بازدید 3229

برنامه علمای اخلاق در ماه مبارک رمضان

پس از درگذشت علمای اخلاق تهران حضرات آیات حق‌شناس، مجتهدی، آقامجتبی تهرانی و خوشوقت رحمة‌الله علیهم، یکی از دغدغه‌های جوانان و مردم متدین تهران حضور در جلسات اخلاق جایگزین بوده است.
کد خبر: ۳۳۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳ 22 July 2013
پس از درگذشت علمای اخلاق تهران حضرات آیات، حق‌شناس، مجتهدی، آقا مجتبی تهرانی و عزیزالله خوشوقت رحمت الله علیهم، یکی از دغدغه‌های جوانان و مردم متدین تهران؛ حضور در جلسات اخلاق جایگزین بود. اما همواره یکی از خصوصیات علمای عامل اخلاق، شهرت‌گریزی بوده است که همین امر باعث شده بسیاری از این جلسات جز برای عده‌ای معدود ناشناس بماند.


به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ «جمعیت طلاب انقلاب اسلامی»، با بررسی جلسات موجود اخلاق در شهر تهران فهرستی از علمای عامل را تهیه نموده است که اولا دارای درجه اجتهاد بوده، ثانیا در دسترس مردم می‌باشند؛ و ثالثا جلسه اخلاق عمومی دارند. بی‌تردید تعداد علمای با این خصوصیات بیش از این فهرست می‌باشد که به یاری خدا به زودی در فهرست شماره دو به معرفی سایر علما و جلسات ایشان پرداخته خواهد شد.

اینک نخستین فهرست از این جلسات در ماه مبارک رمضان  منتشر می‌گردد. امید است روز به روز جامعه اسلامی ما به پیشرفت اخلاقی مد نظر مقام معظمرهبری امام خامنه ای (حفظه الله) نزدیکتر شود.

برای دیدن تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار