بازدید 46601

ولادمیر پوتین به آمریکا هشدار داد

با انتشار این خبر که کمیته سیاست خارجی سنای امریکا از حمله نظامی آمریکا به سوریه حمایت کرده است،ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به آمریکا هشدار داد که از حمله یکجانبه به سوریه خودداری کند و افزود که روسیه همه قراردادهای نظامی خود با بشار اسد را همچنان معتبر می داند.
کد خبر: ۳۴۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵ 04 September 2013
ولادمیر پوتین به آمریکا هشدار داد
با انتشار این خبر که کمیته سیاست خارجی سنای امریکا از حمله نظامی آمریکا به سوریه حمایت کرده است،ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به آمریکا هشدار داد که از حمله یکجانبه به سوریه خودداری کند و افزود که روسیه همه قراردادهای نظامی خود با بشار اسد را همچنان معتبر می داند.

به گزارش «تابناک»، رئیس جمهور روسیه افزود که تا کنون هیچ دلیلی که نشان دهد سوریه از سلاح شیمیایی استفاده کرده است وجود ندارد.

در همین حال بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل در کنفرانسی خبری گفت: همانطور که بارها گفته‌ام شورای امنیت در قبال حفظ صلح و امنیت بین‌المللی مسئول است. استفاده از زور تنها زمانی قانونی است که بر اساس ماده 51 منشور سازمان ملل برای دفاع از خود باشد و یا زمانی که شورای امنیت چنین اقدامی را تایید کند.

دبیرکل سازمان ملل همچنین هشدار داد که یک حمله نظامی علیه سوریه باعث ناآرامی و کشتار بیشتر در بحران سوریه می‌شود که تاکنون جان بیش از 100 هزار تن را گرفته است.

بان کی مون افزود: من به این بحث و جدل‌ها برای انجام اقدامی به منظور جلوگیری از استفاده آتی سلاح‌های شیمیایی توجه دارم اما به طور همزمان ما باید پیامدهای اقدامات تنبیهی را نیز در نظر بگیریم تا از کشتارهای بیشتر جلوگیری کرده و راه دستیابی به یک راه حل سیاسی برای حل این بحران را تسهیل کنیم.

وی هیچ گروهی را عامل حملات شیمیایی گزارش شده اخیر در حومه دمشق معرفی نکرد و گفت: اگر استفاده از سلاح‌های شیمیایی توسط هر فردی و تحت هر شرایطی تایید شود، نقض جدی قانون بین‌المللی و یک جنایت جنگی وحشتناک خواهد بود.

بان کی مون ادامه داد: این اتهامات اخیر توسط هر منبعی که ذکر شده باشد، زنگ خطری برای جامعه بین‌الملل است. تحقیقات کنونی کارشناسان سازمان ملل در امور تسلیحات شیمیایی منحصرا قرار است حقایق را به صورت کاملا بی‌طرفانه و عادلانه منتشر کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۰۱
انتشار یافته: ۵۴
مخالف جنگ امریکا با سوریه ام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
ما این مخالفت شمارو به مسئولین اعلام میکنیم،حتما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
جواب ناشناس خیلی باحال بود
روس ها بزدل تر از ان هستند که از کسی دفاع کنند.قدرت نظامی روسیه در مقابل آمریکا عددی محسوب نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
شاید این بار امتحان نهایی روسیه برای اثبات جایگاهش باشد
این طور که معلومه شورای امنیت برای وتوهای آمریکا جلوی جامعه جهانی شکل گرفته است!
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
شما از کجا میدونید؟
دوست خوبم
این قدربا یقین حرف زدن دلیل هم می خواهد
محمد از بلفاست
| Ireland |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
ده سال پیش یکی از استراتژیست های آمریکایی گفت که روسیه برای آمریکا از لحاظ اقتصادی در حد کشوری مثل پرتغال اهمیت داره یعنی در واقع هیچ اهمیتی نداره ولی این را گفت که از لحاظ نظامی و فضایی همچنان رقیب جدی برای آمریکاست و در بعضی زمینه ها حتی از آمریکا جلوتر هست. اینکه بگیم روسیه عددی نیست یه خورده ساده لوحی هست. 50 سال پیش روسها ایستگاه فضایی میر را به تنهایی در مدار زمین داشتند و حالا 20 تا کشور جمع شدن و تازه با کمک همین روسیه یه ایستگاه فضایی درست کردن. خود آمریکاییها هم قبول دارن که از لحاظ تکنولوژی فضایی و نظامی، روسیه واقعا یه رقیب جدی برای آمریکاست.
ف.ق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
روسها بز دل نیستند . منفعت بین هستند.اگر در تاریخ جایی پشت ایران رو خالی کردن نفعی نداشتن. اما در مورد سوریه امروز تفاوت هست.روسها از منافع خود دفاع می کنند نه به خاطر مردم سوریه بخاطر خودشون و حفظ قدرت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
روسیه تنها کشور دنیا هست که از لحاظ نظامی می تونه امریکا رو متوقف کنه....
آمريكا يك ببر كاغذي بيش نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
آمریکا ببر کاغذی نیست بلکه یک زورگوی به تمام معناست
مواظب باشیم گول حرفا و سیاستهای روسیه رو نخوریم . اگه روسها بدتر از آمریکا و انگلیس نباشند مطمئنا تاریخ نشون می ده که بهتر نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
روسیه هیچگاه به هیچ وعده ای عمل نکرده
هشدار داد که از حمله یکجانبه به سوریه خودداری کند !!!!
چه حمایت قاطعی!
یعنی اگر حمله همه جانبه نباشه اشکالی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
البته "یکجانبه" به معنی عدم وجود اجماع جهانی و تایید سازمان ملل است و با "حمله محدود" که در مقابل "حمله همه جانبه" است، فرق دارد
ظاهراد پوتین هم ترسیده
دمت گرم پوتین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
روسیه عرضه داشت جلوی حمله ناتو و امریما به همنژادهای صرب رو میگرفت
فکر نکنم روسیه کاری بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
عزیز ناشناس لازم نیست فکر بکنی. مطمئن باش کاری نمی کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
فكر نكن مطمئن باش هيچ كاري نميكنه
جونم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
فک نکن قطعا کاری نمیکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
اگه منافعش حکم کنه حتما کاری میکنه.
مثل گرجستان که آمریکا هم نتونست کاری بکنه.
یک جانبه نیست ترکیه وفرانسه هم هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
ازکی تاحالا ترکیه عددشده
محمد از بلفاست
| Ireland |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
یعنی الان اسم آمریکا و ترکیه و فرانسه و قطر و عربستان شد جامعه ی جهانی؟ پس بقیه ی دنیا کشکه دیگه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
متاسفانه ترکیه با عضو ناتو شدن واسه خودش عددی شده.
امیدوارم روزی برسه که ملتها، امریکا، انگلیس، اسرائیل، روسیه و همدستانشان را به خاطر جنایتهای بشری و میلیاردها انسانی که در تاریخ ازبین برده اند محاکمه کنند و همه آنها را خلع سلاح
اکنون مسئاله از یک طرف اعتبار و حیثیت امریکا و از طرف دیگر نقض قوانین بین المللی و گسترش جنگ و هرج و مرج جهانی است . اما در این میان جان مردم مسلمان و بی دفاع سوریه و منطقه خاورمیانه از همه مهمتر است . لذا از مسئولین محترم کشور انتظار می رود با میانجیگری دلسوزانه ،تدبیری خردمندانه جهت فیصله دادن سریع قبل از جلسه کنگره امریکا ، بیاندیشند . با تشکر
روسیه هم با 4 تا موشک جواب میده که بگه مثلا ما هم هستیم ولی سر بزنگاه میدونو خالی میکنه!
روسها طناب پوسیده زیاد دارند
حمله امریکا قطعی است لکن سریع بوده و جوری نیست که مخالفان رو بر اسد پیروز کنه.چون اسد نشون داد قدرت هر کاری رو داره امریکا یه نمه ترسید.تا جایگزین مطمئن برای اسد پیدا نکنه نه می خواد اینور قوی باشه نه اونور.یه زهره چشمی هم از ایران و کره گرفته.
فعلا ایران با روسیه همسفر با قطار مسیر سوریه هستند و منافع مشترک دارند پس دلیلی نداره به روسیه بی اعتماد بود در حال حاضر منافع کشورها عامل مناسبات آنان است و نه چیز دیگر
روسیه هیچگاه اقدام عملی انجام نمی دهد همانطور که در مورد کشور عزیزمان تنها به حرف بسنده کرده است. حتی جرات تحویل سامانه اس -300 را که برای فروش آن پول گرفته است ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
ندارد؟ بگو «نداشت»! چون دیگه اس 300 باقی نمونده! اگه اخبار رو خونده باشی اس 300 ما رو تیکه تیکه و نابود کردن!
هبچ وقت نبايد به روسيه اعتماد كرد.
تاریخ نشان داده است روسیه در دم آخر با آمریکا سازش می کند وسوریه را تنها می گذارد مواظب باشیم در دام نیفتیم
جنگ جنگه، چه يك گلوله تفنگ چه چندصد موشك
بالاخره گروهي بايد پيدا بشن جلوي قلدر بازي هاي آمريكارو بگيره
انشاالله كه خدا روشو سياه ميكنه.
اگه این پوتین بی عرضه زودتر اس 300 ها رو به سوریه میداد اصلا امریکا دیگه به فکر حمله هم نمی افتاد اینقدر لفتش داد که دیگه دیر شد.
دوستان باید واقعیت ها رو دید
روسیه واقعا در مقابل آمریکا نمی تونه کاری بکنه
قدرت اقتصادی و نظامی آمریکا فوق العاده زیاد هست
در عالم سیاسیت عدالت را بر مبنای میزان قدرت(اقتصادی یا نظامی) میسنجند
نه چین نه روسیه بعد از حمله کاری نمی توانند بکنند. حالا هی بگیم قدرت آمریکا پوشالی هست . هیج نیست و شکننده هست. وقتی واقعیت چیز دیگری رو نشون میده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
روس ها هم خیلی قدرتمندندوازلحاظ اتمی از آمریکا هم قویترندوقتی پای منافع خودشون در میون باشه با هیچ کشوری شوخی ندارند،دیدیم که با گرجستان چکار کرد ؟
روس و امریکا یعنی شرق و غرب
هر دوی انها فقط به فکر منافع خود هستند و جامعه بشری برای آنها هیچ اهمیتی ندارد.
چرا از روسها انتظار دخالت مستقیم را دارید. آیا دوست دارید ایران نیروی نظامی بفرستد و درگیر جنگ بشود؟ روسها که اقتصاد درستی ندارند، تازه اگر با امریکا درگیر شوند اقتصادشان بدتر هم می شود. باید توقعات منطقی باشد. روسها تا اینجا که به جد خوب کار کرده اند و خوب دفاع کرده اند. باید هزینه های آمریکا در منطقه را با زیرکی تمام بالا برد. تنها در این شرایط است که آمریکایی ها به زانو در می ایند.
بازی روسیه، بازی تعریف شده ای است و روس ها خط قرمزی برای خود تعریف کرده اند و آن عدم چالش جنگ سردی با آمریکا است به این معنی که روسیه به شدت مراقب عدم احیای چالش های دوران جنگ سرد است.
بعد از دوران جنگ سرد که هم پیمانان بلوک غرب و شرق برای راس قدرت هم پیمانان راهبردی بودند، تعریفی که روس ها ارائه می دهند بر اساس منافع است یعنی هم از سوریه و کشور قربانی امتیاز می گیرند و هم از طرف غربی.
پوتین در زمان حمله آمریکا به عراق و افغانستان نیز به آمریکا از این هشدارها داده بود.....
روسیه مال این حرفا نیست.
روسها هيچ شانسي در قبال اقتدارامريکا ندارند
بلوف میزنه
ای کاش مسئولین ما با یک اقدام سریع و بی طرفانه جلوی این کارو بگیره و باعث صلح بشه و قدرت ایران رو به همه جهان نشان بدهد
فعلاً روسیه کاره ای نیست ترس اصلی از ایران و حزب الله است چون امریکا هر قدر تجهیزات ببره از اسراییل که مجهز تر نمیتونه باشه. جنگهای 33روزه 22روزه 8روزه همه با حمایت ایران بود ولی حالا دیگه فرق میکنه حالا دیگه خود ایران درگیره.
مردی یا نامردی روسیه در پشتیبانی از سوریه در این جنگ مشخص می شود و باعث می شود که ما بفهمیم آیا می توان به روسیه اعتماد کردیانه
مگه همین چند سال قبل خود روسیه واسه حمله به گرجستان و اشغال یک ایالت مجوز شورای امنیت داشت که حالا امریکا رو از حمله یکجانبه بر حذر میداره ؟؟؟؟؟؟ روسیه دیوار مستحکمی واسه تکیه نیست . بارها ایران رو سر بزنگاه تک و تنها گذاشته و .....!!!!!!!!!!
ایشان فرموده اند دلیل قانع کننده باشد ما هم وارد عمل می شویم. ساده لوح نباشیم .مافیای روسیه اهل زدوخورد نیست زدوبند را ترجیح می دهد.
واضحه که آمریکا فوق العاده مغرور شده به قدرت و ثروتش. به نظر من این طور کشوری زود عصبانی میشه و سریع هم آسیب میبینه. کافیه چند موشک به خاکش اصابت کنه. باید با امریکا غیر متمرکز جنگ کرد و منافعش رو در هر جای دنیا به خطر انداخت.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی