بازدید 59490

تازه‌ترین ویدیو از حرم حضرت زینب (س) پس از حملات اخیر

روز جمعه تروریست‌ها به مرقد مطهر حضرت زینب (س) دو گلوله خمپاره شلیک کردند. در این حمله، «انس الرومانی» مدیر اداری آستان مقدس حضرت زینب (س) به شهادت رسید و شماری از زائران مجروح شدند. تلویزیون العالم در گزارشی ویدیویی، آخرین وضعیت حرم مطهر حضرت زینب پس از حملات اخیر را به تصویر کشیده است.
کد خبر: ۳۳۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶ 22 July 2013
ناکامی تلاش‌ها برای یافتن کوهنوردان گمشده ایرانیروز جمعه تروریست‌ها به مرقد مطهر حضرت زینب (س) دو گلوله خمپاره شلیک کردند. در این حمله، «انس الرومانی» مدیر اداری آستان مقدس حضرت زینب (س) به شهادت رسید و شماری از زائران مجروح شدند

به گزارش «تابناک»، برخورد خمپاره‌ها خساراتی نیز به صحن خارجی حرم وارد کرد. در پاسخ به تجاوز تروریست‌ها، «کمیته‌های مردمی» که وظیفه دفاع از حرم مطهر را بر عهده دارند، به مقر تجمع گروه‌های مسلح را در «حجیره» در حومه دمشق ‌حمله کردند. گلوله‌های خمپاره‌ای که به سوی مرقد مطهر حضرت زینب (س) شلیک شده بود، به پیرامون مرقد خورده و هیچ یک از این گلوله‌ها به صحن مرقد ایشان برخورد نکرده است.

تازه ترین ویدیو از حرم حضرت زینب پس از حملات اخیر

در ماه‌های گذشته، گروه‌های مردمی از شیعیان، مسئولیت حفاظت از این حرم مطهر را بر عهده گرفته‌اند. پس از حملات اخیر نیز گروه‌هایی از زوار لبنانی، عراقی و ایران با رفتن به دمشق، خواهان پیوستن به محافظان حرم هستند. 

تلویزیون العالم در گزارشی ویدیویی، آخرین وضعیت حرم مطهر حضرت زینب پس از حملات اخیر را به تصویر کشیده است.  

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۰۱
انتشار یافته: ۳۴
اینها رو شمر راه هم سفید کردند--امان از دل زینب
السلام علیک یا ام المصائب یازینب کبری(ع).باید از این غصه دلامون اتیش بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
واقعا علت این منفی ها چیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
منفی یعنی چی
اینها همان نوادگان و بازماندگان خوارج اند که کینه علی (ع) را از نهروان به دل دارند و الان با تخریب مرقد صحابی و حمله به مرقد فرزندش در صدد انتقام از امیرالمومنین بر آمدند ولی آنقدر در مرداب جهلشان فرو رفته اند که نمی دانند که" والله متم نوره و لو کره المشرکون "
لعنت خدا و اوليائ صالحين بر اردوغان و امير قطر و عربستان و انگليس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
لعنت خدا بر تمامی دشمنان اسلام و ائمه اطهار
حالا فهميدم چرا قبر حضرت فاطمه معلوم نيست كجا هست
پاسخ ها
ز
| South Africa |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
خدا رو شکر که قبر صدیقه طاهره مخفی است...
سلام
كار تروريست ها غير اخلاقي است و نشان دهنده كينه توزي آنها و سرانشان نسبت به امامان و اهل بيت و صحابه آنهاست .اما روايات متععددي در خصوص مرقد حضرت زينب (س) وجود دارد . من هم به زيارت مرقد اين بانوي بزرگوار چند سال قبل در نوجواني رفته ام . اما روايتي هم هست كه گويا مرقد ايشان در مصر است . كلا" جاي دقيق اين بزگواران مشخص نيست شايد بعلت علم امامان و پيشگويي آنها از آينده بوده است كه جاهاي مختلفي براي برخي از امامان و اهل بيت بيان شده است تا در امان باشند .
در ضمن در توضيح مطلب قبلي عنوان ميكنم همانطور كه همه هموطنان استحضار دارند ، حرم حضرت زينب و حضرت رقيه را ايرانيان ساخته و به اين شكل در آورده اند عكسهاي قبل از اين وجود دارد بخصوص حرم حضرت رقيه كه بسيار كوچك و در خرابه هاي مركز دمشق بنا شده بود كه عده اي ايراني زمين هاي اطراف را خريده و صحن حضرت رقيه را به شكل فعلي كه هست در آورده اند كه خريد آن زمين ها از افراد مسيحي ساكن در آن اطراف هم داستاني دارد و حرم حضرت زينب هم كه در بيابان هاي اطراف دمشق بوده و به همت ايرانيان اينگونه شده است
در زمان جنگ تحمیلی صدام وقتی از در جبهه ها رزمندگان سیلی می خورد با بمباران وموشک باران شهرهای ایران مخصوصاً شهر مقاوم دزفول رو می آورد ...حالا این سلفی های به ظاهر مسلمان اینجور از مسلمانان انتقام می گیرند
اللهم عجل لولیک الفرج
غرق بلا زینب کنز حیا زینب
یا امام زمان آماده ایم
لعت خدا براین فرقه ی منحرف وهابیت
السلام علیک یا صاحب الزمان (عج)
الا راز خدایی
خداکند که بیایی
به دیده ها تو نور
به دردها تو دعوایی
تو امید شیعیانی
خدا کند که بیایی

دگر بس است جدائی
السلام عليك زينب كبري.آماده ام آماده.
اینها از حیا و سکوت شیعیان این امر بهشان توهم شده که هر غلطی بکنند کسی با انها کار ندارند. اما نمیدانند شیعه منتظر انتقام عاشورا از این یزیدیان است و این یزیدیان بدانند صبر کنونی شیعه فقط بخاطر اینست که صیهونیستها خندان نشوند . والا به یاری خداوند همجنان جوابی به این یزیدیان میدادیم که تا اخر عمرشان شبها کابوس بینند.
پس غیرت شیعیان کجا رفته
پاسخ ها
موریس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
آقا یا خانم محترم کانادا رفته ! شیعیان غیرت دارند خوبش رو هم دارند..برو حرم حضرت زینب س ببین چقدر مدافع شیعه و سنی داره...لازم بشه ماهم میریم.
پاسخ هر چی وهابی و تکفیری هست با امام زمان عج است....صلی اله علیک یا ابا صالح
ای حضرت زینب شرمنده ایم که باز هم آل یزید تو را اسیر کردند و ما در خانه نشسته ایم!! گویا باز تو را در بازار ها بی حرمتی می کنند و ما اسیر بی غیرتیمان در خانه نشسته ایم. عمه جان ببخش اگر پای غیرت و مردانگیمان را گناه بسته است. ولی دلمان جوشان است چشمانمان جوشان است بر تو گریه می کنیم بر تو و حسین تو گریه می کنیم شاید ننگ بی غیرتیمان را در پشت آن پنهان کنیم. عمه جان دل ما هر لحظه در رواق های پر نور حرم شما به این سو و آن سو می رود.
يه گوشه چشم برادربزرگوارشون حضرت ابوالفضل العباس(ع) همشون رو خاكستر ميكنه.
حسین جان !
ما بی خیال مرقد زینب نمی شویم
روی تمام سینه زنانت حساب کن
خدابه خیرکند
خدا به حق آقا امام زمان دشمنان اسلام ومسلمین را از روی زمین نابود کن امین یا رب العالمین
چراهمه شعار میدن ؟ ایا میرین از حرم بی بی دفاع کنین؟
السلام علیلک یا زینب کبری علیها سلام
چرا آدم باید این کارارو بکنه
خدا لعنت کند باعث این عمل را
یا ابوالفضل
خدا لعنت کند این یزیدیان دوران را
اللهم عجل لولیک الفرج
خدایا نابودی وهابیت را با تمام جان می خواهیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل