بازدید 49217

خواستگار خشن گوش تازه داماد را برید!

جوان فحاش با تازه داماد درگیر شد و با چنان خشونتی با چاقو به سمت وی حمله ور شد که حاضران را میخکوب کرد و کسی جرات دخالت در غائله را نیافت تا در حالی که تازه داماد با داد و فریاد به ضارب می‌گفت که دختر مورد اشاره همسر قانونی اوست، آنچه نباید، در مقابل چشمان بسیاری رخ بدهد.
کد خبر: ۳۴۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۸ 24 August 2013
در اتفاقی عجیب، جوان تبریزی که از ازدواج دختر مورد علاقه خود آگاه شده بود، با حمله ور شدن به تازه داماد، وی را مضروب کرد و گوش وی را بیخ تا بیخ برید!

به گزارش «تابناک»، عصر دیروز (جمعه یکم شهریور) در میدان سجادیه تبریز، درگیری دو جوان منجر به رخداد تلخ و خونینی شد که در نوع خود بسیار عجیب است؛ دقایقی از درگیری کلامی و بدنی نگذشته بود که یکی از دو جوان در اقدامی وحشیانه، گوش دیگری را برید و به کناری پرت کرد تا صحنه‌ای رقم بخورد که بی شک فراموش کردن آن برای ناظران تا مدت ها ممکن نخواهند بود.

خواستگار خشن گوش تازه داماد را برید!ماجرا از این قرار بود که جوان ضارب هنگامی که از ازدواج دختر مورد علاقه‌اش با فرد دیگری آگاه شد، ابتدا با فحاشی خود را به سمت خودروی زوج جوان رساند تا با تازه دامادی که از فحاشی او عصبانی شده بود، بی توجه به التماس های همسرش، درگیر شده و در نهایت در میان بهت همگان، این اتفاق تلخ را رقم بزند.

یک از حاضران در صحنه که از قضا خبرنگار است، در این باره می‌گوید: منتظر تاکسی بودم که صدای زنی که به شوهرش التماس می‌کرد که آنجا را ترک کنند، نظرم را جلب کرد. کمی که دقت کردم، متوجه شدم از آن سوی خیابان فردی در حال فحاشی به سمت خودروی ایشان نزدیک می‌شود و همین طور که کلمات زشت را پشت سر هم قطار می‌کند، خطاب به مرد جوان می‌گوید که نباید با دختر مورد علاقه وی ازدواج می‌کرده چراکه او [ضارب] قصد داشته به خواستگاری این دختر برود!

او می‌افزاید: تا به خودم بیایم، جوان فحاش با تازه داماد درگیر شد و با چنان خشونتی با چاقو به سمت وی حمله ور شد که حاضران (من جمله خودم) را میخکوب کرد و کسی جرات دخالت در غائله را نیافت تا در حالی که تازه داماد با داد و فریاد به ضارب می‌گفت که دختر مورد اشاره همسر قانونی اوست، آنچه نباید، در مقابل چشمان بسیاری رخ بدهد.

تا اینجای کار نه ازدحام جمعیت توانست مانع از شکل گیری رویداد شود و نه پلیس از راه رسیده بود تا در نهایت دو جوان بسیجی مسجدی که در مجاورت میدان قرار دارد، با در دست گرفتن سلاح خود را به صحنه درگیری برسانند و ضارب خشمگین را دستگیر کنند تا نیروهای پلیس که با تاخیر فراوان به محل رسیده بودند، وی را تحویل گرفته و با خود ببرند.

بدین ترتیب شاید این نتیجه گیری چندان بی راه نباشد که برخلاف گذشته های نه چندان دور که همراه بودن خانواده با کسی ممکن بود از درگیری جلوگیری کند، مردانگی و جوانمردی تا آنجا در جامعه‌مان مهجور شده که شنیدن این دست حوادث تلخ گویی تبدیل به جزئی جدا ناپذیر از اخبار حوادث در شهرهای مختلف کشورمان شده است؛ حوادثی که برای ریشه کن کردنشان، هم اقدامات عاجل نیاز است و هم بررسی های دقیق و کارشناسی که به ندرت رخ می‌دهد!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۶۳
انتشار یافته: ۴۱
فقط اعدام
وای چه وحشتناک
حالا با ضارب چکار می کنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
با گذاشتن وثیقه آزادش میکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
مقابله به مثل....
متاسفانه در جامعه به ممنوعیت سلاح سرد که عامل عمده قتل در ایران است توجه نمی شود و آموزش در خانوادهها و سیستم آموزشی و رسانه ها باید از نهادینه شدن خشونت و کارهای قرون وسطایی جلوگیری کند که موجب بازتاب چهره ای زشت از جامعه در دنیا و تعمیم آن به همگان می شود.
نمردیم و دیدیم یه جایی واسه تصاویر دلخراش هشدار زدن!
آخرین نفر همیشه پلیسه که وارد ماجرا میشه !!!
پاسخ ها
یوسفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
مثل فیلمای هندی !
نامرد.دو تا گوشای خودشو با چاقو ببرید.
واقعا متاسفم برای جامعه ای که خالی از احساس و انسانیت شده واقعا دلخراشه. این مساله باید پیگیری بشه و مهمتر از آن جامعه شناسان و سیاستمداران باید فکری جدی درباره وضعیت کنونی و نا امنی بکنند. واقع بین باشیم جامعه ما حالت نرمالی ندارد باید ستاد بحران و مدیریتی که همه مسائل رو به صورت جدی و جزئی پیگیری کنه و تصمیمات لازم رو بگیره تشکیل شه. چرا ایرانیان باید به استرالیا بروند تا در کمپ زندگی کنند یا غرق در اقیانوس بشن؟
بخدا همه مسائل به هم مربوط میشن یعنی فساد و ناامنی ریشه های اقتصادی داره و عوض شدن یا بد فرهنگ شدنه و ....
چرا مردم اینقدر خشن شده اند؟
والبته بايد با كسانيكه با خود سلاح سرد حمل ميكنند واجازه چنين كارهايي را به خود ميدهند برخورد شديدي شود كه ديگر كسي جرات نكند اينطور امنيت و آرامش خانواده ها را بهم زند و به زور از كسي خواستگاري كند.
توی محله مازیچال عباس آباد تنکابن هم حدود یک ماه پیش با اسلحه شبانه به داخل منزل یکی ریختند وبا گلوله به پاش زدند ودستشو شکوندند وگوش راستشو از ته بریدند.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
کار آمیتا باچان نبود؟
یک راه وجود دارد آموزش افراد از دبستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
بسیار موافقم....
فقط قصاص
اخه مگه دختر قحطیه خب با یکی دیگه ازدواج میکردی که دوستت داشته باشد
صدا و سیما هم مشغول پخش خشونت در آمریکا...
باید ضارب راقصاص کنند
زنده باد بسیجی مخلص!
كاش كمي فهم داشت ناداني چه ها كه نميكنه.....
مشکل اینجاست به طرف دست بزنی قوه قضائیه برای شما دیه چند صد میلیونی تدارک میبیند . همان بلائی که بر سر من امد و مجبور شدم دیه شکستن پای یک دزد نابکار را بدهم .
من که بسیجی نیستم ولی خداییش بسیجیا خیلی مردن ، دمشون گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
موافقم ولی نه همشون.
پلیس کجا بود که دوجوان بسیجی به زحمت افتادند؟؟
انشالله نیروی انتظامی با برخوردی قاطع و اشد مجازات ضارب را تنبیه کرده و مایه عبرت سایرین شود ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
قوه قضاییه برخورد میکنه نه پلیس
قتل و جنایات ناموسی و عاشقی خیلی زیاد شده. به نظرم از همون دوره اولیه و در مدارس باید به بچه ها آموزش داد. و مسایل روانشناختی عشق و عاشقی رو با بچه ها کار کرد. متاسفانه خیلی از نوجوانهای ما در سنین پایین عاشق میشن. یکیش خودم
قصاص
عجب حیونی بوده
حتما عروس هم یک کلمه به داماد بدبخت نگفته یه همچین مزاحمی داره
عجیب است چون دیگر در دهاتهای دور افتاده هم کسی از این کارها نمی کند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
آخه شهره و خودت میدونی شهرا فرهنگشون بالاتره!
وای خدای من! باید قصاص شود.
همین تبریز 2روز پیش کامیون ترمز بریده بود وبه تیر برق و درخت و یک عابر برخورد کرد که وی زخمی شد پس از تماسهای مکرر با121 و137و 110 نیم ساعت بعد دو نفر از اداره برق امدند وده دقیقه بعد اکیپی از شهرداری بخاطر شکستن یک درخت امدند وپلیس بعداز یک ساعت و4بار تماس ومراجعه حضوری به کلانتری محل امد
اگه قوه قضاییه باکسی که با مجرم درگیر میشه مثل خوده مجرم برخورد نکنه شاید مردم هم خودشون جلوی خیلی از جنایت هارو بگیرن و از ترس قانون در مقابل جنایت بی تفاوت نباشن
حالا گوش بریده شده چی شد؟ تونستن پیوند یزتتد؟
احتمالا ضارب آزاد میشه و جزء افتخاراتش میدونه این عمل ننگین رو... باید گوشش رو ببرند فقط همین میتونه درس عبرت بشه براش.
آموزش از دبیرستان باید شروع بشه
بنظر من باید بررسی کرد چه عواملی باعث شده که جوان ضارب به عشقش و همسر ایده آلش نرسه که دست به چنین اقدامی بزنه/ بیکاری و فقر شاید باعث شده باشه که جوونا نتونن ازدواج کنن. پس بنظر من ضارب چاره ای براش نمونده بوده .شما نمیدونید عاشق کسی بودن و بهش نرسیدن چه حالی داره
اينگونه هنجار شكني ها از فقر اقتصادي نيست بلكه حاكي از فقر فرهنگي و گستاخي به حريم همه افراد جامعه است. اين كه گذشت و ديگر براي آن بنده خدا نه گوش مي شود و نه حرمت از دست رفته را باز مي گرداند. ولي قصاص را براي اين گذاشته اند كه درس عبرتي براي ديگران شود و ديگر شاهد اين بي فرهنگي ها نباشيم.
کسی که به راحتی دو گوش یک نفر رو میبره قطعا بعد مدتها در جامعه این مرد قاتل می شود
مملکت امنیت نداره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر