بازدید 3753

تداوم واردات کالاهای اساسی با ارز ۱۲۲۶

بر همین اساس وزارت صنعت نیاز ارزی خود را به بانک مرکزی اعلام کرده است.
کد خبر: ۳۳۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹ 16 July 2013
معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت با تاکید بر اینکه کالاهای اساسی با ارز ۱۲۲۶ وارد می‌شود، گفت: مابه‌التفاوت ارز مرجع ۱۲۲۶ تومانی و ارز مرجع در بودجه سال جاری توسط دولت پرداخت خواهد شد.

حسن رادمرد در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: هیچ گونه افزایش قیمتی به دلیل تغییر نرخ ارز مرجع از 1226 تومان به نرخ ارز مرجع در بودجه سال 92 در کالاهای اساسی نخواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به تأکید دولت و همچنین رهنمودهای رئیس جمهور منتخب مبنی بر تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و برای حفظ آرامش بازار مابه‌التفاوت ارز مرجع 1226 تومانی و ارز مرجع در بودجه سال جاری توسط دولت پرداخت خواهد شد.

معاون وزیر صنعت گفت: بر همین اساس تأمین و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی با ارز مرجع 1226 تومان توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران صورت می‌گیرد.

رادمرد گفت: وارد کنندگانی که کالای وارداتی خود را به شرکت بازرگانی دولتی ایران تحویل دهند مشمول دریافت ارز مرجع 1226 تومانی خواهند بود.

وی همچنین تأکید کرد: بر همین اساس وزارت صنعت نیاز ارزی خود را به بانک مرکزی اعلام کرده است.

معاون وزیر صنعت گفت: برنامه‌ریزی چند ماه گذشته در تأمین و توزیع و نظارت بازرسی در بازار کالاهای اساسی به صورت مطلوب انجام شده و این روند در جریان است و هیچ گونه مشکل و کمبودی در حوزه کالاهای اساسی وجود ندارد.

پیش از این فارس به نقل از یکی از مدیران اتحادیه‌ها خبر تصویب این تصمیم در ستاد تنظیم بازار را منتشر کرده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار