بازدید 6150

توضیح بهمنی در خصوص خاطره طیب نیا

کد خبر: ۳۴۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵ 31 August 2013
درحالی که صبح امروز وزیر اقتصاد به نقل از رئیس کل سابق بانک مرکزی گفته بود که آقای بهمنی اذعان کرده "در این ۶ سال تنها یک هفته رئیس کل بودم"، بهمنی پاسخ داد: بنده گفته‌ام یک هفته "رئیس کلی" رفتم سرکار و ۶ سال شبانه روز کار کردم.

محمود بهمنی در گفت‌وگو با تسنیم در ارتباط با اینکه آیا روایت وزیر اقتصاد به نقل از شما صحت دارد و شما فقط در یک هفته اخیر رئیس کل بانک مرکزی بودید؟ اظهار داشت: خیر؛ آقای طیب نیا این روایت را اشتباه مطرح کردند.

وی با بیان اینکه در 6 سال اخیر شبانه روزی کار کرده است، گفت: رئیس کل بانک مرکزی در هیچ جای دنیا شبانه روزی کار نمی کند اما بنده در این چند سال شبانه روزی کار می کردم ولی در یک هفته اخیر از حجم کاری ‌ام به شدت کاهش یافته بود و "رئیس کلی" به سر کار می رفتم.

بهمنی اضافه کرد: در 6 سال اخیر شبانه روز می دویدم اما در یک هفته اخیر "رئیس کلی" سرکار می رفتم.

رئیس کل سابق بانک مرکزی همچنین درباره اظهارات معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه رئیس جمهور دستور ویژه داده‌اند که از آقای بهمنی در دولت تدبیر و امید استفاده شود، تصریح کرد: بنده در جریان نیستم و هیچ صحبتی در اینباره با بنده نشده‌ است.

به گزارش تسنیم، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل قبلی و فعلی بانک مرکزی اظهار داشت: آقای بهمنی یک نکته ای به من گفتند اما نمی دانم ایشان راضی هستند این مطلب را بگویم یا خیر؛ آقای بهمنی گفتند "من در این 6 سال تنها یک هفته رئیس کل بانک مرکزی بودم و آنهم پس ریاست جمهوری آقای دکتر روحانی بود".
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر