بازدید 26413

تجمع مردم زنجان در اعتراض به آلودگی

تجمع مردم زنجان در اعتراض به آلودگی‌های سرب و روی در مقابل استانداری زنجان
کد خبر: ۳۳۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵ 11 August 2013
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۳۶
انتشار یافته: ۱۶
آفرین منم ازشون حمایت میکنم
تابناک جان شما به عنوان یه رسانه باید به این مردم مظلوم و خداجو کمک کنی....
این مردم چه گناهی کردن باید سختیاشو تحمل کنن سودشو دیگران ببرن
این کارخونه در نزدیکی شهر نباید باشه...
تعطیلی این نوع کارخانه ها کافی نیست و میبایست رسوبات و ضایعات بجا مانده از تصفیه سنگهای معدنی مربوطه نیز جمع آوری و در محلی بدور از سکونت و آبهای زیرزمین و سطحی دفن شوند.که این موضوع هزینه بیش از ساخت یک شهرک 5000 واحدی هزینه بر میباشد.متاسفم
کمکمون کنید خفه شدیم
دقیقا حق دارند بنده خودم در جریان این موضوع هستم هر دفعه به بهانه عئض کردن مدیر عامل این قضیه سالها لاینحل مونده بسیار آۀوده است و جهت باد هم آلودگی ها را به سمت شهر زنجان منتقل میکند شک نکنید که منابع آب زیرزمینی منطقه هم آلوده است مساحت ها در اطراف کارخانه سرب و روی محل دپوی زباله های خطرناک حاوی سرب و روی و جیوه و .. شده است !
پس ما اراکی ها چی بگیم با این همه آلودگی اراک؟
کارخونه باید تعطیل بشه
اولین حق هر انسانی هوای پاک است امیدواریم مسولین این حق را از شهروندان سلب نکنند.
متاسفانه مسولین محیط زیست وظایفشان را در مقابل سلامتی مردم انجام نمی دهند و تولید کنندگان سرب و روی محیط زیست این منطقه را آلوده کرده اند.
هوای زنجان به حدی آلوده شده که اکثر جمعیت آن دچار آلرژی ومشکلات ریوی شده اند و سالانه بسیاری مبتلا به انواع سرطان می شوند ای کاش آقای روحانی تدبیری بیاندیشند.
متاسفانه زنجان یکی از بالاترین آمارهای سرطان رو داره و همینطور هم داره زیاد میشه من خودم دچار سرطان لنفوم شدم یه غده تو ریم به وجود اومد وقتی هم برای درمان رفتم بیمارستان امام حسین تهران اکثر بیمارها زنجانی بودن .در حالی که چند سال پیش همه تهرانی ها در حسرت هوای پاک زنجان بودن .در ضمن آمار سقط جنین ناخواسته و آسم هم بسیار بالاست هر کس قبول نداره یه سر به مطب دکتر ها بزنه. چه چیزی میتونه مهمتر از جان حتی یک انسان باشه؟
براي اثبات نياز به آمار گيري نيست از هر زنجاني سوال كني حتما چند نفر از فاميل يا آشنايان سراغ دارند كه به اين بيماري مبتلاست.ما اشتغال به بهاي نابودي خانواده و شهرمان نمي خواهيم.
زنجان که از جمله هشت شهر آلوده نیست! پس اراکی ها چه کنند؟
سلام و ادب

اميدوارم چنين اقدامات مردم زنجان باعث شود كه مسئولان اقدامي جدي درباره بستن كارخانه سرب و روي يا انتقال آن به نقطه اي دور از شهر انجام دهند.

لازم به ذكر است كه گرد و غبار كارخانه سرب و روي زنجان چندين دهه است كه بر سر مردم زنجان سايه افكنده است كه طبق گفته پزشكان انواع مختلفي از بيماري ها را بر مردم زنجان تحميل كرده است.

خدايا خودت كمك كن.
اینها فقط سرب وروی دارن این کار رو کردن اگرجای اهالی بندر ماهشهربودند که باوجود 19شرکت پتروشیمی هزاران هزار آلودگی شیمیایی دارن،چه کار میکردند؟
بجای تظاهرات با ماشین شخصی بیرون نیایند
امیدوارم مسئولین صدای مردم زنجان را بشنوند. سرب روی زنجان باعٍشده زنجان مقام اول را در بیماری سرطان داشته باشد. چرا صدای اعتراض مردم را نمی شنوند؟ چرا به فکر سلامتی مردم نیستند؟ امیدوارم ان بار صدای مردم به گوش مسئولان برسد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان