بازدید 4710

فهرست ۱۰ نامزد اصلی جایزه بهترین بازیکن اروپا اعلام شد

کد خبر: ۳۳۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹ 09 July 2013
فهرست ۱۰ نامزد اصلی دریافت جایزه بهترین بازیکن اروپا در فصل ۱۳/۲۰۱۲ از سوی یوفا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ سایت یوفا امروز فهرست 10 بازیکنی که اکنون به دور دوم رأی گیری بهترین بازیکن اروپا در فصل 13/2012 راه یافته‌اند را منتشر کرد. این سومین دوره اهدای این جایزه است که توسط میشل پلاتینی با همکاری گروه رسانه ورزش اروپا ابداع شد. لیونل مسی از بارسلونا و آندرس اینیستا، هم‌تیمی وی برنده دو دوره پیشین این رویداد بوده‌اند.

این جایزه پنج‌شنبه 29 آگوست (7 شهریور) در موناکو در زمان قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان 14/2013 به نفر برتر اهدا خواهد شد. مثل سال گذشته گروهی از خبرنگاران از هر یک از کشورهای عضو یوفا فهرستی از 5 بازیکن برتر ارائه داده‌اند. بازیکنان از یک تا 5 مرتب می‌شوند که نفر اول 5 امتیاز، نفر دوم 4 امتیاز و همین طور تا آخر دریافت می‌کنند. تنها 10 بازیکن برتر در این رده‌بندی به دور دوم راه خواهند یافت و در این مرحله 3 نامزد نهایی که ششم آگوست (15 مرداد) معرفی خواهند شد، انتخاب می‌شوند. سپس این گروه در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا از میان این 3 نفر به صورت زنده رأی خود را با استفاده از سیستم رأی گیری الکترونیک خواهند داد.

فهرست 10 نفره این بازیکنان بدون ترتیب آرا به این صورت است: گرت بیل (تاتنهام)، کریستیانو رونالدو (رئال مادرید)، زلاتان ایبراهیموویچ (پاری‌سن‌ژرمن)، روبرت لواندوفسکی ( بورسیا دورتموند)، لیونل مسی (بارسلونا)، توماس مولر ( بایرن مونیخ)، فرانک ریبری (بایرن‌مونیخ)، آرین روبن ( بایرن‌مونیخ)، باستین شواین اشتایگر (بایرن مونیخ)، روبین فان پرسی (منچستریونایتد).
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار