بازدید 2820

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال ایران برابر بوریرام

کد خبر: ۳۳۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۱ 21 August 2013
استقلال نیمه نخست را با حساب یک بر صفر از بوریرام برد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نیمه نخست دیدار استقلال ایران برابر بوریرام تایلند با برتری یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار، آبی‌های پایتخت بازی روانی را به نمایش گذاشتند و بهتر از حریفشان ظاهر شدند، هرچند که حریف تایلندی آنها در اواسط نیمه توانست فشار اولیه استقلال را تا حد زیادی کاهش دهد. نماینده‌ی ایران موفق شد در همان دقایق نخستین به گل برسد. نفوذ خسرو حیدری در دقیقه دوم از جناح راست با ارسال این بازیکن همراه شد و پس از برخورد با تیرک عمودی وارد دروازه بوریرام شد تا حساب کار یک بر صفر شود.

در ادامه بازهم استقلال می‌توانست به گل برسد. فرهاد مجیدی در دقیقه 11 در شرایطی ایده‌آل در محوطه جریمه بوریرام قرارداشت که ضربه این بازیکن از بالای دروازه بوریرام راهی اوت شد. با این حال بوریرامی‌ها هم کم کم توانستند برای خود موقعیت‌سازی کنند.

آنها در دقیقه 14 و در حالی که بازیکنان استقلال اعتقاد به خطا داشتند با نفوذ به محوطه شش قدم استقلال تا آستانه باز کردن دروازه این تیم رفتند که با دخالت مدافعان استقلال این فرصت آنها از دست رفت.

در ادامه تلاش‌های بازیکنان بوریرام برای رساندن گل تساوی و استقلالی‌ها برای بیشتر کردن اختلاف گل در این دیدار به جایی نرسید تا نیمه نخست با همان حساب یک بر صفر به سود نماینده ایران به پایان برسد.

در این نیمه کاپیتان بوریرام، سوکائو نوتنوم به دلیل خطا بر روی ساموئل در دقیقه 20، با کارت زرد داور جریمه شد.

در نیمه نخست برای استقلال مهدی رحمتی، خسرو حیدری، جی لوید ساموئل، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، جواد نکونام، فرهاد مجیدی، سیاوش اکبرپور، محمد قاضی، هاشم بیک زاده و پژمان منتظری به میدان رفتند. همچنین بوریرام با سیوارک تدسونگ نون، پراتوم چوتانگ، چارلی چاپیوس، اسمار ایبانز، تاناساک اسریسی، سوکائو نوتنوم، چیوارات ماخاروم، چیتیپات تانک لاگ، آدیساک کریسورن، سوری سوخا و خسوس در میدان حاضر شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل