بازدید 8020

بازار سياه فرم‌ «نامه به احمدی نژاد» در ايرانشهر

شماري از متقاضيان فرم‌هاي درخواست كمك رئيس‌جمهوري روز يكشنبه شيشه‌هاي دفتر شوراي اسلامي ايرانشهر را شكستند. اين در حالي است که تاکنون سفر رئيس‌جمهور و هيأت دولت از سوي منابع رسمي تأييد نشده و تاريخ آن نيز اعلام نشده است.
کد خبر: ۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۸۶ - ۱۵:۱۳ 17 December 2007

فرم‌هاي تقاضاي كمك و نامه به رئيس‌جمهوري از سوي برخي افراد سودجو در ايرانشهر با قيمت هر نسخه 50 هزار ريال به فروش مي‌رسد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، شماري از متقاضيان فرم‌هاي درخواست كمك رئيس‌جمهوري روز يكشنبه شيشه‌هاي دفتر شوراي اسلامي ايرانشهر را شكستند.

رئيس شوراي اسلامي ايرانشهر گفت: در آستانه دوره دوم سفر هيات دولت به استان سيستان و بلوچستان، تاكنون 16 هزار و 500 نسخه فرم درخواست كمك بين مردم اين شهرستان توزيع شده است.
 
باركزهي اظهار داشت: به رغم تمام شدن اين فرم‌ها، هر روز تعداد زيادي از شهروندان ايرانشهر در مقابل دفتر اين شورا حضور مي يابند.
وي بيان كرد: حضور مستمر مردم در چند روز گذشته و نبود فرم، سبب بروز هيجان عصبي و از دست دادن كنترل آنان شده و در نتيجه شيشه‌هاي دفتر شوراي اسلامي شهر را شكستند.

اين در حالي است که تاکنون سفر رئيس‌جمهور و هيأت دولت از سوي منابع رسمي تأييد نشده و تاريخ آن نيز اعلام نشده است. دکتر احمدي‌نژاد نيز صبح امروز تهران را به قصد مدينه جهت انجام مناسک حج به دعوت پادشاه عربستان، ترک کرد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی