بازدید 35312

مردی که با ترساندن زندگی می‌کند +عکس

تقریبا دو سوم جمعیت این شهر یک بار از حرکات این مرد ترسیده اند که همین باعث شهرتش است. دولت آمریکا نیز با او کاری ندارد و این مرد را یک جاذبه توریستی برای شهر سانفرانسیسکو می داند.
کد خبر: ۳۳۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱ 09 July 2013
بی‌خانمان‌ها معمولا به تکدی گری می پردازند اما این تکدی گری هم شیوه های مختلفی دارد. یکی از غیر معمول ترین تکدی گرهای دنیا را می توانید در آمریکا ببیند که مردم را می ترساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ترس یکی از حس‌هایی است که در هر کسی وجود دارد. انسان ها معمولا از موارد مختلفی مانند تاریکی، حیوانات درنده یا حتی یک حرکت ناگهانی می ترسند. ترس بیشتر برای سرگرمی استفاده می شود و کمتر کسی می تواند از آن درآمدزایی کند.

«دیوید جانسون» یک مرد بی خانمان در سانفرانسیسکو آمریکاست که با تمامی بی خانمان های دنیا فرق دارد. این مرد نزدیک به 30 سال است با ترساندن مردم زندگی می کند و از این راه به شهرت خاصی در شهر رسیده است.

این مرد که به نام مستعار «مرد بوته ای» نیز شناخته می شود، در خیابان های سانفرانسیسکو هر عابر پیاده یا توریستی که عبور می‌کند را می‌ترساند. او برای ترساندن معمولا یک شیوه همیشگی دارد. جانسون همیشه دو بوته اکالیپتوس دارد که پشت آنها پنهان شده و ناگهان عابران را می ترساند.

این مرد با هر بار ترساندن و خنداندن افراد اطرافش از آنها پول می‌گیرد و از این راه زندگی می کند. او گفته است درآمد سالانه‌اش می تواند به 60 هزار دلار که برای یک بی خانمان عددی جالب است.

تقریبا دو سوم جمعیت این شهر یک بار از حرکات این مرد ترسیده اند که همین باعث شهرتش است. دولت آمریکا نیز با او کاری ندارد و این مرد را یک جاذبه توریستی برای شهر سانفرانسیسکو می داند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۱۲
بازم به غیرتش که بی هیچ انتظار پول نداره.
هی میگن کار نیست ! بفرما این هم کار !
عجب!
درآمد من با 12 سال سابقه و فوق ليسانس مهندسي سالانه 6000 دلار در سال است يعني يك دهم اين آقا. اگر اين بي خانماني است كاش من هم بي خانمان بودم!!!
60*3300=198000000 تومان.یعنی ماهی16500000 تومان.وای از این شغلا برای من سراغ ندارین.اگه درامدش یک دهم این هم باشه اشکال نداره.
خیر سرم مهندس، در امد این بابا 10 برابر منه!!!!!!!!!11
خاک بر سر من یارو با گدایی ماهی 1700تومن گیرش میاد من با کارشناسی ارشد و 22سال سابقه ماهی 1400تومن در یک وزارت خانه معتبر حقوق میگیرم
یعنی ماهی ۵۰۰۰ دلار میگیره که با دلار امروز میشه بالای ۱۶ میلیون تومان برای هر ماه برای گدای بی خانمان محترم!!
اونوقت من مهندس فوق لیسانس با ۸ سال سابقه کار کمتر از ۴۰۰ دلار در ماه میگیرم
البته این مبلغ درآمد سالیانه (60000 دلار) در آمریکا برای یک (بی خانمان) یک (درآمد جالب) است .
در ایران همین مبلغ درآمد سالانه (حدود 200 میلیون تومان) برای بیش از 98% مردم یک آرزوی دست نیافتنی و محال است !
درآمد من مهندس شركت نفت با 5 سال سابقه و مدرك كارشناسي ارشد 8000 دلار در سال است. اي كاش من هم در آمريكا بي خانمان بودم.
ما کارمون بجایی رسیده که حسرت درامد و ازادیه یه بیخانمان امیرکایی باید بکشیم
اگر جرات دارد تو يکي از شهرهاي ايران اين کار بکند تا خسابي حالش را جا بياورند،
با این همه در آمد هنوزم بی خانمانه!؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها