بازدید 3638

سرقت از مغازه صاحب کار پيشين به خاطر انتقام

کد خبر: ۳۲۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰ 01 July 2013
سرهنگ جوانمرد، صبح ديروز از دستگيري يک سارق مغازه در محدوده اشرفي اصفهاني خبر داد و گفت:» اين سارق به خاطر اختلاف با صاحب کارش اقدام به سرقت از مغازه کرده بود.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ رضا جوانمرد، سرکلانتر دوم پليس پيشگيري پايتخت، صبح ديروز در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني پليس، ضمن اشاره به دستگيري يک سارق مغازه در محدوده اشرفي اصفهاني به تشريح جزييات پرونده اين متهم پرداخت.

اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت: با شکايت يکي از کسبه محل مذکور در خصوص وقوع سرقت از مغازه اش تيم هاي عملياتي کلانتري 101 براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند. وي افزود:» با تحقيقات و بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد که اين سرقت کار يکي از کساني است که با کليد وارد مغازه شده و طبيعتا بايد با مالک مغازه آشنا باشد يا به طريقي کليدهاي فروشگاه را به دست آورده باشد.

سرهنگ جوانمرد، بيان داشت: در تحقيقات تکيملي مشخص شد که پيش از اين فردي به عنوان شاگرد در اين فروشگاه مشغول به کار بوده که پس از اختلاف به مالک فروشگاه از آنجا اخراج شده است که اين احتمال سرقت از سوي وي را بيشتر کرده و تحقيقات پيرامون اين فرد آغاز شد.

سرکلانتر دوم تصريح کرد: با به دست آمدن مشخصات و محل زندگي اين فرد ماموران به محل زندگي اين فرد اعزام و براي بازجويي اين فرد را بازداشت و به کلانتري منتقل کردند. وي افزود:» متهم در کلانتري بيان داشت که صاحب کارش به خاطر يک خطاي کوچک وي را از کار اخراج کرده و او نيز پس از بيکاري نقشه سرقت و انتقام از صاحب کارش را کشيده است.

گفتني است، متهم که «محمد» نام داشت در بازجويي ها تخصصي به جرم خود اعتراف و بيان داشت به خاطر اختلاف هايي که با مالک فروشگاه داشت دست به اين سرقت زده است که با اقرار صريح متهم، پرونده تکميل و به دادسرا منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار