به سرعت آرای ما را صادر می کند و حتی در برخی مواقع مثل بازی ما با مس کرمان که هواپیما تاخیر داشت سرمربی ما به کنفرانس قبل از بازی نرسید اما کمیته انضباطی در حکمی عجیب صادر کرد و سرمربی ما را به دلیل شرکت نکردن در کنفرانس مطبوعاتی پایان مسابقه جریمه کرد!

پرسش و پاسخ نظرسنجی90
 پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که آیا اشتباه داوری منصفانه است ؟ 1- آری 2- خیر که در پایان اکثریت بالای مردم به گزینه یک رای دادند و مابقی گزینه را برگزیدند . 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۳۳۱
انتشار یافته: ۲۲۲
تو 90 مشخص شد مافیای داوری در این وجود داره
مدیر پایگاه سلام، با تشکر از شما یاران همیشگی لطف شما زیاد است و حجم نظرات خیلی زیاداست لطفا نظرات را خلاصه تر بنویسید تا از نظرات عزیزان بیشتری استفاده کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
کمالوند هم منکر همه چی شد پارسال اما همه چیز روشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
مرگ بر مافیا.آقا دیگه مشخصه تابلو هست
محم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
هر چه بگندد نمکش میزنند
وای به روزی که بگندد نمک
ناشناس
| United States |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
آقا شک نکنید با سلام وصلوات تمام میشود همه هم میدانند که فساد در فوتبال ایران حرف اولو میزنه این خط این هم نشان ----------------@
ناشناس
| - |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
صحبتهای کریمی اینگونه که خبرنگار شما نوشته نبود...فیلم برنامه نود را دوباره ببینید...کاملان مشخصه نویسنده متن مغرضانه این متن را نوشته است...ایشون کاملان حرفهای قهرمانی را تایید کرد...و گفت از باشگاه پیروزی با من تماس گرفته اند...فیلم برنامه موجود است ...بهتر است مسولین تابناک فیلم را دیده و سپس به نویسنده متن در مورد صداقت تذکر دهند...
تابناک جان نمیدونم چی بگم یعنی این حرفها واقعا درسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
تابی پس یعنی اینا جرات میکنند یکی از این دو تیم همیشه قهرمان را مثه یونتوس به یه دسته پایینتر بفرستند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
سپاهان را شاید، چون دیگه زیادی پررو شده و کم کم وقته حذفشه تا تیم های پایتخت راحتتر قهرمان شوند. ولی تیم مردمی و پرطرفدار پایتخت حصاری آهنین به دورش هست.
تنها آدمی که میتونست دست این مافیا رو رو کنه علی دایی بود. احساس مسئولیت کمیته داوران در این چندسال باخبری از تبانی ها بسیار قابل تقدیره!!
پاسخ ها
حسين
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
اگه زودتر افشاگري كرده بود سر تيمشو و تيمهاي ديگه رو نمي بريدن
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
...که باند 60 نفره داره ...البته پدر بزرگ فوتبال در خفا برنامه ریزی می کنه..ل...همه میشناسن ولی..
احمد
| - |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
سحر خانم امیدوارم کسی هم دست دایی رو روکند . مانند. هرکس لابی اش قوی باشد مربی تیم ملی است وآخرش هم خودش مربی شد. فن کمر دهنوی به علی کریمی . آوردن بازیکنان راه آهن به پرسپولیس . راه انداختن همان شعا (علی دایی ) علیه استیلی بیچاره .
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
سحر خانم با نظر شما موافقم . اگر باز هم بگزارند اونایی که این مدت می دونستن و ... و اما احمد آقا علی دایی یک مرد خود ساخته است حال اگه قدرت داره و سربلنده و حرفش را می زنه باعثه افتخاره ..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
علی دایی گرچه اخلاقش تند است اما همه می دانند که اهل هیچ زد و بندی نیست اگر بود مطمئن باشید دشمنانش بیکار نمی نشستند . من نمیدانم خرید بازیکنان راه آهن یا مربی گری تیم ملی یا شعار تماشاگران کجایش فساد است و چه ربطی به دایی دارد
عرفان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
احمد آقا لطفا چیزی که نمیدونی و فقط حدس میزنی نگو....تهمت خوب نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
نه بابا، دایی هم که دید دارن به ضررش سوت میزنن شده افشاگر
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
به عنوان یک پرسپولیسی که یه سری چیزا هنوز یادمه باید از یه سری از دوستان که دم از علی دایی میزنن بخوام با این چند کلمه جمله بسازن.
داییريا، تکل ، ایمان مبعلی.
عجب رویی...قهرمانی ..چیزی که عیان است رو انکار میکنه بی..
پس سه امتیاز بازی پرسپولیس چی شد خیلی مفت بنف سپاهان شد این سپاهان این جوری قهرمان میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
سال قبل هم دفاع سپاهانو اشتباهی اخراج کردند و سپاهان قهرمان نشد ولی هیچ کس چیزی نگفت
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
این همه مدارک 90 و تابناک رو کردن دیگه دنبال پرتقال فروش می گردید..
پرسپولیس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
سپاهان هم شد تیم فقط بلدن با کمک داور یار دوازدهم بازی را ببرن اون عقیلی نگاه کنید چقدر بابت گلی که زده. داور ناحق بهشون داده خوشحالی میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
این سه امتیاز با اون سه امتیازی در بازی اول به کمک همین داور خیلی مفت بنف شما شد سر به سر میشه.پرسپولیس هم اینجوری میخواد قهرمان بشه(مثل استقلال)
الان ساعت 3نیمه 90 که هنوز تموم نشده که این مطلبو گذاشتین؟
واسه یک بار هم که شده باید هر کسی که تو فوتبال هست و مدرک داره از تخلفات باید بیاد جلو و جامع ورزش رو پاک کنیم.
همه سکوت کردن متاسفانه
تنها کسی که جرات داشت تبانی ها رو رو کنه علی دایی بود.احساس مسئولیت کمیته داوران در این چن سال باخبری ازتبانی ها واقعا قابل تقدیره.خسته نباشن واقعا!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
بازم بنویس
آیا انتقادها به اشتباه داوری منصفانه است
لطفا تصحیح بفرمایید
آقا من تا امشب فکر میکردم همه این حرف ها که واسه داورا در میارن الکیه ولی امشب فهمیدم خیلی اوضاع خرابه آقای قهرمانی اگه.صحنه رو دیده باشی و نگرفته باشی من ازت نمیگذرم
همه مردم میدونند که فوتبال ایران فاسده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
فوتبال نيست تجارت خانه است برا يه عده خاص
بقيه ملت هم كلا سر كارن
من بودم یکسال در فوتبال رو میبستم .همه رو از نوع میاوردم!
افرین علی دایی
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
از "نو" مجید جان ٰ دلبندم . "نوع" چیه دیگه؟
فوتبال ایران فاسده.
به عنوان یه پرسپولیسی بااین که از دست قهرمانی خیلی ناراحتم میگم نباید زود قضاوت کرد چون پای آبرو وسطه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
یعنی چی برادر من؟؟؟؟بزار یه دفعه قال قضیه کنده بشه و این کثافت کاری ها و رسوایی ها از این فوتبال حذف بسه
قاسم
| Netherlands |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
من هم موافقم. توی این برنامه شخصیت فردوسی پور به شخصیت احمدی نژاد خیلی نزدیک بود. وقتی که هنوز هیچ چیزی ثابت نشده و پای آبرو و امنیت فرد و خانواده اش وسط ئه چرا باید بی هیچ ملاحظه ای اسم افراد رو بیاره. مصاحبه مدیرعامل نفتون خیلی شک برانگیز بود اما تا وقتی همه چیز با مدارک توی دادگاه ثابت نشده نمی شه قضاوت کرد.
افرین بر عادل
همه مردم میدونند که فوتبال ایران فاسده.
این اقای کمک داوره ماست مال!!! همون کمک داور معروف دربی نبود؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
خود خودشه
تازه جالبه خودش ميگه به عليپور تعهد داده!!!!!
بعد همون دربي داده!!!!!
عملا داره اعتراف ميكنه!!!
خدايا...............
ما طرفدارهای پرسپولیس از مدیر بزرگ پرسپولیس خواهش میکنیم این سه امتیاز بازی سپاهان پس بگیرن واقعا حق پرسپولیس تو این بازی خوردن این بازی باید تکرار بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
برو بابا 2 به هیچ باختن بازی رو توقع دارن 3 امتیاز هم بدن بهشون
امیر
| - |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
حالا دیگه مطمئن شدم سپاهان فقط با مافیای داوری قهرمان شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
بزک نمیر بهار میاد
به قول اقای دادکان باید به هیچ بازیکنی پول نداد .عاشقان فوتبال زیادند. عاشقان واقعی این فوتبال تو فوتبال نیستند.چند تا کاسب اومدند تو این فوتبال
درود بر علی دایی
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
دوست عزیز نتیجه بازی رو داور تعین میکند وقتی داور ...باشه معلومه که غیر از سپاهان و استقلال هیچ تیمی قهرمان نمیشه..م..برمافیای فوتبال..
من یه پرسپولیسی ای هستم که با باخت تیم تب میکنم... کاش آبروی کسی ریخته نشه... کاش با شخصیت کسی بازی نشه و ای کاش....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
جدی تب میکنی؟ پس خوبه تا حالا نمردی؟
درود بر عادل، 90 و تابناک که دست مافیا را رو کردند..
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
مرسی از 90 ولی هنوز اتفاقی نیفتاده. هنوز دست مافیا کامل رو نشده. باید جریمه های سنگین براشون در نظر بگیرن. به نظرم همه اینها از شرکت های شرط بندی نشات می گیره. قوه قضاییه باید رسیدگی کنه
پس معلوم شد با این داور...چرا فقط سپاهان و استقلال قهرمان میشن و حق ذوب آهن ، تراکتور ، استقلال اهواز و دیگران ضایع میشه..و جلوی قهرمانی آنها گرفته شد....
درود بر علی دایی
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
واقعا برای آقای دایی نگرانم. امیدوارم خدا در این راه کمکش کنه.
این تیم سپاهان حالا حالاها با این ناداوریها قهرمانه. گل مفتی میزنن خوشحال هم میشن
فقط فولاد
آقایان پرسپولیسی جنجال راه انداخته اند
پاسخ ها
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
دیر یازود باید به پامیشد.فقط یه پرسپولیسی جرات میکنه همچین جنجالی بپاکنه.درودبرپرسپولیس.لعنت به مافیا
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
خیلی خوشحالم چون برای همه مردم ثابت شد که چرا در این سالها فقط استقلال و سپاهان قهرمان میشن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
درود به شرفت سحر خانوم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
سحر خودتو اذیت نکن ایشون هم شاید چیزی بهش رسیده که نمیخواد خیلی چیزا شفاف بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
بسه دیگه. میشه پرسپولیس یه بازی بدون حاشیه داشته باشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
آفرين به آدم دانا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
احسنت به سحر.مشخصا یه پرسپولیسی اصیل هستید...
واقعا برای این داوری ها و فوتبال متاسفم.
دم مرتضی کریمی گرم نشون داد دایی الکی شلوغ میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
همین کریمی گفت یه دلال نزدیک به یه مربی که علیپور گفته نباید باشه یاد منصور عظیمی وژنرال نیوفتادی؟!
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
دوست عزیز کمی انصاف و واقع بینی هم خوب چیزیه. ظاهرا شما برنامه 90 رو ندیدی
اگه استقلال بازی رو باخته بازهم چیز ازش در نود پخش نمی شد؟
نه ابی نه قرمز فقط زرد تاکسی اخه این رنگ تیمتون داره تاکسی
مگه افرادی مثل دایی که پاک هستن دست این مفسدهارو رو کنن امیدوارم علیپور جرات داشته باشه و همه رو مادام العمر محروم کنه تا دیگه کسی جرات نکنه از این کارا بکنه!
وقتی یادم می افته چقدر از باختا تیمم حرص می خوردم و همیشه میگفتم چرا داوری همش ضد تیم ماست و کسی باور نمی کرد الان رو شد! قهرمانی امشب تو و تمام کسایی که تبانی میکنن تو فوتبال رو به خدا سپردم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
دایی؟ پاک؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
این حرف دو قسمت داره یکی رو کردن دست مفسدها. و یکی پاک بودن دایی!!!
دایی پاکی؟؟ جهت اطلاعت همه تیمها، با تاکید میگم همه تیمها بلا استثنا یه رابط برای ارتباط با داور دارن.
فوتبال خوب است ماهواره بد است
نتظر ورود مدعی العموم به این مساله هستیم
علی دایی حمایت حمایت تا اخر برو و این داور رو بنداز زندان به حول قوه الهی
نتظر ورود مدعی العموم به این مساله هستیم
درود بر شرافت علی دائی....لعنت بر این فوتبال فاسد
مرسی عادل و تابناک و همه افشاگران مافیای فوتبال
بنظرم قهرمانی مثل کمالوند که اومد تو نود سکه وتبانی رو باپرروئی تکذیب کردقضیه جگرکی ومس کرمان و... با همون لحن تکذیب میکردمرتضی کریمی هم گفت یه دلال نزدیک به یه مربی که علیپور گفته نباید باشه منصور عظیمی وژنرالومیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
از الغرافه برامون بگو ته جدولی
تبانی تبانی فوتبال اصفهانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
باید این شعار تا مدتها در ورزشگاهها فریاد زده بشه
پرسپولیسی ها همه با هم پنجشنبه در ورزشگاه آزادی فریاد میزنیم:
تبانی تبانی
فوتبال اصفهانی
ل.. به قهرمانی
جای شکرش باقیه قهرمانی "میگه" چیزی نگرفته ایتجوری پرسپولیسو پوکوند اگه پول گرفته بود چیکار میکرد.
به خدا علیپور خیلی چیزهارو میدونه فقط نمیدونم چرا نمیگه. برنامه نود امشب نشون داد یه مرد تو این فوتباله اونم علی داییه. به غیر پرسپولیسی ها هم میگم بخاطر تعصبات رنگی منفی ندید دایی نشون داده نترس ترین آدم فوتباله چون ریگی به کفشش نیست اینو همیشه هم گفته. من خودم زیاد از دایی خوشم نمیومد ولی واقعا مریدش شدم.روح بزرگه که یه آدم به این عظمت میسازه مگه میشه یه آدم بیخود و بیخدا به اینجا برسه به قرآن غیرممکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
حرفهای مایلی کهن در مورد دایی رو مرور کن تا بفهمی پاااک یعنی چه
عده ای زالو صفت اختاپوس وار به فوتبال ما چسبیده اند..
درود بر همه مردان باجرات و با شرافت..م..برهمه نامردان ومافیای فوتبال
عشق یعنی گریه های ..
عشق یعنی کاپیتان نوید کیا
عشق یعنی زرد رنگ پیرهنم
عشق یعنی تا ابد روی تنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
تبانی تبانی فوتبال اصفهانی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
چرندیات چیه؟شعره مثلا؟
تیمی که هر سال به یه اسمه
سیمان سپاهان
فولاد سپاهان
طرفداری داره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
یعنی چه چه ربطی داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
هر جنجالي بپا كنند سپاهان حالا حالاها قهرمانه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
عشق يعني داوري از آن ما
عشق يعني قهرماني مال ما
عشق يعني پول دهم اول شوم
تا ابد رسواي اين عالم شوم
تابي جون من بچاپ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
عشق يعني تباني و فساد
زير ميزي دادن ،تشكيل باند
عشق يعني تيم بي سابقه
هركاري كردن واسه سابقه
عشق يعني پولهاي بيت المال
دوست من، لطفا بكن تو ماست مال!!
تا ابد اينست رنگ پيراهنت
واي از آن روز كه باشد رنگ چهره ات!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
با تشکر از همه دوستان عزیز...سپاهانی ها جو گرفتتشون.متاسفانه هر وقت قهرمان شدن توش حرف بوده...دیگه اگر عاقل باشن ساکت می شن.عاقل باشید
ناداوران خدا ازتون نگذره چقدر ما پرسپولیسی ها را اذیت کردید بیشتر مواقع تیممان بهتر بازی میکرد همش تو فکر بودم که چرا نتیجه نمیگیریم...حالا با افشاگری 90 و تابناک متوجه شدم چرا اشتباهات داوری همیشه بسود استقلال و سپاهانه و چرا 3 پنالتی تو دربی گرفته نمیشه..چرا از داور خارجی استفاده نمیکنن...مرگ بر مافیای فوتبال در هر سمت و مقامی...
پاسخ ها
سعید
| United States |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
حالا هر تیمی هرچی باخت تواین 10-15 دوره لیگ برتر داره تقصیر داورهاست دیگه ...
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
آره راست میگی این چند سال شما فقط به خاطر داوری افت داشتین. بمیرم الهی بهانه براتون جور شد. پنالتی های مفتی که براتون میگرفتن هم جزئی از اشتباهات فردی داوری هست دیگه
به خدا علیپور خیلی چیزهارو میدونه فقط نمیدونم چرا نمیگه. برنامه نود امشب نشون داد یه مرد تو این فوتباله اونم علی داییه. به غیر پرسپولیسی ها هم میگم بخاطر تعصبات رنگی منفی ندید دایی نشون داده نترس ترین آدم فوتباله چون ریگی به کفشش نیست اینو همیشه هم گفته. من خودم زیاد از دایی خوشم نمیومد ولی واقعا مریدش شدم.روح بزرگه که یه آدم به این عظمت میسازه مگه میشه یه آدم بیخود و بیخدا به اینجا برسه به قرآن غیرممکنه
سرپرست سپاهان میگه عیبی نداره تیم ده نفره بازی کنه، میتونه ببره! نمیدونم چرا الکس فرگوسن پارسال که جلو رئال با اشتباه داور نیمه اول ده نفره شد و باخت انقد به داور گیر داد و علت باختشو ده نفره شدن تیمش اعلام کرد؟ فوتبال حالیش نبود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
بازی برگشت شما از اول ده نفره بیایین ببینیم چند تا گل از پرسپولیس میخورید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
آره خوب...اینا از فرگوسن بیشتر حالیشونه!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
تیمی که با اخراج یه بازیکن شیرازش از هم بپاشه مشخصه که در حد لیگ برتر نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
کلا قرمزا مشلک دارن
مگه افرادی مثل دایی که پاک هستن دست این مفسدهارو رو کنن امیدوارم علیپور جرات داشته باشه و همه رو مادام العمر محروم کنه تا دیگه کسی جرات نکنه از این کارا بکنه!
وقتی یادم می افته چقدر از باختا تیمم حرص می خوردم و همیشه میگفتم چرا داوری همش ضد تیم ماست و کسی باور نمی کرد الان رو شد! قهرمانی امشب تو و تمام کسایی که تبانی میکنن تو فوتبال رو به خدا سپردم!
پاسخ ها
رضا از اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
از خدا بترسید. من نمی دونم یعنی شما به جواب دادن اون دنیاتون فکر نمیکنید؟! که به یه نفر که اتهامش ثابت نشده افترا می زنید؟ علی دایی چه استدلال منطقی کرد به غیر یه مشت اتهام بی سند و مدرک؟ من نظر شخصیم اینه که قهرمانی یکی از افتضاح ترین داورای دنیاست و اتفاقا به خاطر داوری های ضعیفش باید محرومش کنن ولی هیچوقت به خودم اجازه نمیدم با آبروی یه انسان بازی کنم. از این بترسین که خدا هم با آبروی شماها بازی کنه!
چه عجب بعد از مدتها از نود یه بحث خوب دیدیم. ممنون
پاسخ ها
fff
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
ممنون چیه؟؟ بگو مچکرم روحانی
مرتضی کریمی گفت یه داور 16 میلیون پول به یورو گرفته! نه اینکه 16 میلیون یورو گرفته!
خدا خیرتون بده تا الان بیدارین و فرداهم باید بیاید سره کار و خبرو تکمیل می کنید !
دوستان من خودم پرسپوليسيم خيلي هم از دست قهرماني كفريم ولي چرا تا يه مسأله اي پيش مياد زود قضاوت ميكنيد اين قهرماني كلا خوراكش سوتي
دادنه اصلا به درد داوري نميخوره ولي اين اتهامي كه بهش زدن خيلي سنگينه اگه رشوه نگرفته باشه چي? از الان
ترورش نكنين بزودي معلوم ميشه
علیپور دستش ...،حالا ببینید چطور ماستمالی میشه
درود بر 90 و تابی
اگر تبانی ثابت بشود باید نتیجه 3-0 بنفع پرسپولیس محاسبه شود
در این بازی کلا یک صحنه اتفاق افتاده
من توپ را نگاه می کردم و آن صحنه را به هرکسی که خواستید قسم می خورم که ندیدم.
یک صحنه داشت اونم ندیدی پس شما تو این بازی چه ...... خوردی؟؟؟؟؟؟؟
داور كه نديده كمك داور هم ند يده پس صد درصد فكري به داوري باشد
فساد در این فوتبال خیلی خیلی بیشتر از این حرفهاست..همه هم به یک نوعی پاشون لغزیده و با این فساد دارن همزیستی مسالمت آمیز می کنند......همه ی شلوغ کاریا هم موقتی هستش...و زود فروکش می کنه...
حیف این همه سرمایه و انرژی که بر فوتبال فاسد خرج می شود
با شعور و احساسات مليونها طرف دار تيم پرسپوليس اينچنين بازي كردن و بعد هم با وقاحت هر چه تمامتر پشت خط تلفن و از خود دفاع كردن واقعا نوبر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
شعور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
در جواب اونی که نوشته:شعور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/آره بی شعور
انتخاب داوران بازنشسته بعنوان مشاور بدلیل ارتباط باجامعه داوری کشور برای فوتبال الان سم است
حیف این همه سرمایه و انرژی که بر فوتبال فاسد خرج می شود
وقتی تمام کارشناسان داوری وحتی خود داور به اشتباه بزرگ اعتراف کرده اند بازی باید تکرار شود و بازیکنی که به ناحق اخراج شده باید برگردد
این جناب قهرمانی اگر مدعی که صحنه را ندیده پس چرا قبل از حکم اخراج با کمک داور مشورت نکرد؟
فکر کنم قهرمانی خودش دیگه داوری نکنه تا آخر عمرش
تنها راه این مساله اینه که مثل فوتبال ایتالیا تیمهایی که رشوه دادند امتیاز کم بشه یا به دسته دوم بفرستند مانند سپاهان و ...و داورای فاسد اخراج و به زندان فرستاده شوند
البته زودتر از اينها كارشناس داوري برنامه نود آقاي دكتر سياري اين مسائل رو گفته بود اما عاقبت به اشاره رييس كميته داوران و دارو دستش در صدا و سيما بعد از اون ديگه از حضور در برنامه 90 محروم شد و البته مردم هم فراموش كردند!!چون توي اين كامنتها نديدم كسي به آقاي دكتر سياري و اون ماجراها اشاره اي بكنه.ممنون و ببخشيد.
من هم ميخواهم يك داور بشوم
تا به جامعه ورزش كمك كنم ....
به نظر من بايد با افرادي مانند قهرماني كه به جامعه داوري و فوتبالي ايران توهين كرده برخورد قاطع شود .
راستی چرا از کار غیر ورزشی مدافع سپاهان که باعث این همه جنجال شد سخنی نیست. او الان دارد به ریش همه می خندد. در حالیکه این همه لطمه به جامعه داوری و فوتبال ایران وارد شده. معمولا در فوتبال جهان اینگونه صحنه که از چشم داور دور مانده مورد بازبینی و رسیدگی مجدد قرار می گیرد.
حاج آقا عليپور
حال كه در برنامه نود اينهمه مطلع مياين روي خط و اين مسائل را ميگن و مي گويند قبلا به فدراسيون،سازمان ليگ و كميته انضباطي و . . . اطلاع دادند چرا شما طوري صحبت ميكنيد كه انگار مدينه فاضله است و برافروخته ميشيد و ضرب الاجل تعيين ميكنيد كه آقاي دايي و رويانيان اگر سند ارائه نكنند پيگرد قانوني دارد و فلان و بهمان. واقعا عجيب است و غيرقابل باور حاج آقا عليپور كه شما همه چيز را ميدانيد ولي...انشاالله همه مون عاقبت به خير بشيم حاج آقا
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
می فهمی چی میگی
سند نداشته باشند باید زندان هم برند اگه داشته باشند قهرمای باید زندان بره
اقا مسئله مليه... هيچ نمياد بگه فوتبال ايران تباني توشه ... نهايتا قهرماني و دايي محروم ميشن... بقيه به لفت و ليسشون مي رسن ... مردم هم از اهواز باز پا ميشن ميان دربي 0-0 ببينن .... ميگين نه تماشا كنين ..
تا وقتي تيم هايي به نام تيم هاي صنعتي داريم و از بيت المال ميلياردي پول ميگيرن و بدون حساب و كتاب خرج ميكنن اين مسائل هم هست.اگه پول رو با زحمت در مي آوردن خرج رشوه دادن نمي كردن.
وای بر ما وای براین ملت
دوستان این که میگن باشگاه دولتیه دولت که بودجه رو از درآمد باغ عمه ش که نیاورده آغا جان بیت الماله بیت المال یعنی سهم من و تو
تمام این فوتبال کثیفه! از بازیکن ها و قراردادهای میلیادریشون و این هم از داوری
علي دايي بايد امتياز بازي را از قدرت تفكرش بخواد نه داور
با سوت تو قهرمان سپاهان شد پهلوان
درود بر علی دائی
بهتره بازی رو مجددا تکرار کنند تا در یک مسابقه عادلانه نتیجه مشخص بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
اگه تکرار بشه که پرسپولیسیا 6 تایی میشن!!!
پرسپولیسی عاشق دائی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
اگر سپاهان با داور تبانی کرده باشه باید به یک دسته پایین تر و حداقل 20 امتیاز منفی(مثل یوونتوس) محکوم بشه. اگر هم تبانی نبوده که سه امتیاز نوش جونشون و علی دائی و رویانیان و داور باید محروم بشن
تکرار بازی هیچ محلی از اعراب نداره عزیزم
بهتره بازی رو مجددا تکرار کنند تا در یک مسابقه عادلانه نتیجه مشخص بشه.
يعني پارسال هم كه پرسپوليس 12 ليگ بود همه داوران به ضرر اين تيم تباني كرده بودند؟پس چرا سرمربي خارجي اين تيم و بركنار كردن؟اون كه تقصيري نداشته!!مشكل از داوران بوده
تو 90 گفته شد 16 ميليون تومان به يورو نه 16 ميليون يورو!!!!
عشق يعني داوري از آن ما
عشق يعني قهرماني مال ما
عشق يعني پول دهم اول شوم
تا ابد رسواي اين عالم شوم
تیم فقط گهر دورود . با غیرت . بی اشتباه . با تماشاگران فهیم . و هزاران البته مظلوم !!!!!
بر آزادگي علي دايي درود مي فرستم . واقعاً كه روي همه ي ترك زبانان با غيرت را سفيد كرد .
دایی جان دمت گرم
هزار بار هم نوشته ام شير مادرت حلالت باشد عادل ف
به نظرم باید برخورد قاطع بشود با امسال قهرمانیها که فکر میکنن تواروپا دارن قضاوت میکنن من خودم باآقای قهرمانی برخورد داشتم بسیار بد دهن هست امیدوارم فقط ماست مالی نشه.فساد باید نابود شود
عشق يعني داوري از آن ما
عشق يعني قهرماني مال ما
عشق يعني پول دهم اول شوم
تا ابد رسواي اين عالم شوم
ديشب افسوس خوردم كه چرا وقت براي ديدن بازيها ميزارم فساد تو فوتبال ما بيداد ميكنه ونتايج از قبل معلومه فقط مردمو سرگرم كردن
همه جا آدم فاسد وجود داره . خیلی از روند برنامه دیشب ناراحت شدم . حتی اگه قهرمانی در این موارد نقشی نداشته باشه اما برنامه دیشب نشون داد دیگه جامعه داوری پاک نیست . خدا رو شکر بحث اون جیگرکیه اومد وسط که ما 1 ساعت بخندیم و گرنه داغون بودیم دیشب
حالا که همه چیز مشخص شد باید 3 امتیاز برگردد و مثل بازی دو سال پیش مس و ذوب آهن بازی باید مجدد برگزار شود. تا حق به حقدار برسد
16 ميليون يورو نگفتند. گفتند 16 ميليون تومان يورو ( يعني 16 ميليون تومان به صورت يورو) با 16 ميلوين يورو مي توان داوران جام جهاني را هم خريد
اینکه دست مفسدا باید رو بشه شکی نیس. پدرشونم باید در بیارن. اما اینجا خیلی صحبت از مردونگی(!) و دست پاکی(!) علی دایی شد. دایی خوب کاری کرده اینا رو گفته دستشم درد نکنه ولی اگه حرف شرف و مردونگیه چرا توی اینهمه سال نگفته؟ قضیه اینه که ایندفعه که اومده پرسپولیس شمشیر رو از رو بسته. وگرنه مسئله شرف و مردونگی نیس.
متاسفانه چون خیلی ها ریگی به کفش دارن نخواهند گذاشت این مساله به نتیجه برسه!!!. به نظرم باید از کسانی مثل آقای دایی که به صراحت و صاف وصادق حرف می زنند و زندگی می کنند تقدیر کرد. این تبانی ها و زد و بند ها را کسی وارد فوتبال ایران نکرد جز ژنرال!!
مشکل از بالاست ، کمیته داوران و کمیته انضباطی همشون دست دارن و همه اینا رو میدونن و هرکی حرف بزنه تهدیدش میکنن....
واقعا برای آقای قهرمانی متاسفم من بچه مشهد هستم و محسن قهرمانی چند سال قبل مربی باشگاه اسقلال مشهد بود و کاملا استقلالی هست خواهشا بازیهای پرسپولیس این "آقا رو داور نزارید به خدا در حد لیگ ایران نیست.
فکر میکنین 2فصل قبل که آقای قهرمانی به خاطراضافه وزن از داوری محروم شد بعدش با پشتکارفوق العاده 40 کیلووزن کم کردوبرگشت به خاطرعلاقه زیادش به شغل حساس داوری با چندرغاز حقوق+تحمل توهین های شکننده هنگام مرتکب اشتباهات حین داوری بود؟ نه جانم اشتباه نکنین رقم پولها بیشتر از این حرفهاست مثل اینکه به دردسرش می ارزه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
40 کیلو کاهش وزن. چه چرت و پرتا
تابناک جان البته نبایدازمافیای مربیان مطرح که مثل پدرخواندخ هستندغافل شد...
خدا به داد فجر برسه که این هفته با پرسپولیس بازی برای تسکین پرسپولیسی ها صد در صد فجر رو می بازونن.حالا می بینید.
تا وقتی شیلنگ بیت المال تو فوتباله همین آش و همین کاسه است.
خوب شد یه بار داور به نفع تیم شهرستانی گرفت تا این همه حواشی ایجاد بشه
درود بر شرف علی دایی
علییییییییییی دایییییییییییییی
یعنی چی؟ یعنی لگدی که میثو حسینی زده اخراج نداشته؟ بازیکنی که روش خطا شده حق ندارد تلافی کند. چرا بیخودی شلوغش کردین؟ اتفاقا اخراج حسینی نه تنها صحیح بود بلکه باید محرومیت نیز بکشد
موندم اين قهرماني چقدر به ضرر پرسپوليس سوت ميزنه باز ميگه اشتباه بود بازي فينال جام حذفي پرسپوليس -ملوان همين بازي اخير وووو.. باور كنيد داوري ها مشكل داره قهرماني ها زيادن
چرا تهرانیها و مخصوصا سرخابی طاقت باخت را ندارن؟
فقط این غیرت نزد پرسپولیسها هست که دنبال برخورد با مافیا باشند حالا مشخصه چرادربی انطوری شده؟؟قهرمانک این راهش نیست این پولا خوردن ندارن؟؟؟درود بر دایی و سایت شجاع تابناک
اقاي دايي در بازي پرسپوليس-تراكتور كه قهرماني داور بود و هر بلايي كه دلش خواست سر تراكتور اورد احتمالا شب قبل بازي به شما شماره حساب داده بودنه؟؟
درود بر علی دایی
مرتضی کریمی در مسابقات باشگاهی تهران یکی از کسانی بود که برای یک پنالتی به ضرر تیم ... یک میلیون تومان پول دریافت کرد.
من نمیدونم چرا برادرای پرسپولیسی فقط دنبال قانع کردن خودشون با این حرفا هستن شاید بخاطر ضعف این تیم تو نتایج چند سال اخیرش باشه که تمام این سالها حقش قهرمانی بوده نذاشتن قهرمان بشه...
میشه از این به بعد داور ها در مورد حاشیه پولیس دیگه اشتباه نکنند چون اشتباه داوری فقط در مورد تیمهای ضعیف بخشی از فوتبال است.
چه قدر راحت تهمت مي زنيد ... ريختن آبروي افراد معادل ريختن خونه و قتل ... اگه اثبات نشه جواب آبروي ريخته شده رو كي خواهد داد ... اين كه جلو زنش و بچه هاش و فاميل وآشناش جرات سربلند كردن نداره به خاطر تهمت نادرست و عدم امنيت خانواده اش و بچه هاش تو مدرسه و تحقير و توهين و تمسخر بچه هاش ... آقاي دايي كاش اول اثبات مي كردي بعد رسانه اي مي كردي ... خدايا ما رو لحظه اي به حال خودمون رها نكن ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
عزیزم اگه رسانه ای نمیکرد که همه به تکاپو نمی افتادن. اتفاقا نکته همینه که تا الان که رسانه ای نشده بود همه میدونستن اما هیچ عکس العملی نداشتن. هنر وجرات دایی به همین رسانه ای کردن قضیه است
عشق فوتبال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
میلاد جان تو چه نسبتی با قهرمانی داری؟
10 روز دیگه صبر کن آبروش رسماً می ره!!!
اینجوری حداقل خونواده اش آماده می شن!!!!
چرا يكي نمي گه اگه ثابت شه قهرماني اينكار و كرده "سپاهان :" بايد بره دسته سوم
و محروم شه
باز هم دم فردوسی پور گرم که میار این چیزا را رو میکنه
من نگران جوانانی هستم که پای این برنامه می شینند. بد نیست تابناک یک گزارشی تهیه کند و برداشت مخاطبان را بعد از برنامه انعکاس بدهد. به نظر من این برنامه بیشتر شبیه جنگ گالادیاتورها بود که با بی رحمی تمام فقط برای بقای خود به طرف مقابل حمله می کردنند و آقای فردوس پور هم شمشیر آنها را تیز می کرد. کار در رسانه آنهم رسانه ای با مخاطب میلیونی مهارت، دقت و ظرافت بالای نیاز دارد که مجری از آن برخوردار نیست و این تیغ متاسفانه دست کسانی است که بدجور افکار عمومی را سلاخی می کنند. به چند نمونه اشاره می کنم . آقای دایی می گوید: مگر می شود دقیقه 2 بازی یک تیم را 10 نفره کرد؟ مجری قادر به تصحیح این سخن عوامانه نیست که بگوید : مگر اعمال قانون دقیقه اول و آخر می شناسد. حتی در ثانیه های اول بازی هم می تواند این اتفاق بیفتد. حتی مجری نتوانست کلمه "غش کرده" را به یک جمله قابل استناد تبدیل کند. اگر منظور این است که داور رشوه گرفته. باید بگوید از کی گرفته. طبیعتا باید از سپاهان گرفته باشد. مجری نمی تواند این حرف ها را از دایی در بیاورد. تا بتواند نتیجه ای بگیرد و اگر دایی حاضر به پاسخگوی نبود اجازه طرح اتهامات بدون دلیل و سند را ندهد.
16 ملیون یورو نبودا ... یه کم فکر کنین خیلی زیاد میشه و منطقی نیست ... من شنیدم 16 ملیون تومان بوده که به یورو گرفتن...
مطمئنم آقای دائی چیزی را ثابت نخواهد کرد. در این فوتبال سالیان سال است آدمها از مدرک و رو کردن همه دستهای پشت پرده صحبت می کنند ولی بعدا" معلوم می شود طبل توخالی است. متاسفانه دائی هم دارد به این دسته آدمها می پیوندد. این جو روانی هم باعث نشود همه مطبوعات و مردم و ... علیه یک نفر موضع گیری کنند. این همه اشتباه که بازیکنان میلیاردی می کنند منجر به هیچ هیاهویی نمی شود. اما بدبخت داور!
تابناک جان همه کامنتهای موافقان دائی را منتشر کردی، کامنت ما را هم لطفا" منتشر کن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
از فجر هم میبازند دوست عزیز پرسپولیس وامثالش تیمند ول کن فوتبال ایران . به خودتون فشار میارین کی چی بشه بزار هر کاری دلشون میخواد بکنن وهر فشاری که هست به خودشون بیاد.
چقدر میخواسته ؟ خوب بهش میدادید !!!!!!!!!
فقط دلم به حال یاوری میسوزد باید این هفته تاوان دیگران رو به پرسپولیس بده . برای دلجویی از دایی هم که شده فجر رو قربانی میکنند .
از اینکه قهرمانی یه پولی گرفته مطمئن نیستم، ولی تنها چیزی که میدونم اینه که این داورایی که به پول گرفتن تن میدند مشکلِ مالی دارن و البته اتقام جویی از شعارهایی که رو سکوها علیه شون میدنم بی تاثیر نیست
یشنهاد برای همه پرسپولیسیهای عزیز از این هفته با یک بنر بزرگ در ورزشگاه با این متن . ما سپاهانیم وبا این داوریها حالا حالاحلاها قهرمانیم. دوستان محترم متاسفانه خانه از پای بست ویران است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در همه جا
وقتی کسی مثل سردار رویانیان جلوی این همه فساد نمی تونه کاری بکنه باید گفت خدایا خودت کمک کن.
با این همه اعصاب خردکنی توسط قهرمانی این استقلالی های سوراخ هم شاخ شدن واسه خودشون حرف زیادی میزنند بابا تیم پیروپاتالا که دیگه حرف زدن نداره شما چه کاره هستید که از آب گل آلود ماهی میگیرید اگر راستتونه برید مواظب پیرمرداتون باشید تیم پدربزرگهای عصا بدست!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
از الغرافه و محمدان بنگلادش بگو برامون
لطفا بنويسين كه چه جوري شد كه دوسال پشت سر هم يك داور با اشتباهات غلطش مانع قهرماني تراكتور شد؟
زنده باد سپاهان همیشه قهرمان
آقا بالاخره باید این جریانات مشخص بشه. اگه چیزی هست واضح گفته بشه و افراد خاطی شدیدا محاکمه بشن. اگه نیست که باید افرادی که الکی حرف می زنند جریمه بشوند. این کار فدراسیون نیست باید وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی و قوه قضائیه وارد عمل بشن. ورود فدراسیون فوتبال فقط کار رو خراب تر می کنه.
فساد همه جای فوتبال هست وتوداوری هم هست ولی بیشتر از داوری بین مدیران ومربیان است البته برنامه نود کاملا قابل پیش بینی است وصحنه هارو یک جوری انتخاب میکنه وبحث هارا به سمتی میکشه که نتیجه دلخواهش را بگیره.واین دردی ازفوتبال دوانمی کنه
یه سوال جدی پیش میاد.داوری که صحنه رو ندیده به اعتراف خودش ،چرا سوت میزنه واسه چیزی که ندیده؟وقتی ندیدی بیخود میکنی یه همچین تصمیمی دقیقه دو بازی میگیری
تباني تباني.... فوتبال اصفهاني !!!
6تایی ها
سپاهان و استقلال هیچگاه از داوری لطمه نخوردن.کسی میدونه چرا؟؟؟؟
مطمئنم دست اصفهانی ها هم تو کاره من اونجا فوتبال بازی کردم وای وای از دست ادماشون/ گیتی پسند یادتون میاد چی شد؟
فقط خواهش میکنم استقلالی ها اظهار نظر نکنند چون یکجانبه قضاوت می کنند
فساد در فوتبال هست علی الخصوص ژنرال
جالبه! هيچ در مورد ادعاي آقاي دايي مبني بر فرستادن يك نفر از طرف قعرماني براي صحبت با اون و افشا شدن اينكه اوئن فرد رو پرسپوليسي ها دعوت كردند ننوشتيد!
به نظر من داور به خاطر لجبازی با رویانیان،به خاطر ندادن پول به اون این کارو کرده
بعید میدونم سپاهان دست داشته باشه
جالب اينجاست، آقاي فردوسي پور به آقاي فرامرزي ميگه كه كراچار حرف هاي بدي زده، بعد معلوم ميشه كه كرانچار پاسخ حرفغ هاي بد دايي رو داده، فردوسي پور بلافاصله لالماني ميگيره و هرگز ديگه مساله رو ادامه نميده كه مبادا به ضرر پرسپوليس و دايي بشه!
یه سوالی که همیشه مطرح هست و هیچ کس نمی تونه پاسخ باشه اینکه چرا هنوز از این داورها استفاده میکنند که قبلا اشتباهاتی زیاد داشته اند. چرا؟
باید یه خانه تکانی واقعی در فوتبال ما رخ بده ......
در برنامه این هفته 90 عادل فردوسی پور به بازی های عقب افتاده استقلال در لیگ برتر به دلیل حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و به طعنه گفت:« بازی های استقلال لغو شده اما اف سی سئول که حریف این تیم است در فاصله زمانی بین بازی رفت و برگشت در لیگ کشورش بازی می کند. فکر می کنم کاشیوا ریسول ژاپن هم در این فاصله در لیگ کشورش به میدان می رود.» اطلاعاتی که فردوسی پور در این زمینه به مخاطبانش داد کاملا اشتباه بود و هیچ یک از این دو تیم در فاصله یک هفته ای بازی های رفت و برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در لیگ کشورشان بازی ندارند. برای پی بردن به این واقعیت لازم نیست حتما به وب سایت احتصاصی این دو باشگاه مراجعه کنیم. تیم سئول به لحاظ منطقی طوری به ایران سفر می کند که دو روز قبل از بازی - یعنی دوشنبه هفته اینده- در تهران باشد. با توجه به پرواز طولانی کره تا ایران آنها باید روز یکشنبه کشور خود را ترک کنند . این بدان معناست که اگر قرار باشد تیم کره ای در لیگ کشورش بازی کند باید 72 ساعت بعد از بازی رفت با استقلال به میدان برود و بعد بلافاصله راهی تهران شود. در وب سایت اختصاصی باشگاه اف سی سئول کاملا مشخص است که هیچ مسابقه ای در لیگ کره در این فاصله برای این تیم در نظر گرفته نشده. حریف استقلال حتی در فاصله بازی برگشت با الاهلی عربستان و بازی رفت با استقلال، با اینکه در کشور خودش حضور داشت باز هم در لیگ کره بازی نکرد. این موضوع درباره تیم ژاپنی هم کاملا صدق می کند.

عادل فردوسی پور معمولا در ارائه اطلاعات به مخاطبانش چنین گاف هایی نمی دهد اما به نظر می رسد اختلافات او با امیر قلعه نویی باعث شده در مخالفت با این مربی چندان به صحت اطلاعاتی که روی آنتن پخش زنده به زبان می آورد، اهمیت ندهد.
اصلی ترین و بزرگترین عامل بدبختی فوتبال ما یه چیزه. داورای ما!!! حالا نه فقط فساد و اشتباهات داوری از لحاظ فنی هم حساب کنی با سوت های بی موقع کل بازی رو به هم میریزن
درود بر شرف انسانهاي شجاع و تحصيل كرده اي مثل عادل فردوسي پور امسال او نجات دهنده فوتبال ما و افشاگر فسادهايي اين چنيني هستن قابل توجه قلعه نويي....... لعنت بر مافيا .زنده باد پرسپوليس زنده باد شرافت
آخه اگه دست این داورا رو بشه و فساد از فوتبال ایران بره اونوقت سپاهان چجوری میخواد قهرمان بشه؟؟؟؟
3 ساله دارن سر پرسپولیسو میبرن
آخه تاکی باید تحمل کرد؟؟
یا براش حاشیه الکی میسازن یا داوری سر تیمو میبره
بخدا ما طرفدارا راضی نیستیم.ازتون نمیگذریم
براتون متاسفم که این فوتبال ایران رو دنبال میکنید
با سلام
ما ایرانیان عادت به شعار گوئی داریم ، شعار زده هستیم ، با یک مویز گرمی می کنیم و با یک غوره سردی . هیجان کاذب داریم در تمام عرصه زندگی و البته فوتبال
آیا در پس این همه نکته در اظهار نظرها ، به سوالات زیر پاسخ داده شد .
1- آقای دایی ، (و همه مربیان دیگر)چه مدت از وجود مافیای فوتبال خبر دارند؟
2-آقای دایی ، (و همه مربیان دیگر)آیا برای یکبار هم (برای ارضای خود سند بیاورید) شده است که اگر تیم مقابلش بناحق باخته باشد ، اظهار نظر منصفانه نماید ؟
3-ابراز مستمر این جمله که چرا در دقیقه دوم مسابقه بازیکن تیم وی اخراج شده است ، دارای چه مفهوم حقوقی ، قضایی و اجتماعی است ؟
4- راستی چرا کسی از کمک داور مسابقه که قطعا ، اشراف بیشتری بر صحنه مذکور داشته است ، سوالی ندارد؟
5-اما چرا تمامی باورمندان به فساد در فوتبال (ادعای آگاهی)برای این فوتبال هزینه می کنند؟
6-برنامه نود (نه صرفا آقای فردوسی پور) به دنبال چه منافعی از سمت دهی برنامه خود دارند (به ارسال 2000000 پیامک توجه کنید)و آیا در طی سالیان با اجرای برنامه های فراوان ، توانسته اند معضل مزبور را حل نمایند ؟
7- نقش کمیته داوران با انتخاب این دسته از داوران چیست و در واقع آنان در کجای این فعالیت کاسبکارانه (به زعم پیام دهندگان) قرار دارند ؟
و بسیاری سوالات دیگر ، که مطمئنا همواره بی پاسخ خواهند بود . بیاد بیاورید نقش کارلوس کی روش را در تفسیر سخنان مربی تیم ملی کره جنوبی ، قبل از بازی با ایران و بعد پاسخ سوالات مزبور را با باور خود حلاجی نمائید.
موفق باشید
قضيه عمادرضاوقهرماني سپاهان درجام حذفي نيزفراموش نشود همچنين اگرسال گذشته داورنتايج پرسپوليس واستقلال راعوض نميكرد كدام تيم قهرمان مي شد
همه با هم یک/ فاتحه/ برای این فوتبال بخونیم
مافیا در مافیا در مافیا
این است جکایت فوتبال ما
اگه مافیا هست -که هست - به نفع چند تا تیم می چرخه اما اقایون تا وقتی همه چیز به نفعشونه هوس نمی کنن مدرک رو کنن!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها