بازدید 12798

آوازه والیبال ایران به سازمان ملل هم رسید

کد خبر: ۳۳۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۹ 12 July 2013
مشاور ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد، مهمان ویژه دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آلمان در روز جمعه 21 تیرماه خواهد بود.
به گزارش بی باک به نقل از باشگاه خبرنگاران، "ویلفرد لم که" مشاور ویژه "بان کی مون" هشتمین دبیر کل سازمان ملل متحد در این باره گفت: دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان ایران چندی پیش به آلمان آمد و من با ایشان مذاکراتی داشتم. قرار شد در سفری به ایران از نزدیک با رشد و توسعه ورزش ایران آشنا شوم.
 
وی با بیان اینکه چگونگی کمک ورزش به توسعه صلح در جهان اولویت کاری من در ماموریت ها است، گفت: امروز پنج شنبه بازدیدی از کمیته ملی المپیک و پارالمپیک ایران داشتم و با مسئولین این کمیته ها نیز گفت وگوهای خوبی داشتم.

مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل در ادامه به بازی تیم ملی والیبال آلمان در تهران اشاره کرد وگفت: یکی دیگر از برنامه های من در تهران حضور در سالن 12 هزارنفزی آزادی است تا تلاش ملی پوشان ایران و المان را در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال شاهد باشم.

وی که آلمانی است،افزود: امیدوارم دو تیم بازی تماشاگر پسند داشته باشند و چون من آلمانی هستم بنابر این دوست دارم تیم ملی آلمان پیروز این میدان باشد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 21 روزهای جمعه و شنبه 21 و 22تیرماه در سالن 12هزار نفری آزادی میزبان آلمان در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار