بازدید 17681

اعلام سه روز عزای عمومی در لرستان

کد خبر: ۳۴۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷ 07 September 2013
درپی درگذشت آیت الله سید حسن طاهری خرم آبادی ، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری، سه روز عزای عمومی در این استان اعلام شد. 

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در گفتگو با خبرگزاری حوزه ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت  آیت الله سید حسن طاهری خرم آبادی، به تبیین ابعاد شخصیتی این عالم ربانی پرداخت و اظهارداشت:این مجاهد خستگی ناپذیر عمر شریف خود را در راه اعتلای اسلام و تربیت شاگردان مکتب اهل بیت(ع) صرف کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با بیان اینکه سخن گفتن از ابعاد شخصیتی این عالم فقید در چند گفتار نگنجیده و نیازمند مطالب بسیاری است، افزود: این عالم ربانی علاوه بر بعد علمی و ممتاز خود در دفاع از حریم اهل بیت و انقلاب بسیار تلاش کردند

وی با اشاره به اینکه آیت الله سید حسن طاهری خرم آبادی از مدافعان واقعی ولایت بود گفت: ایشان همواره در مسیر اهل‌بیت(ع) و رهبری بوده و از مدافعان واقعی ولایت بود.

به گفته ی امام جمعه خرم آباد، ایشان از عالمانی بود که پناهگاه طلاب و محرومان بوده و خدمات اجتماعی و فرهنگی بسیاری از خود به یادگار گذاشت

وی ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال این عالم وارسته، درگذشت ایشان را ثلمه بزرگی به اسلام و دیار لرستان دانست و تصریح کرد: در  درپی درگذشت آیت الله سید حسن طاهری خرم آبادی ، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری، سه روز عزای عمومی در این استان از فردا اعلام می شود .

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی، خاطرنشان ساخت: برای بزرگداشت یاد این عالم ربانی علاوه بر استان قم برنامه های متعددی در استان لرستان در نظر گرفته شده است که متعاقبا اعلام می گردد.

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار