بازدید 78592
از درگیری لفظی رویانیان و رحیمی تا مقایسه آزمون با کارتون واکاشی زاما!

هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت

محور اصلی برنامه دیشب ۹۰، پیرامون بازگشت خلعتبری به پرسپولیس و نیز بازی‌های هفته‌ هفتم لیگ بر‌تر و حاشیه آن بود؛ پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که در‌ دربی ‌۷۷ چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد؟ ۱ـ استقلال ۲‌ـ تساوی ۳ ـ پرسپولیس که در پایان، نزدیک ۵۱ درصد به برد پرسپولیس و ۳۷ درصد به برد تیم استقلال رأی دادند‌ و مابقی (۱۲ در‌صد) گزینه مساوی را برگزیدند.
کد خبر: ۳۴۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۵ 03 September 2013
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشتششمین برنامه ۹۰ در لیگ ۹۲ از ساعت ۱۰:‌‌۴۰ دقیقه آغاز شد و ‌به مانند همیشه دیدنی بود و همانند گذشته، دوشنبه شب‌ از شبکه سه پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته‌ هفتم لیگ بر‌تر و حاشیه آن پرداخت.

به گزارش «تابناک»، در آغاز برنامه، آیتم ۹۰ درجه پخش و قرعه‌کشی هفته پیش انجام شد؛ افزون بر این که ‌فردوسی‌پور در این برنامه درباره ‌بازگشت خلعتبری به پرسپولیس به تفصیل سخن گفت؛ مهمان ویژه این برنامه، سردار آزمون بازیکن روبین کازان بود.

هوشنگ نصیرزاده، کار‌شناس داوری، مهمان این هفته برنامه نود، بر این باور بود که در بازی پرسپولیس و فولاد، گل اول قرمز‌ها آفساید بود؛ در ضمن در بازی استقلال خوزستان و استقلال یک پنالتی بسود استقلال گرفته نشد.

بالا گرفتن بحث انتقال خلعتبری به پرسپولیس

بحث جنجالی بخش نخست ‌برنامه نود، به حاشیه‌های انتقال خلعتبری به پرسپولیس اختصاص داشت.

دیشب در برنامه نود، ‌بار دیگر عادل فردوسی‌پور این موضوع را زیر ذره بین برد و با روی خط آوردن سعید شیرینی و میرشاد ماجدی این بحث را به چالشی جدی کشاند؛ هر چند هوشنگ نصیرزاده، کار‌شناس برنامه، انتقال خلعتبری را بنا بر قانون فیفا قانونی دانست.
 
بحث میرشاد ماجدی این بود که چرا پس از فسخ قرارداد خلعتبری با عجمان آن‌ها دوباره درخواست آی تی سی داده‌اند؟
 
در ادامه ماجدی در این باره ‌گفت: «من دوست دارم شفاف حرف بزنم.‌ ای کاش زمان دیگری و قبل از دربی بود. من ابتدا تبریک می‌گویم به خود خلعتبری که حاضر نشد در لیگ جعلی امارات بازی کند؛ اما ابهامات زیادی در پیوستن او به پرسپولیس وجود دارد. قرارداد ایشان در تاریخ یکم جولای ۲۰۱۳ با عجمان ثبت شده ‌و خودش گفته بود دو ساله است اما در سایت فیفا چیز دیگری ثبت شده است. در ادامه عنوان شده بود که او قراردادش در روز هشتم جولای فسخ شده است. حالا سؤالی که من دارم این است که چرا پس از فسخ قرار‌داد، دوباره عجمانی‌ها در تاریخ یازدهم جولای درخواست آی تی سی داده‌اند؟».

در ادامه فردوسی‌پور حرف میرشاد ماجدی را قطع کرد و گفت: «البته برای استقلال هم از این کار‌ها کرده‌اند. شما هر وقت اراده کرده‌اید، روز بازی‌تان را تغییر داده‌اید. اتفاقی که به ضرر شما تمام شده است، چون هر وقت این کار را کرده‌اید، استقلال بازی‌هایش را باخته است.

پس از این اظهار نظر‌ها دکتر شیرزای، رئیس هیأت فوتبال تهران هم روی خط آمد و گفت: «من فکسی که عجمانی‌ها زده بودند را دیدم و مشکلی وجود نداشت. پس از این اظهار نظر شیرینی سرپرست پرسپولیسی‌ها هم روی خط آمد و در این باره توضیحاتی ‌داد: «من یک سوال دارم آقای فردوسی‌پور؟ شما می‌خواهید خلعتبری برای ما بازی کند یا نه؟
باشگاه عجمان برای صدور آی تی سی خلعتبری شرط گذاشته بود. این یک چیز طبیعی است. آن‌ها از خلعتبری تعهد گرفته بودند. چرا شما عادت دارید همه چیز را خودتان ببرید و خودتان هم بدوزید؟ یک ورزشکار وقتی با نماینده‌ای از رژیم صهیونیستی بازی نمی‌کند به او پاداش می‌دهند. باید به خاطر این کار از خلعتبری تشکر کنیم. او به ایران و به خلیج فارس عرق داشت که در لیگ جعلی امارات بازی نکرد. یک چیز دیگر هم بگویم. آقایانی که دم از قانون می‌زنید، چرا سال گذشته که سقف قرارداد‌ها ۶۰۰ میلیون تومان بود، به یکی از بازیکنان خود یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان پرداخت کردید؟

گزارشی از امید و محسن رفت و برگشت!

در جریان برنامه نود گزارشی از محسن خلیلی و امیدرضا روان‌خواه، بازیکنان پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال پخش شد و این دو بازیکن در خصوص گل‌های که وارد دروازه تیم رقیب کرده بودند صحبت کردند. خلیلی و روانخواه به دلیل گلزنی‌های پیاپی در شهرآورد نزد هواداران لقب رفت و برگشت گرفته بودند.

حاضر نبودم تا یک دلار هم به عجمانی‌ها بدهم!

جالب اینکه رحیمی مدیر عامل باشگاه سپاهان (تیم قبلی خلعتبری) هم روی خط آمد و گفت: «من خیلی خلاصه حرف می‌زنم، بنده احترام خاصی برای شخص خلعتبری قائلم و کارش را تحسین می‌کنم اما باید بگویم که رضایت نامه او را من صادر کردم. آقایان، کاری را که کرده‌اید، منتش را سر خلیج فارس نگذارید. خلعتبری اگر در لیگ امارات بازی نمی‌کرد، در ‌‌نهایت یک سال محروم می‌شد، اما می‌توانستیم به او هم‌‌ همان پولی را بدهیم که به کشتی‌گیران و بقیه ورزشکاران می‌دهیم. آقایان خلیج فارس را فروخته‌اند و مدام می‌گویند خلیج فارس. بنده شخصا حاضر نبودم تا یک دلار هم به عجمانی‌ها بدهم. همین الان هم ایران می‌تواند به فیفا شکایت کند که چرا اماراتی‌ها این نام جعلی را برای لیگشان انتخاب کرده‌اند.

آزمون: دوست دارم پرسپولیس دربی را ببرد!

شباهت آزمون با واکاشی زاما شخصیت کارتونی!

در بخشی از برنامه، عادل با نشان دادن عکس شخصیت کارتونی به مقایسه آزمون با کارتون واکاشی زاما سردار اشاره کرد!
آزمون بازیکن ایرانی تیم روبین کازان روسیه دوشنبه شب مهمان برنامه ۹۰ بود. او سخنانش را این طور آغاز کرد: «سلام می‌کنم به همه گلستانی‌ها به خصوص اهالی شهر گنبد» او که در بازی چند شب پیش کازان در لیگ اروپا موفق به گلزنی شد به سوالات عادل فردوسی‌پور پاسخ داد.

سردار آزمون درباره نحوه لژیونر شدنش گفت: یک تورنمنت در روسیه برگزار شد که من در آن مسابقات با هفت گل آقای گل شدم. در آن زمان مسئولان روبین کازان من را دیدند و با من صحبت کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: بعضی از مسئولان تیم اینتر هم بازی‌های من را دیدند اما چون با روبین کازان صحبت کرده بودم، در این تیم ماندم.
این بازیکن ایرانی حاضر در لیگ روسیه خاطر‌نشان کرد: الان هجده سال دارم. از قیافه من هم مشخص است که بچه‌ام. مدل مو‌هایم هم به خاطر علاقه خاصی که به علی بابا داشتم این گونه کردم.

وی همچنین افزود: الگوی من در ایران علی دایی است و معتقدم که قدر ایشان را نمی‌دانیم. از طرفی هم ارادتی به آقای قلعه نوئی دارم که مربی من بود.

سردار آزمون گفت: پرسپولیس من را می‌خواست و آقای رویانیان هم زحمت کشید تا من را جذب کند اما من روبین کازان را انتخاب کردم.

بازیکن تیم روبین کازان اظهار داشت: دوست دارم پرسپولیس بازی دربی را ببرد و فقط به خاطر علی دایی. اما من خودم طرفدار هیچ یک از این دو تیم نیستم.

وی در پایان اظهار کرد: دوست دارم در تیم ملی بازی کنم. امیدوارم کروش من را هم ببیند. دوست دارم در جام جهانی بازی کنم.

رویانیان: رحیمی پیشکسوتان ما را ناراحت کرد
درگیری لقظی رویانیان و رحیمی

در ادامه رویانیان روی خط ۹۰ آمد و مدیر عامل پرسپولیس با گله از رحیمی گفت: ما طبق قانون عمل کردیم، آقایان دستشان به خلعتبری نرسید و به هر طریقی مغلطه می‌کنند.
آی تی سی خلعتبری صبح روز سه شنبه صادر می‌شود و این ‌در اختیار بنده و آقای رحیمی و هیچ کس دیگر نبوده و کاملا ‌‌قانونی بوده است.

محمد رویانیان اظهار داشت: پیشکسوتان برنامه نود خیلی ناراحت بودند از اتفاقاتی که در برنامه امشب نود افتاده است. آقای رحیمی باید بداند که ما از عجمان خلعتبری را خریده‌ایم، نه اینکه بخواهیم کسی را بفروشیم یا خلیج فارس را بفروشیم. دوما باید بدانیم که خلیج فارس را کسانی نگه داشتند که خیلی از ما‌ها باارزش‌تر بودند.

رحیمی: ما هیچ مذاکره‌ای با تیم عجمان و خلعتبری نداشتیم و هیچ کسی با آن‌ها از طرف ما مذاکره نکرده است و اصلا قرار نبوده به تیم عجمان یک میلیون دلار بدهیم چرا تهمت دروغ می‌زنید؟
رویانیان: آقای رحیمی به شما چه ربطی دارد که ما چقدر به عجمان داده‌ایم و یا به خلعتبری دادیم؟
رحیمی: به شما چه ربطی دارد که می‌گویید ما قرار بوده یک میلیون دلار به عجمان بدهیم؟
رویانیان: من یک مازندرانی هستم و خلعتبری برای حل مشکلش با من صحبت کرد و ما نیز با تمام توان برای کمک کردن به او تلاش کردیم.

وی در ادامه افزود: من از خیلی وقت پیش‌ها بدنبال خلعتبری بودم. آقای رحیمی به کل باشگاه پرسپولیس و به شرافت ما توهین کرده است. آقای رحیمی از سوی هواداران سپاهان تحت فشار است.

رویانیان گفت: ما کارهایی کردیم که خلعتبری را ممنوع الخروج ‌و در امارات وی را ممنوع الورود کنیم. اما دیدیم این بازیکن ضربه می‌خورد. آن زمان عجمان از ما ۱۲۰۰ دلار می‌خواست. بعد‌ها هم خلعتبری از ما پول زیادی می‌خواست. اما بعد از آن که نام لیگ جعلی را روی این تیم گذاشتند، خلعتبری خواست ‌هر گونه که شده حتی رایگان به ایران بازگردد. عجمان هم ۴۰۰ هزار دلار تخفیف داد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطر‌نشان کرد: هفت بازیکن در استقلال و سپاهان هستند که بالای یک میلیارد و هفتصد میلیون گرفته‌اند. من مثل آقای رحیمی نیستم که از پول کارگران شرکت فولاد در فوتبال خرج کنم.

اتهام رویانیان در خصوص قرارداد با کرانچار

مدیرعامل پرسپولیس به اظهارات همتای خود در سپاهان واکنش تندی نشان داد.
 علیرضا رحیمی در برنامه این هفته ۹۰ در خصوص حضور خلعتبری در پرسپولیس اعلام کرد که قرمز‌ها نباید به خاطر خریدن این بازیکن، سر خلیج فارس منت بگذارند.
این اظهارات رحیمی با واکنش تند محمد رویانیان مواجه شد.

مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: قرارداد ما با خلعتبری کاملا طبق قانون است. اقای رحیمی باید درست صحبت کند چراکه ما از ابتدا گفتیم این انتقال یک بحث فوتبالی است و بهتر است ایشان پای خلیج فارس را به میان نکشد.

وی افزود: خود آقایان با کرانچار قرارداد بستند چراکه در کرواسی ممنوع الکار شده بود. یک بازیکن استرالیایی هم به لیگ امارات دادند که نام جعلی لیگ خلیج ع ر ب ی دارد و با این لیگ همکاری کرده‌اند.

رویانیان با تأکید بر این ‌که رحیمی به کل خانواده پرسپولیس توهین کرده است، افزود: زمانی که ما مشغول مذاکره بودیم، با عجمانی‌ها صحبت کردند که پول بیشتر برای جذب خلعتبری بدهند و حالا صحبت‌های دیگری بیان می‌کنند. ما یک ریال از پول بیت المال و دولت را برای این کار هزینه نکردیم و مثل سپاهان نیستیم که از پول کارگران کارخانه‌اش هزینه کنیم.

رویانیان در پایان در خصوص نتیجه دربی روز جمعه عنوان کرد: بازی را انشاءلله می‌بریم.

پرسش و پاسخ نظرسنجی ۹۰

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که در‌ دربی ‌۷۷ چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد؟ ۱ـ استقلال ۲‌ـ تساوی ۳ ـ پرسپولیس که در پایان، نزدیک ۵۱ درصد به برد پرسپولیس و ۳۷ درصد به برد تیم استقلال رأی دادند‌ و مابقی (۱۲ در‌صد) گزینه مساوی را برگزیدند..
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲۳
انتشار یافته: ۱۲۳
من موندم که چرا فوتبال همه ی کشورها حتی مالدیو رو به پیشرفته اما تو ایران پیشرفت ها پسرفت می کنه و به صورت خود جوش ما بهترین فدراسیون اسیا رو داریم و جالب تر اینکه 1000000000 میلیارد دادیم از بیت المال و دوربین عنکبوتی اوردیم هیچی به هیچی کلی افتتاح کردن اخرشم ندیدیم چرا این همه الکی پول حیف و میل میشه . برنامه نود هم که شوی تلویزیونیش با 100000000000 هزار مخاطب دنبال 1000000000000000 پیامک میگرده . عجیب اینکه دردی رو هم دوا نمیکنه ها الکی سر مردم رو گرم میکنه که چی هیچی ...بهتر از خیابون گردی و در بدریه جوون هاست اما خوب یه فایده داشت یکم بهتر بود. دعوا را اندختن از تقلب و تخلف گفتن نه پول بیت المال بر میگرده نه فایده داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
این دوربین رو از چی ساختن که انقد قیمتشه؟
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
اقای رویانیان که همه را دروغ گو خطاب می کنن ...
عشق کریمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
فقط استاد شیرینی ! من از این بشر واقعا لذت می برم نمیشه مجسمشو ساخت که هر ایرانی یک شیرینی داشته باشه ؟ جون من میشه ؟
شیرفرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
44444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444
شوفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
من مکوندم تو مدیریت این سرجوخه رویانیان که عوض اینکه مربی از باشگاه طلبکار باشه قضیه برعکس شده و اینا هر چی از دنیزلی پول پس میگیرن تموم نمیشه . کامیون واسه حمل پول از ترکیه به ایران خواستین هستیم داداش !
خلیج فارس یا عرب مشکل فوتبال رو حل کنید که این همه ابرو ریزی نکنه پول بگیرن برن جام جهانی دست از پا کوتاهتر 10 صفر از برزیل بخورن برگردن.
پاسخ ها
ایرانی واقعی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
آبروریزی یعنی این که نفهمی مساله خلیج فارس هم ملیه و بیای نظر بی ربط بدی.
عماد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
اقای ایرانی واقعی شما هم باید بفهمی که گرسنگی و بی دارویی خیلی ملی تر از خلیجه .مردم تو نون شب موندن اونوقت تو خلیج خلیج میکنی.!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
تو اسم خودتو گذاشتی ایرانی!!!!!!
مهران
| United States |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
مسئله ملی؟؟؟ این یک مسئله نزادی بین فارسها و عرب ها هست و بی خود پای همه ملت ایران را وسط نکشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
در جواب مهران عزیز بگم که احساس میکنم تحت افکار افراطی پانترک ها باشی. من نمیدونم اینا حتما باید توی هر موضوعی خودشونو مطرح کنند
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
این کسانی که اینقدر عقده دارند از اسم خلیج پارس بهتره بدونند اگر همین خلیج پارس نبود امثال شما باید الان کاسه گدایی دستتون میگرفتید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
مساله خلیج فارس هم مساله هر ایرانیست. البته بجز مزدورهای علیف و ترکیه که بزودی جواب خوش رقصیهاشون می گیرن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
عماد خودتو به نفهمی می زنی چرا کسی انکار نکرد که گرسنگی و بی دارویی هم مساله ملیه.
اینجا راداشته باشید ماجدی میگه امکان نداره بازیکن دهم قرارداد ببنده سیزدهم فسخ کنه رحیمی میگه باشگاهشون برا خلعتبری آی تی سی صادرکرده اونوقت ادعا میکنن شیرینی به شعور فوتبالیا توهین میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
خیلی ساده و زود باور هستی
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
کجا را داشته باشیم!!؟ناشناس عزیزما باید اول یاد بگیریم خوب بخوانیم،تا خوب بفهمیم وبتوانیم به درستی بسبت به موضوع اظهار نظرکنیم!! آقای ماجدی طرح کرده چطور باشگاه عجماندر8جولای قراردادرا فسخ کرده درحالی که در13جولای برای همان بازیکن درخواست آی.تی.سی.داده!!؟این سوال به درستی مطرح شده !پاسخ آقای شیرینی وآقای سردار باید پاسخ منطقی واصولی ارائه دهند تا مشخص شود قانون دور زده نخواهد شد.البته ما عادت کرده ایم به جای بررسی "علت" همیشه برای حل "معلول" ها هزینه کنیم و.....
محمد امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
این استقلالیا اصا شعور ندارن.بابا یه مهاجم تیم ملی از امارات که نام جعلی داره,داره میاد تو لیگ خودمون...
تازه چطور قانون برای استقلال و نکونام درسته ولی برای پرسپولیس درست نیست.
محمد امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
امین آقا شما کلا شوتی...
مشکل فردوسی پور اونجا بود که چرا خلعتبری بعد فسخ قرارداد دوباره به اردو های تیم عجمان رفته...
استقلالیای عزیز شما برید مشکل اون بازیکن خارجیتونو حل کنید.آبروی ایرانو بردی....
6تاییها
بازی روز جمعه را کی میبرد طرفدارهای پرسپولیس قرمز بزنن طرفدارهای ابی ابی بزن. انشاالله پرسپولیس برنده است 66666666666666666666666
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
پرسپولیس چوبله میبره!!!!!!! هههههههه
به این میگن مافیا، ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
کدوم؟!سرمربیتونو میگی؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
نه علی لابی رو میگه
صعود استقلال به 8 تیم برتر آسیا هستش . بگذریم آقای رویانیان اگه مسخرس استقلال بالاتر از اینتر و تیمای سطح اول اروپاست از این مسخره تر نیست که علی دایی بالاتر از پله و مارادونا و باجیو و.... در رنکینگ بهترین گلزن دنیاست و هر 20 گل دایی به تیم های مثل مالدیو و...برابر 1 گل مارادونا به انگلیس و برزیل محاسبه میشد با طرز تفکر شما. این سیستم فیفا همونی هست که علی دایی رو به عنوان برترین گلزن دنیا انتخاب کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
دايي به هر كي و هر تيمي زده فعلا بيشترين گل زده دنيا را داره . چرا يه اس تق لالي نميتونه به همين مالديو و نپال و ... گل بزنه . بزنين ديگه بابا هگه ميتونين بزنيني ممنون هم ميشيم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
عزیزم اگه آسی مالدیو داره ، اروپا هم جزایر فارو و مال داره ، آمریکا هم کشورهایی مثل سورینام و گویان و جزایر فالکلند داره پس الکی اسطوره ملی رو زیر سوال نبر
فريد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
عزيزم علي دايي فك كنم يه گل به مالديو زد
محمد امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
تو دیگه خیلی مشگل داری.......
باز ماجدی یخورده از تو بهتره...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
علی دایی لیاقتش خیلی بالاتر از اونه که امثال تو بیان راجع به او حرف بزنند امثال پله و باجو بازیکنان پاسوری کنارشون بود که جزو بهترین بازیکنان دنیا بودن نه بازیکن درپیتی متل ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
شما استقلالیا چرا ب مالدیو نزدید. چه جوری تو 6تا خوردی
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
بیخود شلوغش نکن. علی دایی یه دونس اونم واسه ی نمونس. ...
برادر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
علی دایی به استقلال توی تمام بازیهاش نتونست گل بزنه عزیز برادر
جناب تابناک عزیز؛ همه دوستان میدونند برنامه نود از شبکه سه پخش میشه

والا نیازی نیست همیشه تاکید کنید که برنامه نود امشب از کجا پخش شد
واسه اولین بار با شیرینی حال کردم......
خوب جوابه فردوسی پورو داد......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
انگاری چاقو دستش بود !
تو نظر سنجی مانند همیشه پرسپولیسی ها برنده شدن. با این همه ناداوریها بازم مثل همیشه قلب مردم قرمز است قرمزتههههههههههه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
تو نظرسنجی هم مگه جام میدن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
تو نظر سنجی بله ولی تو عمل کی برنده میشه ههههههههههه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
چرا بازم مثل هميشه اين پرسپوليسي ها جو گير ميشن
نتايج نظر سنجي چند سال اخير هميشه احتمال برد استقلال بيشتر بوده جهت اطمينان به آرشيو برنامه هاي نود در سالهاي گذشته مراجه كن
ارش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
اگر تو نظر سنجی ببرین وگرنه تو زمین که از ترس اس اس میمیرین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
قرمزتهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
دیگه 10 درصد اختلاف چیزی نیس که مگه چقد میشه ...
من موندم حالا چرا اینقدر اسقلالی ها زورشون گرفته که خلعتبری اومده پرسپولیس ..بابا نترسید دیگه 6تاییتون نمیکنیم به قول سردار مزه اش از بین میره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
6 گل یا 6 فصل باخت
ئ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
444444444444
راستی حاج فتح الاه کجاست . تیم که می بازه میره تو سو...
چیه همه از خلعتبری می ترسن
سپاهانی ها انتقال عماد رضا یادشون رفته.اول با پرسپولیس قرارداد بسته بودوچطور به سپاهان رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
از قدیم گفتن مرگ خوبه ولی برای همسایه
خود سپاهان هم دنبال خلعتبری بود
ماجدی فوتبالی مقابل شیرینی غیرفوتبالی کم اورد خنده داره تیمی که بازیکنای تیمهای حریفو میخرن دوپینگ بازیکناشون مثبت اعلام میشه ودربی های پشت سرهم داوری به نفعشون میگیره از قانونمندی صحبت میکنن!!!
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
بله وقتی هشت ساله فوتالبوسیاسی کردند و6بازی دربی متوالی گذاستندمساوی بشه درحالی که تیم استقلالللللللل تادقیقه 90+4جلوبوده بعدش مساوی شده معلومه بایدازاین بی قانونیهابه نفعشون باشه.اخه باتمام اسطوره هاتون سوبله چوبله شدید دیگه خلت میخوادچیکارکنه براتون
ناشناس
| United Kingdom |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
داداش جان شما ایران زندگی میکنی؟؟؟ اینایی که گفتی رو من در 40 سال عمرم تو این مملکت ندیدم...
مطمئنی چیزی نزدی؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
چقدرشما پرسپولیسا باحالین.همش دنبال توجیه کردن هسین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
خود گوییی و خود باوری عجب مرد هنرمندی!!!!!!!!
حاج فتح الاه با ادعا کجاست؟ بازیکنا همه طلبکارن ..چک حنیف بازم برگشت خورد...25 میلیارد بدهی...
خداییش این خلعتبری عجب شوکی به استقلالیها وارد کرده که این قدر می ترسن تو دربی بازی کنه
بهانه های پوچ میارن تا خلعتبری تو بازی نباشه
پاسخ ها
صبا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
استقلالی از خلعتبری نمی ترسه پرسپولیسی ها ظا هرا خیلی به او دل خوش کردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
تاجمعه صبور باشيد خيلي جوگيرنشويد
ناشناس
| United Kingdom |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
امیدارم خلعتبری بازی کنه تا ببینید پرسپولیس با خلعتبری و بی خلعتبری فرقی نداره
خداییش این خلعتبری عجب شوکی به استقلالیها وارد کرده که این قدر می ترسن تو دربی بازی کنه
بهانه های پوچ میارن تا خلعتبری تو بازی نباشه
4444444444444
%100 شیرفرهاد نفس پرسپولیسارو میگیره میگن نه؟پس نگا کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
44444
666 سه تا شیش داره استقلال ایرانم 6داره
فوتبال همه جاش همينه آقايان فتح ا.. زاده و رحيمي سپاهان و بقيه دست كمي از رويانيان ندارند و همگي در اوضاع فعلي فوتبال به دلايلي نقش دارند . و خيلي جالبه گه به همديگه هم گير ميدن مثل اقاي رحيمي ...............
666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666
با سلام به تمامی کسانی که حقیقت رو می بینند خداییش اونایی که یادشون هست چه جوری س÷اهان ودر راس اونها اقای ساکت یکی یکی بازیکنای درجه یک رو به تیم خودش میبرد هیچکسم صداش در نمیومدوقتی اقای حاجیلو گفت ساکت این ÷ولا رو از کجا میاره همه بهش خندیدند حالا یکی دیگه اومده به نام اقای رویانیان دایه عزیز تر از مادر شما سال قبل این همه دلار رو از کجا اوردید کریم انصاری فر سید جلال ماهینی نیلسون واین اخری رضا حقیقی حالا رحیمی تیمش کارخونه داره شما از کجا میارید این همه خرج میکنید با با دیشب برای همه اومدن خلعتبری به تیم شما محرز شد که خلاف قانون هست ÷س اینقدر ادای ادمای قانون مند و دلسوز رو در نیارین خواهشا .
این مردک فردوسی پور فقط همین یه جمله رو یاد گرفته: " اجازه بدید من قانع نشم"
یکی نیست بگه آخه تو که مثلاً شریف درس خوندی انقدر سخته فهمیدنش که مسخره بازی در میاری؟
داره میگه باشگاه عجمان بعد از عقد قرارداد به درخواست بازیکن فسخ کرده اما شرط گذاشته که تا پول ندی آی تی سی صادر نمیکنه!! خوب اگه تو مرداد ماه آی تی سی صادر کرده به نام خودش که من بعید میدونم به این خاطر بوده که پولی که قرار بوده بهشون بدن هنوز وصول نشده و خواستن قبل از مهلت مقرر لااقل بازیکن رو از دست ندن تا پولشون رو بگیرن!
این انقدر فهمش سخته که خودتو به در و دیوار میکوبی؟
من که میدونم بهت زور وارد شده که خلعتبری میخواد جلوی استقلال بازی کنه!! بله!!!!!!
پاسخ ها
شریف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
مهندس شما که کابل درس خوندی بفهم اینو کسی که فسخ قرارداد کرده دیگه بازی نمی کنه !! و یارو بعد از فسخ هم بازی می کرده ! افتاد الان؟
تا حالا بحث خليج هميشه فارس بود حالا رسيده به مازندراني بودن! اگر يكي دو جلسه ديگر اين بحث ادامه پيدا كنه به اردوگاه هاي كار سيبري هم مي كشوننش!
از صحبتهاي به حق آقاي شيريني لذت بردم
تيمهاي رقيب خيلي برايشان سخت است
تيم پرسپوليس جوان وقوي با گرفتن خلعتبري
منبعد هشتائي ميكند. اميد است آقاي دائي اسطوره فوتبال كه هميشه بادرايت ودانش عمل كرده اينبارنيز با پشتيباني وحمايت سردار كارهارا به پيش خواهند برد وبا برد شيرين خود دل هواداران را يكبار ديگر شاد نمايند.باميد قهرماني در تمام جامها. انشاالله
اگر نگران خلیج فارس بودید و اگر دیپلماسی ورزشی داشتید می رفتید بابت این اسم گذاری روی لیگ امارات و بالاخص به خاطر سیاسی کردن فوتبال (که مخالف اساسنامه فیفا هم هست) از امارات شکایت می کردید. اما افسوس که سالهاست منفعل شده ایم.
یک درخواست هم از شما دارم تابناکیها: به جای پرداختن بیش از حد به مساله خلعتبری لطفا" موضوع شکایت از امارات را بررسی و رسانه ای کنید شاید آقایان فوتبالی و ورزشی ما پیگیر شوند.
خلعتبری فوتبال پاک بازی نمیکنه زیاد بهش ننازین .
من موندم این رویانیان سیاسی اینهمه دروغ را از کجا میتونه به این راحتی سر هم کنه، جل الخالق
اصلا آقا دوپینگ بد،دوپینگ یعنی نامردی،آدم دوپینگی بد،خوب،یه سوال،چرا پرسپولیسیا رفتن همون بازیکن دوپینگی را امسال خر یدن؟
این فوتبال فقط مافیاست حیف هزینه ووقت برای فوتبال ایران
ببين چطور با افتخار از سوزاندن يارانه هاي سوخت مردم تعريف و تمجيد ميكنه....خدا عاقبت همه رو با وجود اين مسئولين ختم به خير كنه....
اون آقايي كه ميگفت علي دايي 20 از گلهاش رو به مالديو و تيمهاي ضعيف زده مثل اينكه گلهاي علي دايي به چلسي و ميلان و بقيه رو فراموش كرده . ضمنا" براي بقيه گلزنهاي تيم ملي هم اين فرصت فراهم بوده پس چرا اونا نتونستن به همين تيمهاي ضعيف گل بزنن. در پايان علي دايي افتخار فوتبال ايران و آسيا و پرسپوليسه
پاسخ ها
جغله
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
بخدا اگر تیم محله ما با مالدیو بازی کنه بابا بزرگ من همین حالاشم 900 گل یکجا میزنه و رکورد رو میشکونه . مالدیوم شد تیم ؟
چند تا گل آفساید این فصل واسه پرسپولیس آفساید نگرفتن؟

چند تا پنالتی این فصل واسه استقلال نگرفتن؟
چند تا پنالتی این فصل به نا حق علیه استقلال گرفتن؟
این فصل تا حالا چند امتیاز از استقلال کم کردن؟

باز هم استقلال قهرمان میشه با تمام این نا حق کردن ها چون خدایی هم اون بالا هست.
پرسپوليسی ها دربی رفت و برگشت و گل علی سی ثانیه را به یاد میاورند شما چی دارید فقط یک شش تاییا بهتره چیزی که خودتون ندیدید باور نکنید اگر برای شش تایی مدرکی دارید نشون بدید راستی گل مس سرچشمه کرمان را به یاد میاورید

هرکی موافقه استقلال دربی را میبره رو مثبت کلیک کنه و اگر میخواهید به رویا فکر کنید و بگید پرسپوليس بازی را میبره رو قرمز کلیک کنید
پاسخ ها
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
رویا یا واقغیت ...در هرحال فقط قرمز
ایمون زاید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
فقط شیش تاییا؟
ده دقیقه؟ سه گل؟ شیب ؟ بام؟
آقای رویانیان میگه سپاهان از پول بیت المال و کارگرای کارخانه فولاد واسه تیمش خرج میکنه؛ میخواستم ببینم خود آقای رویانیان حتما هر سال از حساب پس انداز شخصیص ۳۰ میلیارد واسه تیمش خرج میکنه یا بیت المال؟!!!!!!!!!!
قید 7میلیارد زدن ،واقعا سخته . ممنون خلعتبری
اگه فوتبال ما بجاي اينكه اينقدر آقابالاسر داشته باشه فقط يه جو باهم خوب بودن و همكاري ميكردن اين وضعمون نبود...خدا عاقبتشو بخير كنه.
بنظر من باید بزارن تو دربی بازی کنه و بعد با مئدارکی که دارن به فیفا شکایت کنن تا اونا تصمیم بگیرن در این باره
سلام
اي كاش مي شد تا آقاي فردوسي پور برنامه 90 را مختص فوتبال نمي كرد بلكه در مورد ساير وزارت خانه ها هم اجرا مي كرد.آنوقت ببينم چه كسي مي تواند اختلاص كند .
طی تماسهایی که گرفتم با خلعتبری گفت که من دلم میسوزه واسه رحمتی اسه همین 6 تا نمیزنم 3 تا کافیه همون که سوراخ شه بسه!!
بهم گفت که اصلا از دقیقه ی 80 به بعد 3 گل اونم 10 نفره بهشون نمیزیم!!
منم گفتم باشه یه کاری کن اینارو فقط سوراخ کن!!
حالا به افتخار سردار اس دق لالی ها خبردار!!
پرسپولیس سرور استف..بقیشوخودتون کامل کنید!!!♥♥♥♥♥♥♥
6666666666666
پاسخ ها
قسم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
و بعد بیدار شدی !!!!!!!!!!!!!!
یکی نیست به این استقلالیها بگه شما که تو هربازی به چندبازیکن وعده لیگ بعد رومیدید که موقعیت مسلم گل رو گل نمیکنند مثل میداوودی وعنایتی وغلامی و...دیگه ازقانون حرف نزنید
میخواستم بگم مگه نکونام هم از امارات با همین وضعیت به استقلال نیاوردند(مگه به لیگ امارات نرفته بودبعد با کمک وزارت ورزش و فدراسیون برگشت)
فعلاً كه با 24 باخت ! شما 6 تا عقبيد!!!!!!
بريد جلو بوق بزنيد
ههههههههههههههههههههه
نصیرزاده که استقلالیه همه می دونن
استقلال
این مرتضی که نوشته:
واسه اولین بار با شیرینی حال کردم......
خوب جوابه فردوسی پورو داد......

مجید دلبندم "جوابه" غلطه ... "جوابِ" درسته!
عمو جون کلاس چندی؟!!
برو اول سوادت رو درست کن بعد اظهار نظر کن
رونالدو هم بيارن اين پرسپوليسي ها بازم 4 تا مي خورن
امسال كه داوري ها كاملا پرسپوليسي سوت مي زنن
بازي با فولاد هم كه گل اول آفسايد بود
پرسپوليس قهرمان تو ليگ برتر بمان ...
پاسخ ها
پرسپولیس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
6 تایها
آقا یا خانم محترمی که نوشتی ماجدی جلوی شیرینی کم آورد! کجا کم آورد شیرینی که هر سوالی میپرسن یه چیز دیگه ج میده.
اصلا من از شما میپرسم، چطور بازیکنی که 13 این ماه فسخ کرده یک ماه بعد دوتا بازی انجام میده؟
چرا یک ماه بعد باشگاه اماراتی براش تقاضای کارت بازی میده در حالی که بازیکن فسخ کرده!
اصلا اگه بازیکن آزاد بود چرا پرپولیس پول داده؟
من از اینکه خلعت اومده خیلی خوشحالم اما دوس ندارم مردم رو نفهم فرض کنن و دروغ بگن. بگن به خاطر مسائل ملی این کارو کردیم.
ما میتونستیم با شکایت از فدراسیون امارات به خاطر انتخاب یه اسم جعای بدون هیچ هزینه ای خلعت رو برگردونیم. من استقلالیم و قبول دارم که تو استقلال هم از این بی قانونیا میشه. حداقل خودمونو گول نزنیم
استقلال 85 -پرسپولیس 4-- اختلاف رو نگاه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
آره دیگه استقلال 85 و بقول خودت پرسپولیس 4 جهانه فرقشون زیاده
ما طرفدارهاي پرسپوليس از آقاي علي دايي ميخواهيم كه روز جمعه آقاي خلعتبري رو بازي نده تا هميجوري هم بدونن كه ما برنده ايم
استقلـــــــال اسیایی
lمتاسفم خیلی فرهنگ ما باید پایین باشه که اینجوری بهم توهین میکنیم
تو رویاهات باش
استقلالی ها لطفا در مورد خلیج پارس حرف نزنن. همین مجیدی رو فراموش کردن که تو بازی با پرسپولیس وقتی تو امارات بود زمان خروج از زمین به تماشاچی ها 4 انگشتشو نشون داد در حالیکه خیلی از تماشاچی ها مثل من فقط برای ایران رفته بودیم دیدن بازی حالمون از دست این آدم کم فهم بهم خورد. واقعا به غیرت خلعتبری که حالا حداقل برگشته ایران این مجیدی اگر الانم راهش می دادن می رفت تو لیگ امارات حاضر بود پرجم ایران رو ته کفشش حک کنن ولی بهش پول بدن.!
آقا همه می دونن استقلال می بره چه با خلعتبری چه بی خلعتبری !!!
آقایان تعصب بیجا عقل انسان را از بین میبرد به سخنان آقای رحیمی توجه کنید ایشان میگوید بهتر بود اگر صرفا هدف حمایت از خلعتبری و اعتراض به نام لیگ است پولی که به عرب ها داده شد در ایران به خود خلعتبری برای بازی نکردن در لیگ با نام جعلی خلیج ... پرداخت میشد و اگر برای بازی در دربی پول گزاف به عربها دادید که همینطور هم هست منت سر خلیج فارس نگذارید.
آقایان پرسپولیسی ها یادتان باشه خلعتبری دو بازی کنار زمین یا روی نیمکت بشینه بطری آب را لگد میزنه و اعتراض میکنه اینجا ایران است بازیکن براحتی مربی را خراب میکند حالا چه سردار باشد چه سلطان فردا پس فردا نگو این هم یاغی بود آخه شما در بازیکن خراب کردن ید بالای دارید آقای شیرینی هم مرد خوبی است اما او از فوتبال چیزی نمیداند تو کشور مثل او زیاد هستند تو تیم پرسپولیس این چیزها عادی است شما 20 دربی استقلال را ببرید اما استقلال یک جام باشگاه آسیا را بگیره باز شما کم دارید هر چه برسید نمی توانید ناراحت نباشید استقلال امسال قهرمان نمی شه چون جدیدا کسر امتیاز از استقلال خیلی بدرد شما میخوره این هم درده بزرگی دو سال میلیاردها تومن خرج کردید هیچ خبری نشد
خلیج فارس یا خلیج عربی چه دردی از مردم دوا میکند . پول بیت المال را حیف و میل میکنند. خود این بازیکن خودش قرداد نمی بست که حالا بیاد وطن پرستی کند.باید کسانی که پول مردم را هدر دادند دادگاهی شوند
جمعه خلعت بری به استقلال گل میزنه شک نکید.پرسپولیسبا نتیجه2 بر0 استقلال رو میبره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
به همین خیال باش
چهار بر صفر اس اس رو سوراخ ميكنيم...
چرا وقتی نشون میداد درصدو آقای فردوسی پور میخند؟ چرا در ده دقیقه سه تا گل خورد رحمتی؟
نه وافعا سوالمه
هیچکس نگفت پرسپولیس با کمک داور تا اینجا رسیده هم بازی ملوان و هم بازی فولاد تابی جون تو هم نگو کی به کیه
با سلام اين دادو بيدادهايکه اقاي رويانيان راه انداخته وشلوغ ميکنه ،ميخواد بگه خيلي کار ميکنه ولي واقعيت اينه که ثروت وحيثيت اين کشور افتاده دست چندتا آدم بي لياقت،رويانيان مگه خودش کيه که بهمه ميگه تو کي هستي؟آقاي شيريني که اصلا گس هم نيست حالا مدعي ،اگه اينجا نباشه شايد از گرسنکي تلف شه.مهم اينکه اگه اين بازيکن ميدونسته(که ميدونسته)وارد چه ليگي داره ميشه اين نه تنها ننگه بلکه بايد اساسا" از فوتبال اين کشور اخراج بشه. اصلا اين بازيکنارو بگذاريد برن خارج از کشور بازي کنند هرچي هم در آوردند نوش جانشون .رويانيانو اينقدر گنده نکنيد
666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666
هرجا یک موضوعی مطرح میشه بعضی از این پانترک های افراطی خودشونو میندازند وسط. بهتره برید تحقیق کنید تا ببینید اصلان قوم شما مال کجاست و اصلان ریشه نداره توی منطقه که خودتونو میندازید وسط.
چطور فرهاد مجیدی بهد از پایان نقل و انتقلات واسه استقلال بازی کرد یا اون همه پول واسه نکونام هزینه کرد یا سپاهان شبانه با عماد رضا قرار داد بست در صورتی که عماد رضا تو عراق بوده یعنی برگه قرار داد خودشون امضا کردن اون وقت این اقایان دم از قانون می زنند اینه همش از ترس اینه که پرسپولیس در حال قوی شدنه و بس جمعه خلعت بری استقلال به اتش می کشونه بعد هم نوبت سپاهانه
فقط عادل فقط قرمز فقط ششتاییها
خلعتبری قبلا هم برای پرسپولیس بازی کرده است همان موقع هم مالی نبود . زیادی بزرگش کردند . ضمنا عادل هم در بسیاری از موارد صادق نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار