بازدید 3338
قول پاداش 100 میلیونی به آبی‌ها

فتح‌الله‌زاده با کفاشیان و تاج در اردوی استقلال

کد خبر: ۳۳۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷ 21 August 2013
رییس فدراسیون فوتبال به همراه نایب رییس فدراسیون و مدیر عامل باشگاه استقلال دقایقی پیش با حضور در اردوی استقلال با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال به همراه مهدی تاج، سرپرست سازمان لیگ برتر و علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال دقایقی پیش برای بالا بردن روحیه بازیکنان و کادر فنی استقلال از اردوی این تیم بازدید کردند.

کفاشیان در این بازدید با آرزوی موفقیت برای بازیکنان و کادر فنی استقلال گفت: شما نماینده ایران در باشگاه‌های آسیا هستید و ان‌شاءالله بتوانید با قدرت پرچم ایران در آسیا را برافراشته کنید. تیم استقلال با استخوان بندی محکمی که دارد همان طور که به تیم ملی کمک زیادی کرد قطعا می‌تواند موفق باشد.

همچنین علی فتح‌الله‌زاده به محض ورود به محل اردوی استقلال با برخورد گرم امیر قلعه‌نویی مواجه شد و به بازیکنان قول داد در صورت پیروزی در مجموع 100 میلیون پاداش از منبع درآمد باشگاه استقلال در سازمان لیگ برتر به آنها پرداخت کند.

به گزارش ایسنا، بازیکنان استقلال در اردوی پیش از بازی با بوریرام تایلند از روحیه بالایی برخوردارند و آمادگی کامل دارند تا با تمام قوا به مصاف این تیم تایلندی بروند و پیروز میدان شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی