بازدید 28529

کودکانه‌های امروز افغانستان

جنگ داخلی، حمله نظامی، طالبان، حملات انتحاری و هزاران موضوع دیگر، افغانستان را به سوژه محبوب عکاسان خبری تبدیل کرده است.
کد خبر: ۳۴۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴ 26 August 2013
کودکانه‌های امروز افغانستانجنگ داخلی، حمله نظامی، طالبان، حملات انتحاری و هزاران موضوع دیگر، افغانستان را به سوژه محبوب عکاسان خبری تبدیل کرده است. «آلن تیلر»، سردبیر عکس آتلانتیک هر ماه تصاویر برگزیده عکاسان خبری ‌را در گزارشی منتشر می‌کند. او اما این بار از میان همه گزارش‌هایی که تاکنون منتشر کرده، تصاویر کودکان افغان را جدا ‌و در گزارشی مستقل منتشر نموده است.
آنچه می‌بینید، زندگی روزانه کودکان افغانستان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۴
کاش وضع اینا هم خوب شه.یه روزی هموطنمون بودن
وحشتناکه:0
خدایا مردم بی پناه و کودکان بی گناه افغانستان، سوریه، عراق و ... را از شر آنهایی که دنیا را آخرت خود قرارداده اند در امان بدار.
مواد مخدر هم ریشه افغانستان رو نشانه رفته و هم ایران رو .
خدا دنیا رو از دست سیاسیت مدارها آزاد کنه
فعلا که از شماها متنفرند لباس اوباما را می پوشند اما جلوی سفارت شماها تظاهرات کردند بیخود مظلوم نمایی نکنید
میلیونها نفر هم به مدرسه می روند عکسا زیادی بد بینانه است
عکسها بیشتر دارای بار احساسی هستند با انتقال صریح واقعیتی ملموس از گلهایی که در شوره زار در حال رویشند به نظر من عکس اخری بی رحمانه از حقیقتی بی مرز پرده بر میدارد .
سلام واقعا مجموعه عکس جالبی بود خیلی خیلی ممنون
مگه مجبورین این عکس ها رو نشون بدین؟!!!!!!!!!
سلام مسلمان. چه دارید میکنید با دین و مملکت و مردم ؟ پیامبرمان پیامبر عشق به مخلوق رب العالمین بود من وتو آیا این چنین هستیم . کدام موجود خدا وند سر بچه هم نوع خود را می برد ؟ومردم را تکه تکه میکند؟
امیدوارم با دیدن این عکس ها دلشون حداقل به حال بچه ها بسوزه و جنگ رو متوقف کنن لطفا واسه تعجیل آقا امام زمان عج دعا کنین واسه عکساتون ممنون
يك سوال، كسي ميتونه بگه چرا اينها چشم بادومي نيستند؟!!!!
انشاء الله بچه‌های شون درست تربیت بشن. خیلی از این‌ها نمک می خورن اما نمکدون رو می‌شکنن. خیلی‌هاشون واقعا بازماندگان مغول‌هان و همان روحیه.خیلی‌هاشون همون بازمونده‌های محمود افغان‌هان. انتظار دارن لقمه رو بجویم بذاریم دهنشون. به کم‌تر از این ما میشیم آدم بده. خوب عاقبت یه چنین ملتی هم بهتر از این نمیشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار