بازدید 62675

شباهت عجیب تروریست‌های تکفیری با خوارج نهروان + فیلم

در یک ویدئو که به تازگی در سطح اینترنت منتشر شده و به ویژه در شبکه های اجتماعی بازتاب پیدا کرده، چند تروریست وابسته به گروه القاعده، با متوقف کردن کامیون هایی که به نظر می رسد راننده های آن ها شیعه هستند، به طرز وحشیانه ای این راننده ها را به قتل می رسانند. اتفاقی که از ماهیت شدید فرقه ای درگیری هایی در منطقه حکایت دارد که صدها سال است در زیر سطح امور جریان دارند.
کد خبر: ۳۴۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲ 28 August 2013
شباهت عجیب تروریست‌های تکفیری با خوارج نهروان + فیلمدر یک ویدئو که به تازگی در سطح اینترنت منتشر شده و به ویژه در شبکه های اجتماعی بازتاب پیدا کرده، چند تروریست وابسته به گروه القاعده، با متوقف کردن کامیون هایی که به نظر می رسد راننده های آن ها شیعه هستند، به طرز وحشیانه ای این راننده ها را به قتل می رسانند. اتفاقی که از ماهیت شدید فرقه ای درگیری هایی در منطقه حکایت دارد که صدها سال است در زیر سطح امور جریان دارند.

به گزارش «تابناک»، این ویدئو توسط گروهی منتشر شده که خود را «دولت اسلامی عراق و شام» می خوانند و فعالیت های خود به طور خاص در نواحی بی ثبات مرزی میان عراق و سوریه متمرکز کرده اند. آن گونه که از اقدامات این گروه برمی آید، اقدام علیه شیعیان و به ویژه تلاش برای تضعیف دولت شیعی عراق، از محورهای اصلی فعالیت های آنان است. این گروه شعار «شمشیر پیروز می شود» را برای خود انتخاب کرده است.

آن گونه که از متن زیرنویس این فیلم برمی آید، هدف اصلی آن ایجاد رعب و وحشت در میان شیعیان منطقه است. در زیر نویس ابتدایی این فیلم آمده: «شیرهای [منطقه] انبار عراق، مسیر کمک رسانی «رافضیان» را از کنترل ... علوی در شام خارج کرده اند». 

در ادامه فیلم، یک عضو این گروه تروریستی، سه کامیون که گویا در مسیر میان عراق و سوریه به کار ترانزیت مشغول هستند را متوقف کرده و آن ها را مورد بازجویی قرار می دهد. این تروریست از سه راننده مذکور اوراق هویتیشان را درخواست کرده و می پرسد «شما شیعه هستید. درست است؟». راننده ها نیز مشخصاً از ترس جان خود منکر شده و می گویند «ما سنی و اهل حمص هستیم». 

در اینجا راننده سوم نیز به دو همکار خود ملحق شده و می گوید: «ما فقط می خواهیم زندگی کنیم. ما برای کسب درآمد برای گذران زندگی اینجا هستیم». فرد تروریست می پرسد: «چه چیزی ثابت می کند که شما سنی هستید؟». آن ها جواب می دهند: «خداوند بزرگ و پیامبر اسلام». 

با این حال، فرد تروریست که آشکارا به دنبال بهانه جویی است، از پاسخ آن ها قانع نشده و از آن ها درباره تعداد رکعات نمازهای یومیه می پرسد. اما راننده ها یا از سر ترس و یا ناآگاهی، نمی توانند پاسخ درستی به سوالات این فرد بدهند. 

بعد از این است که فرد تروریست سراغ اصل مطلب رفته و از راننده ها می پرسد: «نصیری ها (علویان) با عزت مسلمانان در سوریه چه می کنند؟». راننده ها سوگند می خورند چیزی در این باره نمی دانند. اما این تروریست تکفیری قانع نشده و به اتهام زنی خود علیه علویان ادامه می دهد و راننده ها را «مشرک» می خواند. 

پس از آن، تروریست ها با منتقل کردن این سه راننده به وسط جاده، آن ها را به شکل وحشیانه ای به قتل می رسانند. دردناک تر آنکه این تروریست ها در توجیه اقدام خود به آیات قرآن استناد کرده و در این فیلم که خود آن ها در سطح اینترنت منتشر کرده اند، آیات قرآن بر روی تصویر خوانده می شود.

در پایان، یکی دیگر از تروریست ها بالای سر جنازه ها رفته و می گوید: «بگذار نوری مالکی، پیروان شیعه وی و اهریمنانش ببینند... همان هایی که ادعا می کنند بزرگراه بین المللی میان بغداد، امان و سوریه را تحت کنترل خود دارند». وی می گوید اکنون این جاده بین المللی در دست «دولت اسلامی» و «مجاهدین» است.

این اقدام جنون آمیز و تروریستی، به شدت یادآور اقدامی است که خوارج در صدر اسلام با پیروان حضرت علی (ع) انجام داده و به سبب درک ناصحیح و دیدگاه فرقه گرایانه خود، به قتل همه پیروان آن حضرت اقدام می کردند. به نظر می رسد تاریخ بار دیگر و این بار در بخش دیگری از جهان اسلام در حال تکرار است.

قرار دادن تصاویر اقدام تروریستی اخیر در کنار صحنه هایی از سریال «امام علی (ع)»، اثر ارزشمند داوود میرباقری و اندیشیدن دوباره به محتوای آنچه توسط تروریست ها در سوریه، عراق و دیگر مناطق در جریان است، می تواند به خوبی بیانگر محتوای واقعی اقدامات تروریست های تکفیری باشد. دیدن شباهت میان این دو فرقه خالی از لطف نیست.

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴۸
انتشار یافته: ۷۹
دقیقا عبدالمالک ریگی ملعون هم به همین سبک عمل کرد.
جاده زابل به زاهدان رو بست و مردم رو از ماشین پیاده و شهید کرد.
وهابی ها همان خوارج زمانند.
تروریستهای سوریه هم که هر روز کارشون همینه.
جالب اینجاست که قلب غرب برای این جنایات بدرد نمیاد ولی برای حمله شیمیایی که کار خودشونم هست بدرد میاد
رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون
شباهت فکری در شباهت ظاهری نمود پیدا می کند
حیثیتی برای اسلام نگذاشتند
آبروی اسلام رو بردند الان همه دنیا فکر میکنند مسلمانان تروریستن
کسی در اروپا جرات نمیکنه خودشو مسلمان معرفی کنه
وقتی وحشی هایی مثل اینها باشند دیگه غرب چه نیاز داره پول خرج کنه برای جلوگیری از رشد اسلام
من كه ميگم اينا از كفار وصهيونيستا هم بدترند. اونا حد اقل به بهانه ي حقوق بشر و... مثلا مجبورن يه كارايي نكنن. ولي اينا با افتخار به بهانه ي اعتقاداتشون همه رو كافر ميدونن و هر جنايتي انجام ميدن. با كاراي وحشيانشون همه رو از اسلام و مسلمونا متنفر ميكنن.
نفسی فداک یا امیرالمومنین!
وعده الهی با مسلمانان واقعی است اسلام هرچه کشیده از این جاهلان بی دین کشیده خدوند متعال آنان را به جزای عملشان برساند انشاالله که آب به اسیاب صهیونیسم می‌ریزند
افراط همواره محكوم است .
حتی نمیشه گفت خدا به راه راست هدایتشون کنه چون فکر نمیکنم امیدی به آدم شدنشون باشه، پس میگم خدا لعنتشون کنه.
لعنت خدا، اعصابم خورد شد
راننده ها باید گازش میگرفتن میرفتن نه اینکه بایستند
شبکه بی بی سی کجاست این چیزا رو پخش کنه؟ معمولا اینجور مواقع خوابش میبره
همین الان با فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش امریکا مصاحبه میکرد، طرف میگفت به سوریه حمله میکنیم تا توازن به نفع شورشیان تغییر کنه، دیگه پر رو تر از این ندیده بودم...
اللهم عجل لولیک الفرج
فیلم تکان دهنده ای بود
به خصوص تکه های فیلم حضرت علی(ع)

ان شا الله نتیجه نهروان نیز اتفاق خواهد افتاد اما این بار خوارجی دیگر باقی نخواهد ماند
لعنت الله متعال بر هر کس که به نام اسلام ودین بنده های بیگناه خدا را اینگونه می کشد
"که هر کس جانی را بگیرد گو اینکه تمام جانها را گرفته باشد"پس بار این گناه بس که بر دوششان تا قیامت و در قیامت سنگینی کند.
خدا از سر تقصیراتشون نگذره
حماقت مرز ندارد . خداوند ملت عراق و سوریه و همه مسلمانان را از شر این رانده شدگان حفظ کند .
وحشتناکه!
یعنی نمیشه این جاده رو در روز با پهپاد کنترل کرد؟
القاعده پهپاد داره دولت عراق نداره؟
اینها مادون حیوانات هستند. این موجودات کثیف و پست، سه انسان غیر نظامی را تیرباران میکنند و به آن افتخار میکنند. اینها را باید بدون درنگ کشت و نابود کرد امیدوارم ارتش عراق اینها را یافته و طوری اینها را به هلاکت برساند که باعث عبرت دیگرانشان شود. جالب است که آن حرامی که آتش به داخل کابین تریلی میاندازد، کمی داغی آتش چگونه او را فراری میدهد. موجود پست نمیداند که چه آتشی در جهنم بخاطر کشتن بدون دلیله سه انسان در انتظارش است. لعنت به آمریکا لعنت به سعودیها و به قطریها به انگلیسیها به اسرائیلیها و به نوچه هایشان.
چرا علمای شیعه و سنی در سیما نمنشینند تااختلافات راپیش چشمان مردم بگویند تا جلو این کشت وکشتار گرفته شود با ارزوی صلح و برادری
فقط میشود گفت حیواناتی در پوست انسان.
از اهل سنت گلستان هستم امیدوارم این دفعه نظرم تایید بشه...
واقعا اینا آدم نیستن...فقط خواهش میکنم با دیدن اینا فقط به همون فرد فحش بدین نه اهل سنت و...
همم لطفا اهل سنت رو این وهابی اشتباه نگیرین...اهل سنت یعنی پیرو حضرت محمد...نه وحشی بازی و کشتن بی گناها...
امیدوارم خدا نسل هر چی جاهل و احمقه از رو زمین برداره...
امیدوارم نظرم تایید بشه اگه واقعا آزادی هست نه فقط شعارش!
یک هشداری بگذارید بالای صفحه تون که این صحنه ها مناسب دیدن برای همه نیست !
لعنت خدا بر وهابيت ...
مرگ بر امریکا و نوکرانش ومرگ بر نوکران سلفی و دشمننان امیر المومنین علی بن ابی طالب (ع) . شیعیان علی وقت انتقام حضرت زهرا (س) و اولادهایش رسیده.
این به اصطلاح ادما بویی از انسانیت نبردن.مگه میشه یه انسان اینجوری وحشی گری بکنه
بخدا ضرری که تکفیری ها و وهابیت برای اسلام دارند به مراتب بیشتر از خطر رژیم صهیونیستی است. تابناک کی می خوای این نظر رو کنتشر کنی؟
پاسخ ها
یک معلم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
و البته تکفیری ها رو صهیونیستها شارژ می کنن چون اونها بهتر از همه فهمیدند این جماعت از خدا بی خبر چقدر به نفعشون کار می کنند
لعنت خدا بر خوارج
یا صاحب الزمان العجل العجل
انشاالله با ظهور و رهبری اقا امام زمان منطقه و جهان اسلام رو از لوث و=جود این کثافت ها پاک کنیم. همانطور که حضرت علی ع فرمودند من چشم فتنه را کور کردم و کسی غیر از من توان این کار را نداشت برای این سلفی ها هم فکر می کنم فقط خود اقا می تونند این ها رو کور کنند. احمق هایی که هیچ چیزی جز شمسیر و زور نمی فهمند! و شدیدا توسط غرب و یک عده حکومت های جائر حمایت می شوند!
خدایا، من را ببخش که هیچ کاری برای دفاع از این مظلومان در برابر خوارج این زمان، از دستم بر نمی اید به جز دعا کردن. خدایا من را ببخش
یا صاحب الزمان پس کی با ظهورت اینگونه ظلم ها را از بین خواهی برد
البته تروریستها کاراشون به خوارج می خوره چون اونا هم بی گناه آدما را می کشتن به بهانه های واهی، اما این سه نفر به شیعیان امام علی نمیخوردند، اینها نصیری بودند و نصیری ها دیدگاههای غلو آمیزدارند و به شریعت پایببندی ندارند به همین خاطر اصلا تعجب بر انگیز نیست که آنها از رکعات نماز صبح یا ظهر آگاه نبودند، یا بلد نبودند که اذان بگویند، پس در تصویر سازی دقت شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
ناشناس جان انسان که بودند.
ناشناس
| Australia |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
واقعا متاسفم اصلا کافر واقعا باید اینطوری برخورد کنن ؟؟؟؟ حالت خوبه با این نظرت
یک معلم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
حالا با هر مذهبی که بودند...اینجا مساله انسانیته.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
مهم نیست جه دینی دارند بحث بیگناه کشتن آدمهاست .
بامید فرج اقا امام زمان و اثبات حقانیت شیعه به تمام دنیا
حال بهتر میتوان فهمید که حضرت علی (ع) از دست اینها چه میکشید.
خدایا چه صبری داری؟
مرگ بر وهابیت، مرگ بر انگلیس، مـــرگ بر اسرائیل. انشالله روز واقعه نزدیک است. به امید ظهور امام زمان (عج)
الله اکبر
و لعنت الله علي اعدائهم اجمعين من الان الي قيام يوم الدين من الاولین و الاخرین
اللهم اجعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابی طالب علیه السلم
خدا لعنت کنه اونها را
خدا خیرتون بده بابت این روشنگری
ولی یه گلایه داشتم
خوارج زمان با زیر نویس انگلیسی فیلمشون پخش کردند بد نیست شما هم توضیحات فوق را زیرنویس انگلیسی یا حداقل عربی قرار می دادید تا افراد بشتری با جگرحواران زمان ما آشنا شوند.
به چه گناهی کشته شدند!!!
لعنت خدا بر قوم منحرف و ظالمین
کثیف تر از وهابی خدا خلق نکرده
پخش آیه قرآن متناسب با اعمالشان حالا چه درست چه غلط " بسیار خطرناک است چون اثر چند برابری می گذارد و به تجسم آن در واقعیت کمک میکند . یعنی مطابق قانون قدرت افکار و قانون جذب این روش ( انجام یک عمل و پخش آیه به طور همزمان ) به آنها کمک میکند تعداد بیشتری از شیعیان را بکشند
خدا را شكر كه در ايران بين شيعه و سني انس و الفت وجود دارد
خیلی خبیثند، خیلی وحشیان اینا، ای خدا چه صبری داری تو.... چرا میذاری این طوری آدم بکشند. آه خدا..... آه خدا....
سوختم به خودت قسم سوختم.........
اینها کینه هایست که از مولای مظلوم ما قرن به قرن و نسل به نسل منتقل شده.


دیده بگشا از کرم، رنجور دردستان، علی!
بحر مروارید غم، گنجور مردستان، علی!


دیده بگشا رنج انسان بین و سیل اشک و آه
کِبر پَستان بین و جام جهل و فرجام گناه
تیر و ترکش، خون و آتش، خشم سرکش، بیم چاه

دیده بگشا بر ستم؛ بر این فریبستان، علی!
شمع شب‌های دژم، ماه غریبستان، علی!


دیده بگشا! نقش انسان ماند با جامی تَهی
سوخت لاله، مُرد لیلی، خشک شد سَرو سَهی
زآ گهی مان جهل ماند و جهل ماند از آگهی

دیده بگشا ای صنم، ای ساقی مستان، علی!
تیره شد از بیش و کم آیینۀ هستان، علی!
تکفیری ها وحشیانی از نسل جدید القاعده و جنایتکاران پرورش یافته در سازمانهای جاسوسی عربستان و قطر و مصر و در یک کلام مزدوران کشورهایی هستند که قصد جان شیعیان را کرده اند اما هدف نهایی همان تفرقه در منطقه و ایجاد جنگ و سرانجام کشاندن پای انگلیس و آمریکا به کل خاورمیانه است.
لعنت خدا بر نسل اندر نسل آنها باشد
قبلا با اسب و شمشیر
حالا با کلاش و ماشین تویوتا
فردا ؟؟
لعنت خدابر جاهلان بی ولایت که بویی از انسانیت نبرده اند.
خدا لعنت شان کند
khodaya in balaha ra az in keshvar va az tamame zamin door kon
مرگ بر تکفیری ها .
لعنت خدا بر این بی خبران باد و لعنت بر آنهایی که زمینه ساز حرکت این شیطان های پلید شده اند و هستند...
خدا این تکفیری ها رو لعنت کنه
سلام
واقعا به اينا ميكن ادم؟
جرا برخي نميخان باور كنن كه منطق برخي فقط اسلحه هست و باي با اسلحه جلوي اونا در اومد
سهل انكاري ها و خيانت ها به خدا دامان همه رو خواهد كرفت
الله اکبر خدایا ما را هم مومن به خدا رسول و امیرالمومنان علی علیه السلام بمیران خیلی جالب بود
حیوانات از اینها رامترن.
خدا به کمرشون بنزنه که از مسلمانی بویی نبردن و پرچم اسلام دستشون گرفتن.
زیرنویس عربی و انگلیسی بگذارید و منتشر کنید در یوتیوب و فیسبوک
اینها واقعا همانند خوارج هستند.خدا به داد این انسانهای بی گناه برسد.
مگر در اين ترديد داريد كه اينها از نسل همان چند نفر باقيمانده ي نهروان هتسند!
چرا عراق چرا لبنان پس ما ایرانیا کجای کاریم ما چرا کمک نمی کنیم دولتی نباشه به هزار دلیل خب غیر دولتی بردادرهای ما بمیرن ما مثل ماست بشینیم نگاه کنیم جنگ بده ولی این چیزا جنگ طلبی نیست دفاع دفاع اگه شهدا هم بودند این وضع رو تحمل می کردند
خدایا خودت کمکشون کن
با سلام
امریکا در جهت ایجاد جنگ فرقه ای و مسلمان کشی میلیون ها دلار در منطقه خرج کرده و هزینه های بالای را انجام می دهد و در این راستا از نیروهای تکفیری و القاعده بهره می برد / ایا این سوال برایتان مطرح نشده چرا اینگونه فیلم ها که علنا از دشمنی نیروهای سلفی و تکفیری با علوی ها و شیعیان بوده و در ان این افراد را با بیرحمانه ترین وضع به قتل می رسانند چرا در اینترنت بطور وسیع پخش می گردد . شاید یکی از دلایل ان تحریک علویان به انتقام گیری از سنی ها و تکفیری ها باشد تا بدین وسیله جنگ و فتنه در بین مسلمانان ایجاد و به قتل همدیگر بپردازند و این بهترین خواسته امریکا و اسرائیل است که متاسفانه برخی مسلمانان متحجر و بدون فکر از قبیل القاعده و سلفی ها بعنوان لشگر امریکا در ان نقش بازی می کنند . با تشکر
اصلا نمیشه باورکرد.حیوان وحشی هم اینجوری نمیتونه هم نوع خودشو قتل عام کنه.تابناک بابت تنویر افکار عمومی ممنون.خداییش چندش اوره!
بهترین راه مقابله با این گروه ها تهیه ویدو های مستند بر علیه انها و به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی است تا ذهن مردم دنیا نسبت به تفاوت مسلمانان واقعی از اینا روشن بشه. به نظر من این مهمترین وظیفه ی مسلمانان واقعی در این برهه از تاریخ هست
متاسفانه این اعمال دو نتیجه داره :
1) تفرقه میان برادران اهل سنت و شیعیان
2) مشغول بودن مسلمانان به همدیگه و سود بردن رژیم غاصب و امریکا
لعنت خدا بر وهابیت کثیف و خوارج
چه مظلومانه شهید شدند این راننده ها
حیف اسم حیوون نیس روی اسن تکفیریها بگذارین
منتظر روز یوم الحسرت باشید تکفیریهای کفتار صفت
خدایا قربونت برم عذاب آسمانیت رو بر این قوم تکفیری و یهود ببار همانگونه که باران سنگ برسپاه ابرهه نازل کردی
شوکه شدم خشکم زد بارها موقع رانندگی در جاده برای برخورد نکردن با چند تا پرنده؛ سگ یا خرگوش تا مرز چپه شدن رفته ام و اینها با این شقاوت آدم میکشند فکر میکنم باید به حال جامعه بشری گریست.
خداتوخود کاری کن؛ مردم بیگناه چطور سلاخی وقربانی میشن؛ خدایا منجی مارا بفرست
خدایا روزی هزار مرتبه شکرت که مارا از پیروان امیر المومنین علی(ع) قرار دادی تا انقدر انسانیت و انصاف داشته باشیم که حتی با دیدن این فیلم اعصابمون خط خطی و اشک از چشامون جاری میشه .
یاعلی روحی فداک
فیلم مصاحبه سلامان حدادی رو حتما با دقت ببینید با با وهابی‌ها بیشتر آشنا بشید
این وهابی‌ها کاملا دگم و بدون تعقل هستند..
از بچگی تو مغزشون پر میکنند که با شیعه حرف نزنید.. آنها سفسطه میکنند و یکسری تهمتهای احمقانه میزنند که حتی حاضر نیستند آنرا اثبات کنند.
خداوندا از شر این شیاطین به تو پناه می بریم اینها خود شیطان هستند که جامعه را به نابودی می کشانند
سلام
خدا براین وهابیت لعنت کند .
انشا الله امام زمانمان (عج) ظهور خواهند کرد و تمامی تکفیری هاو دشمنان اسلام را نابود خواهد کرد.
خداوند انشاء الله لعنتشون كنه چرا اخه اين مردمان بي گناه كشته مي شن به كدامين گناه انشاالله به زودي محو نابود بشن
به امید روزی که روی کره خاکی از وهابیون و طرفداران کثیف و خونخوار انها اثری نباشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار