بازدید 10479

نمره جالب کفاشیان به دربی روز جمعه

کد خبر: ۳۴۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸ 09 September 2013
به گزارش مشرق، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال شب گذشته به صورت تلفنی مهمان برنامه چهل تیکه بود.

وی در خصوص سؤال مجری برنامه که از وی پرسید خبری روی خروجی برخی سایت‌ها و تیتر روزنامه‌ها آمده بود که سرمربی تیم ملی برای همیشه ایران را ترک کرده است، آیا این خبر را تأیید می‌کنید، اظهار داشت: نمی‌دانیم این خبرهای نادرست در رسانه‌ها از کجا می‌آید ما با کی‌روش جلسات مختلفی داشتیم و در این جلسات به هماهنگی‌های لازم رسیدیم و به ایشان گفتیم که دیگر لازم نیست حرص و جوش بخورد. ضمناً تفاهم خوبی هم با سازمان لیگ داشتیم و مشکل ایشان را حل کردیم.

کفاشیان افزود: کی‌روش حدود 10 روز به پرتغال رفته و از من مرخصی گرفته است و پس از 10 روز به ایران بازمی‌گردد تا برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی را دنبال کنیم و شاید با یکی از تیم‌های کشورهای همجوار نیز بازی تدارکاتی داشته باشیم. قهر کردن و رفتنی در کار نیست. ایشان حدود 10 -11 روز دیگر برمی‌گردد یعنی هفته بعد سه‌شنبه یا چهارشنبه به ایران باز می‌گردد.

به گزارش فارس، وی در خصوص اینکه دستایاران کی‌روش یعنی امید نمازی، گاسپار و سیموئز نیز به خارج از کشور رفته‌اند و همین امر نیز شائبه‌ها در خصوص عدم بازگشت کی‌روش را بیشتر می‌کند، اظهار داشت: گاسپار و سیموئز در ایران هستند و خود من با گاسپار جلسه داشتم تنها نمازی یک هفته به خارج از کشور رفت و برمی‌گردد، هیچ مشکلی وجود ندارد، غیر از مسائل مالی که آن هم در حال حل شدن است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اسپانسر تیم ملی و اینکه صحبت از این است که همراه اول قرار است با 30 میلیارد تومان پول اسپانسر تیم ملی شود، گفت: این خبر به هیچ عنوان درست نیست. ما با دو اسپانسر داخلی صحبت کرده‌ایم و با یکی از آنها در حال انجام مذاکرات نهایی هستیم اما هنوز قطعی نشده است، اما قطعاً اسپانسر داخلی است.

کفاشیان در خصوص اقدامات وزارت ورزش نیز گفت: خوشبختانه با جلسه‌ای که با صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش داشتیم ایشان حمایت ویژه خود را از فوتبال اعلام کردند و قول دادند که در جام جهانی دیگر حرف از بی‌پولی زده نشود.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که به دربی روز جمعه از 20 چه نمره‌ای می‌دهید، گفت:‌ من نمره خوبی می‌دهم، دو تیم دفاع محکمی داشتند و سعی کردند گل نخورند. حتماً که نباید گل رد و بدل شود. این نیز یک نوع تاکتیک است و سرخابی‌ها بیشتر توجه‌شان به نباختن بود اما اگر بخواهم نمره‌ای بدهم نمره 17 را به دربی می‌دهم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی