بازدید 5635

نيامده‌ام در خيريه کار کنم !

کد خبر: ۳۳۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴ 19 August 2013
سرمربي تيم ملي فوتسال گفت: من گفته‌ام که براي حضور در ايران انگيزه لازم دارم اما نگفتم که مي‌خواهم در خيريه کار کنم.

خسوس ماندلا در کنفرانس مطبوعاتي خود با اشاره به اينکه احساس خوشايندي ندارد از اينکه نمي‌تواند به زبان فارسي صحبت کند درباره قراردادش عنوان کرد: فکر مي‌کنم اين موضوع يک بحث دوطرفه است اگر يک نفر بخواهد در اين باره صحبت کند مسئله‌اي را حل نمي‌کند. من پيشنهاد‌هايي از کشورهاي عربي با قرارداد‌هاي خوب دارم اما اولويتم کار با فدراسيون ايران است زيرا براي من هم‌اکنون اين مهمترين کار است.

وي ادامه داد: کشورهاي عربي نزديک جايي که پول است پيشنهاد داده‌اند و از ساير کشورها نيز پيشنهاد‌هايي دارم اما کشورهاي اطراف پيشنهاد‌هاي مالي بهتري داده‌اند. من از شرکتي که در اسپانيا کار مي‌کنم هم پيشنهاد دارم اما با توجه به اينکه از ابتدايي که وارد شده‌ام پتانسيل خوبي در بازيکنان ايران ديده‌ام تصميم گرفته‌ام در کشور بمانم.

سرمربي تيم ملي فوتسال يادآور شد: من کنجکاو و علاقمند هستم و بيش از اينکه مسائل مالي مطرح باشد انگيزه دروني من اين است که در ايران بمانم. با فوتسال ايران احساس نزديکي و خوبي دارم.

خسوس در مورد اينکه آيا با کاهش قراردادش باز هم در ايران مي‌ماند اظهار داشت: ما از اين ديد مي‌بينيم که وضعيت بهتر مي‌شود نه اينکه بخواهد وضعيت بدتر شود. من گفتم انگيزه دارم در ايران کار کنم اما نگفتم مي خواهم در خيريه فعاليت کنم.

خسوس در مورد اينکه چه اتفاقاتي افتاد که اردوي اسپانيا لغو شد تصريح کرد: چند ماه گذشته که در مسابقات کره جنوبي بوديم تصميم داشتيم دو بازي دوستانه پيش از اعزام به برزيل انجام دهيم و در يکي از کشورهاي اسپانيا و پرتغال اين امر صورت بگيرد که با يک تير دو نشان بزنيم. در اسپانيا مشکل خاصي به وجود آمد و فدراسيون فوتسال اين کشور مدعي بود براي هر بازي بايد پول جداگانه‌اي پرداخت شود که ما با اين موضوع مخالفت کرديم. فکر نمي‌کنم به لحاظ عقلاني منطقي باشد که ما براي بازي با باشگاه‌هاي ديگر پول بدهيم بلکه ساير تيم‌ها بايد پول پرداخت کنند. به همين دليل تصميم گرفتيم که يک هفته زودتر در برزيل اردويي را برگزار کنيم. در شهري که به لحاظ مسافتي نزديک مسابقات باشد و با تيم‌هاي اين کشور بازي کنيم.

وي افزود: ما در آن تاريخي که قصد داشتيم به اسپانيا برويم اين کشور ليگ خود را تعطيل نمي‌کند زيرا در مسابقات گرندپري شرکت نمي‌کنم اما ما ليگمان را تعطيل خواهيم کرد. اين هم دليل ديگري بود تا نتوانيم به اسپانيا برويم.

سرمربي تيم ملي فوتسال در مورد جدايي رضا لک و اينکه آيا کسي به کادر فني اضافه خواهد شد عنوان کرد: آن چيزي که به من گفته‌اند با چيزي که شما مي‌گوييد متفاوت است . آنطور که من متوجه شده‌ام با توجه به اينکه قبل مسابقات داخل سالن آسيايي ليگ متوقف بود فرصت وجود داشت که مربيان تمام وقت در اختيار تيم ملي باشند اما با توجه به اينکه هم‌اکنون مسابقات ليگ برگزار مي‌شود و اردوهاي تيم ملي هم در جريان خواهد بود اين امر نمي‌تواند صورت بگيرد. بحث جدايي مطرح نبود. چون به هر حال مربي نسبت به باشگاه خود تعهد دارد.

وي ادامه داد: کسي به کادر فني ما اضافه نمي‌شود زيرا ما وقت کمي تا مسابقات داريم و آمدن فرد جديد نياز به زمان دارد که بخواهد سازگار با بازيکنان و تيم شود.

وي در مورد تمرينات تيم ملي خاطرنشان کرد: ما پيش از اعزام به برزيل 30 جلسه تمرين خواهيم داشت.

سرمربي تيم ملي فوتسال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبني بر اينکه آيا امير فراشي در کادر فني حضور خواهد داشت و سرنوشت مربي دروازه‌بانان تيم ملي چه خواهد شد و چه کسي اين مسئوليت را خواهد پذيرفت گفت: من جا دارد که در اينجا از تلاش‌هاي رضا لک تشکر کنم. او کمک زيادي به ما کرد. در مورد مربي دروازه‌بان‌ها هم بايد بگويم در حال حاضر در حال بررسي هستيم و به گزينه لازم نرسيده‌ايم. با افتخاري صحبت مي‌کنيم تا در اين باره تصميم لازم را اتخاذ کنيم.

خسوس در مورد اينکه آيا با شرايط موقتي که فدراسيون براي او در نظر گرفته راضي است خاطرنشان کرد: سوال خوبي پرسيديد در شرايط چنيني کار کردن راحت نيست اما با توجه به اينکه من هم به کار خود و هم بازيکنان ايراني باور داشتم اين امر را پذيرفتم. شايد فدراسيون به لحاظ پول نتوانست خواسته‌هاي مرا برآورده کند اما آنها سازگاري خوبي با من دارند. ايران در فوتسال حرف هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت . اين موضوع يک کارت سفيد براي من خواهد بود و اجازه ريسک را به من مي‌دهد که مشکلي نداشته باشم و در اينجا دوام بياورم.

در ادامه کنفرانس افتخاري به خسوس اعلام کرد که بگويد نقش فدراسيون در اين موفقيت‌ها چه بوده که سرمربي تيم ملي گفت: تمام اين اتفاقات به خاطر اعتمادي بوده که شما داشته‌ايد.

خسوس در مورد اينکه آيا نظري به اردوي تيم ملي دعوت خواهد شد تصريح کرد: نظري در حال حاضر با تيم نوريسکي به پرتغال سفر کرده و من هم يک همکار در اين کشور دارم که تمرينات او و حسن‌زاده را تماشا کرده و اعلام کرد که آنها آماده هستند اگر او اينگونه آمادگي خود را ادامه دهد دعوت خواهد شد زيرا تيم ملي جاي بهترين‌هاست. جا دارد اينجا يادي از صميمي کنم که همکاري خوبي در مسابقات آسيايي داشت همچنين سپهر محمدي دروازه‌بان دوم ما هم عملکرد خوبي داشت و ما گلرهاي خوبي داريم.

خسوس در مورد اينکه آيا اختلاف‌نظري بين او و مصطفي نظري همچون رحمتي و کي‌روش وجود دارد عنوان کرد: به شخصه رابطه خوبي با نظري دارم و به او احترام مي‌گذارم. هيچ موقع احساس بدي نسبت به هم نداشتيم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار