بازدید 38700

خطرناک ترين شرور تهران زانو زد

کد خبر: ۳۲۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰ 25 June 2013
متهمي حين قمه کشي درحاليکه به سمت ماموران حمله ور شده بود،با شليک پليس به زانو درآمد و دستگير شد.

به گزارش ابتکار، با دريافت اطلاعات مردمي و شکايت‌هاي شهروندان در خصوص اقدامات مجرمانه جوان شروري به نام حسين.م معروف به”سياوش بچه تيم عملياتي اين يگان وارد عمل شده و به بررسي موضوع پرداخت. در بررسي‌هاي انجام شده از سوابق متهم مشخص شد که وي از اراذل و اوباش سطح يك تهران بوده و چندين فقره سابقه تخريب اموال عمومي،زورگيري،شرارت،قمه کشي،ايجاد رعب و وحشت،تجاوز به عنف،توزيع قرص اکس و مواد روانگردان، و پرونده‌هاي متعددي در پليس امنيت عمومي تهران بزرگ و چند کلانتري دارد و از سوي بازپرس شعبه 15 دادسراي ناحيه 10 تهران نيز دستور بازداشت و دستگيري اين شرور خطرناک صادر شده است.

به اين ترتيب و با عنايت به حساسيت موضوع تيمي ويژه از ماموران زبده دايره اطلاعات کلانتري مسئوليت پرونده را به عهده گرفته و تحقيقات خود را آغاز کردند. با انجام تحقيقات پليسي و اجراي چندين عمليات تعقيب و مراقبت در نهايت ظهر روز گذشته ماموران متهم را در خيابان 16 متري اميري (اردشير) مشاهده و براي دستگيري وي وارد عمل شدند.متهم به محض مشاهده ماموران اقدام به قمه کشي و ايجاد رعب و وحشت نمود و به سمت ماموران حمله ور شد.

متهم با سلاح قمه به سر و صورت خود ضربه مي‌زد و با صداي بلند فرياد مي‌زد:من به خود رحم نمي‌کنم چه رسد به مامور که اصلاً رحم نمي‌کنم. در همين هنگام ماموران ضمن رعايت قانون بکارگيري سلاح يک تير هوايي شليک کردند اما متهم بازهم به سمت ماموران در حال يورش بود که دو تير جنگي به سمت پاي راست و چپ وي شليک و با اصابت گلوله‌ها به ساق هر دو پاي متهم زمينگير شده و دستگير شد.

متهم پس از دستگيري به کلانتري منتقل و در ادامه با دعوت از شاکيان براي شناسايي و اعلام شکايت،تعدادي از شهروندان در کلانتري حاضر و ضمن شناسايي متهم رسماً اعلام شکايت کرده و خواهان رسيدگي و پيگيري پرونده شدند. از متهم مبلغ 383 هزار و 700 تومان وجه نقد،پنج عدد عابر بانک به نامهاي مختلف،تعداد دو دستگاه گوشي دو عدد کارت خودرو،سه عدد گواهينامه بناماهاي مختلف،کشف شده که پس از تکميل پرونده جهت رسيدگي قضايي و محاكمه به شعبه 15 بازپرسي دادسراي ناحيه 10 تهران معرفي شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۹
انتشار یافته: ۲۷
نيروهاي انتظامي بايد به شدت با اين اشرار برخورد كنند كه اينگونه جسارت پيدا نكنند. دستمريزاد
با تشکر از نیروی شریف انتظامی
تنها خواسته مردم تهران اعدام این شرور نابکار است.
اینگونه افراد اصلاح پذیر نیستند و مسلما بعد از گذراندن دوره محکومیت خود، با نیرویی مضاعف به کارهای شرارت بار خود ادامه خواهند داد.
تو سوابقش تجاوز به عنف بوده؟؟؟!!!!!! عجبا!!!!! چه طور اعدام نشده؟!
حالا آزاد مي شود يا اعدام ؟ البته اميدوارم اعدام بشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
اعدام نه! اردوگاه کار اجباری! هم پوا مملکت واسه حقوق به کارگران نمیره هم کارها پیش میره و اینا ادب میشن!
اعدام کنید این بی وجدان و مخل آسایش مردم را
بايد دودست و دوپايش را قطع كنند تا مايه عبرت شود
عزیزان مجری قانون خواهشا کوتاهی نکنید اینها به تمام معنا مجرمند و بایستی اعدام شوند.چرا که با ارزشترین هف شما اسایش مردم هستش و اینها اسایش مردم را سلب نموده اند.
"در بررسي‌هاي انجام شده از سوابق متهم مشخص شد که وي از اراذل و اوباش سطح يك تهران بوده و چندين فقره سابقه تخريب اموال عمومي،زورگيري،شرارت،قمه کشي،ايجاد رعب و وحشت،تجاوز به عنف،توزيع قرص اکس و مواد روانگردان، و پرونده‌هاي متعددي در پليس امنيت عمومي تهران بزرگ و چند کلانتري دارد و از سوي بازپرس شعبه 15 دادسراي ناحيه 10 تهران نيز دستور بازداشت و دستگيري اين شرور خطرناک صادر شده است."

خدا وکیلی یک نفر باید چند نفر را بدبخت، بیچاره، بی آبرو و ... کنه تا بگیرنش؟!!

نکنه آزاد بشه و چند وقت دیگه به پاراگراف بالا اضافه کنید: قاتل چندی پیش نیز با حمله بوسیله سلاح سرد به ماموران، هدف 2 گلوله قرار گرفته بود!!!
قوه قضائيه بايد اختيارات بيشتري براي نيروي انتظامي در نظر بگيره که بتونن به شدت با اينگونه شراراتها مقابله کنند. مطمئن باشن که مردم هم از اين موضوع استقبال ميکنند
من خواهش میکنم فکری هم به حال شرارتها در کرج بشه مناطقی مثل تهران و کرج بخاطر شدت مهاجرتها مملو از اشرار و خلافکاران است و راه حل نهایی هم مهار مهاجرت است چراکه مجازاتها و شدت پلیس فقط تا حد معینی خشونتها را مهار میکند
اعدام نه چون فراموش میشه فقط دو دستش را قطع کنید و کسب کاری بهش در ملاء عام بدهید این یعنی مرگ تدریجی.
علت گرایش جوانان به کارهای خلاف هم فراموش نشه. بالاخره همه انسانها بی گناه بدنیا می آیند.
این اشخاص مثل بافت گندیده می مانند تا اطراف حودشان را هم خراب نکرده اند باید ار بین بردشان .راه علاج دیگری هم ندارد. اعدام تنها راه علاج این موجودات است
تا فقر هست شرور هست .....این سیکل معیوب زندگی ماست ........زیاد بخودتان فشار نیارین ....این تکثیر ویروسی ادامه دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
ببخشید فقر چه ربطی به تجاوز داره؟
نتيجه صدها اعدام اين اراذل چه بوده؟ جز جري تر شدن آنها وتبديل شدنشان از لاتهاي سر كوچه به مباشرين جرايم سازماندهي شده؟ قوه قضاييه بهتر است از مجازاتهاي با اعمال شاقه و كارهاي طاقت فرسا در مناطق بد اب وهوا استفاده كند. قبح مجازات اعدام در ملا عام از بين رفته است .  
نمیدونم نظرم چه بازخوردی از مردم میگیره ولی یه بار دیگه برید نظراتو بخونید همه میگن اعدام و قطع دست و پا. خشونت مردم خیلی زیاده منم اندازه ی شما از این اتفاق متنفرم خیلی متاسفم که تو کشورم همچین اتفاقایی هست ولی با این همه اعدام ما مگه کشور امنی داریم؟ شاید راهکار چیزه دیگه ای باشه این همه با خشونت به هم نگاه نکنیم از کشتن هیچ کس خوشحال نشیم مگر اینکه واقعا با مردنش امنیت جامعه بیشتر بشه تورو خدا نیاید بگید اگه این اتفاق واسه خودت یا خانوادت می افتاد چیکار میکردی من ادم خودخواهی نیستم اتفاق بد واسه یکی از مردمم بیفته انگار واسه خودم افتاده به امید روزی که با امنیت ومحبت بیشتری در کنار هم زندگی کنیم
کاش بجاي پاها کله پوچ او را هدف قرار مي دادند.
من بچه ي محله 16 متري اميري هستم اين آدم و دوستاش رو هم مي شناسم چند بار گرفتنش ولي بعدش آزاد شد اميدوارم اين دفعه ديگه ازاد نشده
هنر در إصلاح است ، نه دست قطع كردن واعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
این اصلاح نمیشه فقط اعدام
سلام
وقتی نیروی انتظامی زحمت میکشه و با گذاشتن جان خود این اراذل را شناسایی و دستگیر میکنند ولی قانونی وجود ندارد که همین اراذل دوباره با اطمینان بیشتر در سطح جامعه به شرارت می پردازند . . .
قوه قضاییه باید با شدت عمل این جور افراد را که سلامت روانی و امنیتی جامعه را مختل میکنند از سطح جامعه حذف کند
ریشه اکثر این موارد در اقتصاد و فرهنگ هست... این خیال جامعه از این انگل راحت بشه خوبه ولی چه تضمینی هست یکی بدتر از این نیاد
با سلام
بار اول که دستگیر شود را می شود نصیحت و ارشاد کرد ولی کسی که اینهمه اعمال مجرمانه دارد ،حرکتش در جامعه مخل امنیت است وباید به شدید ترین وجه با آن مقابله کرد.
دست نیروی انتظامی درد نکند وخدا قوت
با تشکر لطفا بگونه ای برخورد شود که این ناهنجاری ها ریشه کن شود
دوستان اين رو بدونيد هيچ كسي از شكم مادرش مجرم به دنيا نمياد،با اعدام و زندان و.. غيره هم كسي اصلاح نميشه بلكه تازه طرف بيشتر حال ميكنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار