بازدید 17733

تضمین وزیر اطلاعات برای برخی از خار‌ج‌نشینان

کد خبر: ۳۳۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳ 21 August 2013
وزیر اطلاعات درباره بازگشت برخی اشخاص که پس از فتنه ۸۸ از کشور خارج شده‌اند، گفت: به همه کسانی که مرتکب خلافی نشدند و از کشور رفته‌اند، تضمین می‌‌دهیم که در صورت بازگشت هیچ مشکلی نداشته باشند.

به گزارش ‌فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی که در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت با خبرنگاران سخن می‌گفت، اعلام کرد ‌هنوز دبیر شورای عالی امنیت ملی انتخاب نشده است.

وی خاطرنشان کرد، قطعا در صورت انتخاب دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی در این باره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وزیر اطلاعات در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره بازگشت برخی اشخاص که بعد از فتنه ۸۸ از کشور خارج شده‌اند، اظهار داشت: به همه کسانی که مرتکب خلافی نشدند و از کشور رفته‌اند، تضمین می‌‌دهیم ‌در صورت بازگشت هیچ مشکلی نداشته باشند.

علوی تأکید کرد: ما انشاءالله ترس‌های بی‌مورد را حل می‌کنیم و ‌هر کس خلافی انجام نداده مشکلی نخواهد داشت.

وزیر اطلاعات همچنین در خصوص جابجایی‌ها در این وزارتخانه نیز‌ اظهار داشت: الحمدالله وزارت اطلاعات در تربیت نیروی انسانی بسیار موفق بوده و آن قدر نیروهای کیفی و مدیران کارآمد در این وزارتخانه هست که نیازی نیست مدیر کلان این دستگاه به بیرون نگاه داشته باشد.

علوی افزود: ما نه تنها می‌توانیم از نیروهای کیفی وزارت اطلاعات نیاز این وزارتخانه را برطرف کنیم، بلکه می‌توانیم نیاز دستگاه‌های دیگر را تا حدی تأمین ‌و نیروی کیفی صادر کنیم.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: هر گونه تغییر و تحول در وزارت اطلاعات با استفاده از نیروهای داخل وزارتخانه انجام می‌شود و برخی از نیروهای ما که در دستگاه‌های دیگر مأمور هستند، شاید برگردند و این تغییرات با مطالعه صورت بگیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار