بازدید 2222
براي اولين بار

مينيرو قهرمان جام ليبرتادورس شد

کد خبر: ۳۳۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵ 25 July 2013
تيم فوتبال اتلتيکو مينيرو برزيل در ضربات پنالتي بر المپياي پاراگوئه غلبه کرد تا اولين عنوان قهرماني‌اش در جام ليبرتادورس را جشن بگيرد.

در ديدار برگشت از مرحله فينال جام ليبرتادورس (ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آمريکاي جنوبي) بامداد امروز (پنجشنبه) تيم فوتبال اتلتيکو مينيرو برزيل در خانه خود پذيراي المپياي پاراگوئه بود.

به گزارش تسنيم،مينيرو که ديدار رفت را در پاراگوئه با نتيجه 2 بر صفر به حريف واگذار کرده بود در اين بازي موفق شد با نتيجه 2 بر صفر به برتري برسد تا نتيجه 2 بازي رفت و برگشت 2 بر 2 شده و کار به وقت‌هاي اضافه کشيده شود. در وقت‌هاي اضافه اما 2 تيم در گشودن دروازه يکديگر ناکام بودند تا ضربات پنالتي تعيين‌کننده قهرمان ليبرتادورس در فصل 13-2012 باشد.

اتلتيکو مينيرو برزيل در نهايت در ضربات پنالتي بهتر عمل کرد و موفق شد با نتيجه 4 بر 3 به برتري برسد. به اين ترتيب مينيرو موفق شد در حضور 60 هزار هوادارش براي اولين بار قهرمان جام ليبرتادورس شود و بدين ترتيب يک جام ديگر به افتخارات رونالدينيو، ستاره پيشين بارسلونا افزوده شد.

براي تيم برزيلي در اين ديدار ژو در دقيقه 46 و لئوناردو سيلوا در دقيقه 86 موفق به گلزني شدند.

در ضربات پنالتي ويکتور، دروازه‌بان مينيرو اولين ضربه پنالتي المپيا را مهار کرد. در اين بازي خوليو سزار مانزور، مدافع المپيا در دقيقه 84 بازي با دريافت دومين کارت زرد از زمين اخراج شد و در ادامه اين تيم پاراگوئه‌اي 10 نفره به بازي ادامه داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار