بازدید 9710
حاتمی: رفتار زشت استقلالی‌ها تاکی ادامه دارد؟

دست خط فتح‌اله زاده را منتشر می‌کنم

کد خبر: ۳۳۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۲ 29 July 2013
فرزاد حاتمی در مورد دلایل غیبتش در اولین هفته لیگ برتر می‌گوید: من با علی فتح‌اله‌زاده توافق‌نامه‌ای را امضا کرده بودم که اگر برای فصل جدید از لحاظ مالی با هم به توافق نرسیم خود‌به‌خود بازیکن آزاد شوم. حتی مدیر برنامه‌هایم چند بار به دفتر باشگاه رفت تا با فتح‌اله‌زاده مذاکره کند ولی او را دست به سر کردند و مشخص بود که تمایلی برای تمدید قرارداد ندارند.

نود، مهاجم فولاد ادامه می‌دهد: وقتی این شرایط به وجود آمد طبیعی بود که بازیکن آزاد باشم به همین دلیل با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد امضا کردم ولی این باشگاه برای صدور کارت من کمی دیر اقدام کرد.

وی همچنین می‌گوید: چون یک طرف قضیه باشگاه استقلال بود، صدور کارت بازی من نیاز به زمان داشت به همین دلیل این موضوع روز چهارشنبه به کمیته انضباطی کشیده شد. این کمیته از باشگاه استقلال خواسته که مدارک خود را ارائه کند ولی مطمئنا حکم به سود من اعلام خواهد شد. من دست‌خط آقای فتح‌اله‌زاده را در اختیار دارم که با خط خودش نوشته که من بازیکن آزاد هستم و مطمئنا آن را منتشر خواهم کرد. این دست‌خط، مهر و امضا هم دارد ولی برای من عجیب است که او دست‌خط خودش را هم قبول ندارد و رضایت‌نامه‌ام صادر نشده است.

حاتمی با ابراز ناراحتی از اتفاقات اخیر می‌گوید: زمانی که از استقلال جدا شدم گفتم دوست ندارم حرفی بزنم که حاشیه درست شود ولی چرا رضایت‌نامه‌ مرا صادر نکردند و چرا فتح‌اله‌زاده دست‌خط خودش را هم قبول ندارد؟! متاسفانه استقلالی‌ها تا به الان به تعهدات خود در مورد من عمل نکرده‌اند و حالا هم این‌طور کارشکنی می‌کنند، رفتارهای زشت آنها تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد؟ مگر من چه کار کردم که اینگونه برخورد می‌کنند؟

وی که هنوز مبلغ قراردادش را از این باشگاه دریافت نکرده است ادامه می‌دهد: من بالای ??? میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب دارم و مطمئنا برای گرفتن طلبم از این باشگاه شکایت خواهم کرد. واقعا نمی‌دانم چگونه چنین رفتارهایی در مورد من انجام می‌شود و از این اتفاقات خیلی ناراحتم.

بارها گفته‌ام که فتح‌اله‌زاده را دوست دارم ولی این کارهای او واقعا زشت است. فکر می‌کنم یکی از مشکلات اساسی فتح‌اله‌زاده چند نفر از اطرافیان او هستند که در کنارش حضور دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار