بازدید 304591

پاسخ ایرانسل به نحوه فعال سازی کد پیشواز

کد خبر: ۳۴۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱ 26 August 2013
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی  با بیینندگان   ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:


مسئول محترم سایت تابناک
با سلام
می خوایتم راجع به ایرانسل مطلبی بنویسم. برای در خواست آهنگ پیشواز باید کد آهنگ را به شماره 7575 ارسال کنید و برای کنسل آن باید یک شماره چند رقمی که اصلا هم رند نیست و حفظ کردنی نیست را بخاطر بسپارید. خودم من چند بار می خواستم کنسل کنم بیخیال شدم. هر بار 300 تومن بدون رضایت من و امثال من کم می کند نمی دونم چی بگم !


جوابیه:


 مدیر مسئول محترم سایت خبری  وزین تابناک

جناب آقای محمد جواد بربریان

 با سلام و احترام

 

در پاسخ به نامه شماره 719/ت، مورخ 20/05/92، آن سایت خبری محترم، توضیحات زیر جهت هر گونه بهره برداری، به حضورتان تقدیم می‌گردد. پیرو نامه شماره 719 /ت، مورخ 20/05/92 ، در خصوص تمدید آهنگ های پیشواز ایرانسل، احتراما به اطلاع میرساند؛

در صورت فعال سازی و استفاده از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل که با تایید مشترک انجام می پذیرد، بر اساس پیامک‌های اطلاع رسانی ارسالی در بازههای زمانی مشخص در خصوص نحوه غیرفعال سازی و یا جایگزینی، بعد از اتمام دوره اعتبار یک ماهه، آهنگ پیشواز مشترکین برای یک دوره مشابه تمدید می شود.در انتهای هر دوره راهنما و کد غیرفعال سازی به همراه کد آهنگ پیشواز خریداری شده  برای مشترک در سه نوبت از طریق پیام کوتاه ارسال می گردد و تنها درصورت عدم غیرفعال سازی، آهنگ پیشواز مجددا تمدید خواهد شد.مشترکینی که علاقه مند به تمدید آهنگ پیشواز انتخابی خود نیستند می توانند پیش از پایان دوره اعتبار آهنگ و یا آهنگ های پیشواز انتخابی، با شماره گیری کد دستوری #کدآهنگ*5*777* نسبت به حذف آهنگ پیشواز خریداری شده اقدام کنند.این دسته از مشترکین همچنین می توانند با ارسال کد آهنگ انتخابی به همراه حروف HZ به شماره 7575 آهنگ خریداری شده را حذف نمایند و یا با ارسال یک پیامک خالی به شماره (کد آهنگ) 7100 نسبت به حدف آهنگ پیشواز خریداری شده اقدام کنند.به عنوان مثال: در صورتی که کد آهنگ پیشواز فعال مشترکی 123456 باشد، جهت غیرفعال سازی آن می بایست یک پیامک خالی به شماره 7100123456 ارسال نماید.همانطور که گفته شد، کد آهنگ در پیامک‌های اطلاع رسانی به مشترک اعلام میگردد.علاوه بر این مشترکین می توانند از طریق تماس با شماره 777 از خطوط ایرانسل نسبت به توقف و یا فعال سازی مجدد آهنگ پیشواز خریداری شده یا غیرفعال سازی سرویس اقدام کنند.

آن دسته از مشترکینی که به طور کلی مایل به استفاده از خدمات آهنگ پیشواز نیستند نیز می توانند با ارسال حروف ENS به شماره 7575 به صورت خودکار انصراف خود را درخصوص استفاده از خدمات آهنگ پیشواز اعلام نمایند.

اطلاع رسانی در خصوص آهنگ پیشواز به مشترکین از طریق ارسال یک پیام کوتاه ، پس از هر بار تمدید آهنگ پیشواز، صورت می گیرد. همچنین مشترکین می توانند با ارسال یک پیام کوتاه خالی به شماره 130 از روی سیم کارت خود، رمز کنترل حساب اینترنتی را دریافت نموده و پس از آن با در اختیار داشتن همان رمز و شماره همراه ایرانسل خود وارد پرتال آهنگ پیشواز ایرانسل به نشانی http://rbt.irancell.ir  شده و آهنگ خریداری شده را حذف یا جایگزین نمایند.

با توجه به تعداد بسیار بالای آهنگ های پیشواز ایرانسل که شامل انواع محتوا از جمله و تلاوت آیاتی از قرآن مجید، سخنان علماء ، فرهیختگان و همچنین قرائت اشعار شعراء بزرگ، مرثیه ها و مدیحه های مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و موسیقی متن فیلم ها و برنامه های تلویزیونی و همچنین موسیقی های فولکلوریک، محلی و پاپ دارای مجوز انتشار از سوی مراجع ذی صلاح می باشند، طبیعی است که کد اختصاص داده شده به هر آهنگ نیز میبایست چند رقمی باشد.

روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۵۰
انتشار یافته: ۱۰
هیچوقت حق با مشتری نیست!!!!!!!!!!!
با سلام..من هروقت کد پیشوازی رو ارسال میکنم به7575 هزینه برام مقبل میشه هرماه300 تومن ولی پیشواز برام نمیاد..به هرشماره ای ک زنگ میزنم آهنگ انتخابیمو پخش میکنه..ولی واسه سیمکارت خودم میخوام باشه ک نمیشه..مشکل چجدری حل میشه
لطفا راهنمایی کنید
با عرض سلام و خسته نباشید . ایرانسل خیلی خوب شروع کرد متاسفانه وقتی تعداد مشترکین زیاد شد شرایط کاملا تغییر کرد . فروش آهنگ پیشواز اصلا با توافق مشتری نیست به صورت خودکار فعال میشه هزینه هم کم میشه بعد یک پیام حاوی تشکر از انتخابمون برامون ارسال میشه که تازه متوجه میشیم آهنگ پیشواز برات گذاشتن . آخر دوره یک پبام تمدید ارسال میکنن که انتهاش نحوه لغو کردن هست اما هر چقدر تلاش میکنم نمیتونم هیچ پیامی به 7575 ارسال کنم میزنه ناموفق . و مجدد پیشواز تمدید شد
سلام من هروقت کدپیشواز را ارسال میکنم به ۷۵۷۵ جوابش میاد باعرض پوزش مورد مشابه این کلید واژه یافت نشدبرای کسب اطلاعات بیشتر r ارسال کنید
باسلام،میشه بگید چرا مسیج من برا 7575ارسال نمیشه همش میگه موجودی کافی نیس باید چیکار کنم؟
چرا من هر چی کد رو ب ۷۵۷۵ میفرسم اصن نمیاد چیزی برام
با سلام من کد اهنگ پیشوازی را به ۷۵۷۵ ارسال کردم اما فعال نشده
چرا پیشواز یه تیکش پخش میکنین کدش میزنیم یه اهنگ دیگه میخونه
سلام چراین این کدومیزنم 4418570 میگه این کدمرجع نداره؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان