بازدید 7283
استقلال سومین دفاع ضعیف لیگ +چند نکته آماری از استقلال

ویسی ژنرال را چهارتایی کرد !

کد خبر: ۳۴۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۴ 01 September 2013
در 3 سال اخیر، تیم های ویسی و قلعه نویی 6 بار با هم رو به رو شده اند که گواردیولا وطنی 4 بار تیم های ژنرال را برده و یک بار هم را شکست خورده. او سال گذشته با پیکان اولین شکستش مقابل قلعه نویی را تجربه کرد

قانون آنلاین- 1- استقلال با دو گلی که امروز از همنام اهوازی خود خورد، بعد از همین تیم و فجر سپاسی ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را با 9گل خورده به خود اختصاص داد،
2- درحالی که فصل گذشته صاحب بهترین خط دفاعی بود. این اولین باخت خارج از خانه استقلال بعد از سه برد مقابل فجر، گسترش فولاد و داماش بود.
3- این اولین بار بود که استقلال در این فصل گل نمی‌زد.
4- خاطره خوبی از هفته های هفتم ادوار گذشته لیگ برتر داشت. آبی ها در دوازده دوره گذشته مسابقات در این هفته هفت پیروزی و چهار تساوی را به دست آوردند و تنها یک بار شکست خورده اند. جالب اینکه در آن تک شکست امیر قلعه نویی روی نیمکت استقلال نشسته بوده و اتفاقا او موفق شد در همان سالی که این شکست را تجربه کرد، برای نخستین بار قهرمانی لیگ برتر را بدست بیاورد. استقلال در هفته هفتم پنجمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر یک بر صفر از سپاهان شکست خورد.
5- در 3 سال اخیر، تیم های ویسی و قلعه نویی 6 بار با هم رو به رو شده اند که گواردیولا وطنی 4 بار تیم های ژنرال را برده و یک بار هم را شکست خورده. او سال گذشته با پیکان اولین شکستش مقابل قلعه نویی را تجربه کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار