بازدید 28652

شیعیان مصر، جدیدترین قربانی خشونت فرقه‌ای

در یکی از جدیدترین موارد خشونت فرقه‌ای در کشورهای مسلمان، افراطیون سلفی‌ به روستاییان شیعه در الجیزه مصر حمله کردند. رهبران افراطی سلفی که شیعیان را مرتد می‌دانند، در حضور همراه با سکوت مرسی، به شیعیان توهین کردند و چند روز بعد جنایت الجیزه را رقم زدند.
کد خبر: ۳۲۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸ 24 June 2013
شیعیان مصر، جدیدترین قربانی خشونت فرقه‌ای

روز یکشنبه کشاورزان سنی مذهب مصری، چهار مرد شیعه را به اتهام تلاش برای گسترش مذهب خود به قتل رساندند.

به گزارش وال استریت ژورنال، این چهار مرد در استان الجیزه در نزدیکی قاهره، پایتخت این کشور و در نتیجه یکی از جدی‌ترین موارد خشونت فرقه‌ای در این کشور جان باختند.

در این باره، وزارت بهداری مصر ضمن تأیید شهادت چهار نفر از شیعیان، افزوده است که در این حمله، شمار بیشتری ‌ به شدت مجروح شده‌اند.

بنا به اعلام مقامات، نزدیک سه هزار نفر از روستاییان که شامل سلفی‌های بسیار تندرو می‌شدند، خانه حسن شحاته، رهبر شیعیان را محاصره ‌و تهدید کردند که این خانه را به آتش خواهند کشید؛ مگر این که 34 شیعه درون آن پیش از پایان روز، روستا را ترک کنند. با رد این درخواست از سوی شیعیان، روستاییان سلفی به خانه حمله کرده، آنها را کشان‌کشان از بیرون آورده و بخشی از ‌خانه را ‌آتش زدند.

شیعیان مصر، جدیدترین قربانی خشونت فرقه‌ای

شیعیان در زمان حمله در حال برگزاری مراسم میلاد امام عصر (عج) بوده‌اند. این در حالی است که خشونت فرقه‌ای در دو سال اخیر در مصر افزایش یافته، ولی تاکنون بیشتر مسیحیان این کشور مورد حمله افراطیون قرار می‌گرفته‌اند. شیعیان بخش بسیار کوچکی از جمعیت مصر را تشکیل می‌دهند، در حالی که 1 درصد از جمعیت این کشور را مسیحیان تشکیل می‌دهند.

بنا بر این گزارش، حمله ‌روز یکشنبه پس از آن رخ داد که چند روز پیش از این، گروهی از سلفی‌ها در جریان یک راهپیمایی و در حضور محمد مرسی، رئیس جمهور مصر به شیعیان توهین کردند و وی ساکت ماند!

یکی از رهبران افراطیون به نام محمد حسن خظاب به مرسی گفته است که درهای مصر را به روی شیعیان باز نکند.

الاهرام مصر نیز گزارش داده است که این حادثه در روستای زاویه ابو‌مسلم در استان الجیزه و پش از چند هفته تحریک توسط رهبران سلفی اتفاق افتاده است. در این حادثه، پنج خانه شیعیان به آتش کشیده شد‌ و پلیس سایر منازل شیعیان را تخلیه کرد‌. حسن شحاته از رهبران برجسته شیعیان، یکی از قربانیان حادثه است.

«حازم برکت» یک خبرنگار عکاس و شاهد عینی به الاهرام گفته است که در سه هفته گدشته، شیوخ سلفی شیعیان را به فساد متهم می‌کرده‌اند. بنا به گفته وی، چندین شیعه در خیابان‌ روی زمین کشیده شده و در زیر خشونت سلفی‌ها جان باخته‌اند.

بنا به گفته پلیس الجیزه، دست‌‌کم چهار نفر کشته ‌و سی نفر به شدت مجروح شده‌اند.

یکی از قربانیان حسن شحاته 66 ساله است که در زمان حکومت مبارک نیز دو بار بنا به دلایل مذهبی به زندان رفته بود. بر پایه گفته شاهدان، پلیس دیر در صحنه حاضر شده ‌و کاری برای جلوگیری از حمله به شیعیان انجام نداده است. بنا به گفته شاهدان، پلیس مانند دیگران، تنها به دیدن صحنه قتل شیعیان پرداخته است!

بها انور از فعالان شیعه، محمد مرسی را مسئول این حادثه دانسته ‌و گفته «در مصر دست‌کم سه میلیون شیعه زندگی می‌کنند. شنبه گذشته در جریان کنفرانس همبستگی با سوریه که در استادیوم قاهره برگزار می‌شد، شیخ سلفی به شیعیان توهین کرد‌ و محمد مرسی هیچ واکنشی نشان نداد».

بها انور گفته است که دست‌کم چهل خانواده شیعه در این روستا زندگی می‌کنند. برخی از خانواده‌ها توانسته‌اند از روستا فرار کنند و برخی دیگر در روستا گرفتار شده‌اند. بنا به گفته وی، شحاته برای دیدن یکی از خانواده‌های شیعه به این روستا رفته بود که در همین زمان، حمله به شیعیان اتفاق افتاده است.

گفتنی است، سلفی‌ها شیعیان را به توهین به پیامبر متهم کرده‌اند. چندین صفحه متعلق به سلفی‌ها و از جمله صفحه «اتحاد برای دفاع از خانواده و اصحاب پیامبر» در فیس‌بوک با ابراز رضایت از قتل شیعیان، وعده داده‌اند که این کار تنها شروع از بین بردن شیعیان مصر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۵۲
انتشار یافته: ۶۵
هر چه اخبار گوش ميديم يا ميخونيم فقط شيعيان در كشورهاي مختلف كشته ميشن بخصوص در عراق به نظر من ايران بايد بيشتر از امريكا به فكر دفاع از خود در مقابل سعودي ها مصر وتركيه باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
سعودی اگر سعودی است به خاطر حمایت امریکا ازشه و گرنه سعودی چی از خودش داره. سلاح داره، شبکه امنیتی و اطلاعاتی قوی داره، تجهیزات تبلیغاتی از خودش داره و هرچی داره صدقه سری امریکاست
لعنت بهشون . آدم باید خیلی نادان باشه که به اسم دین جنایت کنه.
خدا لعنت کند هر چی تندرو و خوارج مسلک را.
سلام متاسفانه فرقه های تندرو چهره زشتی از اسلام رو نشون دادن روزی به شیعیان حمله میکنند روزی به مسیحی ها لازم به ذکر است که ماشیعیان رو نیز کافر میخوانند از دید این انسانها همه کافرند جز خودشون اگه ما شیعیان به همراه مسحیان و سایر ادیان از دید اینها کافریم به این کفر خویش عشق میورزیم به امید ظهر مهدی فاطمه یاعلی مدد
یکی از علل مهم نفوذ وهابیت ، ارتباط عمیق کشورهای سلفی ( مثل عربستان ) با قدرت های مطرح دنیا است ؛ دولت های شیعه با تعامل سازنده با غرب میتوانند جانشین اقتصادی و رقیب سیاسی افراط گرایان در منطقه باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
با عرض سلام
وهابیت ساخته و پرداخته غربیهاست و مورد حمایت جدی آنها. علت اینکه آنها این قدر جرات و جسارت پیدا کرده اند نیز در گرو همین حمایت غربی هاست. نمی دانم چطور می شود با حامیان و دوستان آنها رابطه برقرار کرد به امید کاهش افراطی گری در حالی که این افراطی گری خواست خود غربی هاست!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
آقای رحمتی از شما بعیده
به قول شما تعامل سازنده غرب با کشورهایی مثل عربستان فکر کردی بخاطر چشم و ابروی سیاهشونه
نخیر بخاطر دین بی خاصیتیه که دارند و اون دین رو مانعی برای اهداف خودشون نمیبینند

ما هم اگر بخوایهم تعامل کنیم باید از برخی عقایدمون دست برداریم. از سایر شیعیان حمایت نکنیم. از سوریه از حزب الله از شیعیان میانمار و مصر حمایت نکنیم.
دروغ غرب را اشکار نکنیم
و.....
چند روز قبل بی بی سی با رهبر سلفی مصری (محمد الظواهری-برادر ایمن الظواهری) مصاحبه کرد؛ جالب بود که صراحتا از حملات القائده مثلا "11 سپتامبر" دفاع میکرد اما جالب تر اینکه خبرنگار چندین بار سوال کرد آیا شما حملات انتحاری علیه شیعیان در برخی کشورهای اسلامی رو تایید میکنید که ایشون از جواب دادن طفره رفت و در آخر هم گفت هرکسی کشته میشه حتما جرمی داشته و با کفار همراهی کرده!!!
خلاصه اینکه حساب "جریان وهابیت" و "سلفی هایی که تندرو هستن" از همه مسلمونها جداست و هیچ راهی جز مشایعت همگانی جهانی برای محو کردن اونها وجود نداره!!!!!
به عنوان یک شیعه ویک ایرانی خواستار پی گیری قضیه قتل شیعیان ومجازات قاتلین ونیز رفع این قضایا به سازمان ملل وحقوق بشر هستم
سلفی یعنی پیرو یزید وشمر.
آقایان وهابی شما که خود را موحدترین انسان ها روی زمین می دانید.که خیالات پوچ شماست. آیا موحدتر از پیامبر وجود دارد.؟آیا حضرت ایشان با بدترین و کافرترین شخص زمان خود به مانند شما رفتار می کردند؟. اگرهست بگوید ؟ شما اعمال وجنایات خود را به پیروی به تبعیت از پیامبر نسبت می دهید؟ که این خود بزرگ ترین دروغ عالم است. ؟لعنت خدا بر اسلام نما های خوراج صفت.
مصریها بدانند که اگر این قضیه ادامه یابد کل مصر در آتش خواهد سوخت. بعلاوه به نظر من علماء شیعه و سنی باید نقش هدایت کننده داشته باشند تا اختلاف بی مورد شیعه و سنی که مورد حمایت غرب کثیف است، بیش از این گسترش نیابد.
دولت جدید ایران باید زودتر فعال شود و روابط را با همسایگان عرب و ترک بهبود بخشد و در راستای کاهش این اختلافات حرکت کند. این قضیه در نهایت به ضرر تمام کشورهای مسلمان است. زیرا تفکر مربوطه در دل آدمها تاثیر منفی می گذارد.
یا امام زمان. آقا کی میای تا در راهت بجنگیم و جان هامون رو فدا کنیم
در حال حاضر، اینها بسیار بسیار خطرناکتر از اسرائیل می باشند. به نظر بنده حقیر، لازمست ایران به غرب و اسرائیل بفهماند که همینها روزی وارد خاک شما خواهند شد و امنیت از شما خواهند گرفت. اینها دشمن انسانیت هستند. ما از این پس بیشتر باید نگران همین حیوانات باشیم تا نگران غرب. البته این بازی کثیف را غرب به راه انداخته ولی خود غافل است که روزی همین حیوانات همانند 11 سپتامبر دمار از غرب هم در خواهند آورد.
خدا لعنتشون کنه
لعنت برتفکر وعملکرد این متعصبین سلفی ؛ خدا عذابش را بر شما نازل کند, هر چند بعد از غضب خدا متوجه اشتباه خود نمیشوید, هرچی کودنه با اسم اسلام یک مذهب ساختگی مثل وهابیت ساخته اند وهر کاری میکنند , مرسی یک مترسکی بیش نیست , تشنگان قدرت که در این دنیا کم نیستند, البته حمایت از انقلاب مصر را فراموش نکرده ایم و چرا این کار را کردیم؟؟!!!
مرسی خان میوه ان درختی نبود که انتظارش داشتیم /نه انتظارات دوست براورده میکند ونه خودش جربزه ای دارد که بتواند خاکی توسرخود ومملکتش بریزد...
فیلمش رو دیدم
واقعا دلم سوخت
شهادت این چهار نفر را به امام عصر عج تسلیت میگویم
آقا جون جرم ما شیعیان این است که اهل بیت پیامبر را دوست داریم ، چه کنیم دوست داشتنی هستید .گل نرگس ، عزیز فاطمه ، عزیز خدا کی میایی؟ غربت شیعه تا به کی؟ مظلومیت شیعه تا به کی؟ آقا جون مگه نمی بینی بچه ها را جلوی چشمان پدر ، پدر را جلوی چشمان فرزند ، به نام اسلام قطعه قطعه می کنند. تجاوز به ناموس شیعه ، در پاکستان، عراق ، سوریه ، بحرین و... ما اینها را از یاران حسین آموختیم که در راه دین شما باید استقامت کنیم . ولی آقاجون اگر اصحاب حسین مقاومت می کردند و از بذل جان و مال خود گذشتند چهره دلربای امام زمانشان را می دیدند ولی حسرت ندیدن تو تا به کی؟ آقا جون تو را به جان مادرمان زهرا ،بسه دیگه بیا!
دیگه داره حالم از این حقوق بشر آمریکایی بهم میخوره
چرا ما مسلمونا حتی اجازه رشد این تندروها رو میدیم
مرگ بر افراط و تندروی
خود سنی ها هم از کار این تکفیری های پست فطرت شاکی هستند!
تعداد حیوانات وحشی انسان نما زیاد شده
میانمار، سوریه، عراق، پاکستان، افقانستان و مصر.
واقعاً نقش ما به عنوان یک انسان مسلمان و متمدن چی می تونه باشه؟
چرا تو بوغ و کرنا نمیکنید این خبرهارو,چرا مظلویت واقعی شیعیان رو به جهان نشون نمیدید,یکصدم این اتفاقاتبرای یک یهودی اتفاق افتاده بودکل جهان اطلاع پیدا میکردن
من فیلمشودیدم واقعا وحشتناک بود متاسفانه بعضی از این سلفیها در اردوگاههای فلسطینیان فعالیت میکنند
خدا لعنت کند مرسی رو که سیاستهای وی عینا مثل قطر و عربستان کاملا بر اساس وهابیت و دشمنی با شیعیان شکل گرفته ، شیعه هرگز با وهابیت نمیتونه توافقی کنه ، به امید روزی که این دین انگلیسی ریشه کن بشه وپیروانش یا هدایت یا نابود بشن
حتی اگه اسلام و شیعه و در کل مذهب رو هم دخیل در این جنایات ندونیم، حس انساندوستی که داریم.
چندین صد ساله که تو ایران شیعه، سنی، آشوری، ارمنی، یهودی، خلاصه همه برادرانه زندگی می کنیم.
کلی هم دوست از اقوام مختلف داریم. اون کارشناس سطحی نگر رو که به اسم سازمان ملل میاد و میگه تو ایران حقوق بشر رعایت نمی شه اونم واسه یه چیزی مثلآ روسری، بهتره یه نگاهی هم به دور و بر بندازه و ببینه که ما ایرانی ها قلبآ و بدون اینکه مجبور باشیم با هم وطنامون خوشیم. در حالیکه همین تعامل تو کشورهای اروپائی فقط و فقط در سایه ترس از قانون هستش و اگه یه روز پلیس یا عوامل اجرائیشون (چه عمدی چه غیر عمدی) شل بگیرن......یه مهاجر، یه پناهنده، یه کسی که رنگ مو و صورتش کمی تیره باشه زنده زنده تیکه پارش می کنن.
واقعآ به قول یکی از علما آدم الآن می فهمه که اروپا (با اونهمه دبدبه کبکبه)، یه باغ وحش با قانونه. یعنی انسانیت فقط تحت لوایح و قوانین تعریف میشه و چون الان مقطع زمانی هستتش که کنترل شدید بر اجرای قوانین وجود داره ماها اونجا رو مدینه فاضله کردیم واسه خودمون!
زرق و برقش هم نیمه دیگه رو پر می کنه و می گیم ما الیم و....ما بلیم......
در حالیکه با تمام سختی هائی که این روزا مردم متحمل میشن، وقتی واسه فوتبال می ریزن تو خیابون گارد ویژه رو هم بغل می کنن، تو عکسا همه مشخص بود، همه با هم می خندن.

به نظر من ایناست که ایران و ایرانی رو در ظاهر منزوی نشون می ده. در حالیکه یاید گفت این انزوا نیست. واقعآ اون چیزی هستش که ما ایرانی ها همیشه بهش می بالیم. و با این اوصاف فهمش واسه سایر ملل سخت و گاهی غیر ممکنه.
واسه همینه که منشور کورش کبیر مال ایران و ایرانی هاست.
واسه همینه که از تمام شعرها و شعرای دنیا (که بیشترین و زیباترین و پر رمزو رازترین اونها هم مال ایران و ایرانیه)، شعر زیبای سعدی تنها تونسته فلسفه سازمان ملل رو به بهترین، زیباترین خوش آواترین شکل، سر در UN رو به زیبائی زینت ببخشه. که :

بنی آدم اعضای.......

بیائید قدر کشورمون رو بدونیم. اینهمه به خودون بد نگیم که ما آدم بشو نیستیم!!! دلایلشو بالا گفتم که بر عکسشه. باید بیان انسانیت رو از ایران، روستاهاش، عشایرش، فارسش ترکش کرذش لرش و........ یاد بگیرن.
همت کنیم دیگه به نفت وابسته نمونیم. به خدا می تونیم.( داخل پارانتز می گم، من هم جاهای زیادی از دنیا رو گشتم و هم تحصیلاتم خوبه و هم تجربه کاری و سایر تجربه های مفید، که اکثرآ بسیار سخت بدست آوردم یعنی خالی نمی بندم).
لوکس بازی رو بگذاریم کنار. هزینه هامونم با این کار میاد پائین.
کار رو جدی بگیریم.
حواسمون به وجب به وجب خاکمون باشه. یادمون نره چه شیر مردانی سینه سپر کردن که ما الان به آوازه دلیری هاشون چه دشمنائی رو که صدها جارو خوردن و بردن، هزاران کیلومتر دورتر به ترس میندازیمشون. همش از برکت خون پاک و مقدس این عزیزان تاریخ ایران زمینه.
یادمون نره که هممون خواهر برادرای همدیگه ایم.
تلاش کنیم که تو دنیا مثال زدنی بشیم.
حماسه ای خلق کنیم که سوای فوائد مادیش، چنان سر بلندمون کنه که همه بهمون غبطه بخورن.
مرگ بر اين جاهلان حيوان صفت.حتي حيوان هم چنين كاري نميكنه .واقعا دردناك بود پيامبر عزيز اسلام كشتن حيوانات به اين صورت را هم نقض كردند اين حيوونا مسلمان نيستن.خدايا فرج اقامون برسون
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب العصر و زمان بحق محمد و آل محمد
مایی که ادعایی شیعه داریم نشسته ایم این چنین انسانهایی را به جرم حب اهل بیت با کشیدن بر روی زمین و انواع و اقسام مسایل دیگر مثله میکنند و هیچ نهادی در جهان صدایش هم درنمیایید
و ماهم در این سکوت مقصریم که صدای مظلومی را حتی اگر مسلمان هم نباشد بشنویم و راحت بنشینیم و فکرمان فقط بالا و پایین رفتن قیمت ها باشد این است محب آل علی و منتظر قیام قائم؟
با کدامین یار باید قائم قیام کند که در جلوی چشمان مثلا محبینش این چنین جناییات میشود و جرمشان حب اهل بیت است؟
انشاءالله تقاص خون شيعيان عراق،بحرين، عربستان ،سوريه ،يمن و..را بدست باكفايت حجت ابن الحسن اراين وهابيهاي كثيف خواهيم گرفت.
كسي که باد بکارد طوفان درو می کند
یا مهدی! شیعه هات مظلومند،توی این شب میلادت خود به دادشون برس....
اماده دفاع ازمظلومان شیعه وجهادبادشمنان انهادرهرجای جهان تحت فرمان رهبرم سیدعلی خامنه ای مدظله هستم.
سلام و عرض تسلیت برایه برادرانی که مظلومانه در مصر به شهادت رسیدند چرا دولتمون پاسخ محکمی به این بی عدالتی و ناجوانمردی ها نمی دهد باید مقتدرانه از برادرانمان دفاع کنیم
خداوند این وحشی های کافر رو در دنیا و آخرت ذلیل کند و به بد ترین مرگ دچارشون کند. خداوندا اینها دوستان اهل بیت رو به این شکل می کشند و تحقیر می کنند. خدایا تو هم به بد ترین مرگ دچارشون کن و خوار و ذلیلشون کن. خدایا این خواسته ی من از صمیم قلبه. خدایا این ها به جز تفنگ و شمشیر زبان دیگه بلد نیستن. خدایا با زبون خودشون جوابشون رو بده. خدایا خوار و ذلیلشون کن.
اتحاد بین مسلمانان با ایجاد سازمانی جهت گفت گو ببین بزرگان شیعه و سنی امکان پذیر است؛سازمان اتحاد مسلمانان
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
"گفنگو" تا حالا زیاد انجام شده ولی خروجی نداشته! ضمنا دو تا همسنگر هم اگه بشینن با هم "گفتگو" کنن بعد یه مدت اختلافات تازه کشف میشه چه برسه به دو مذهب جداگونه!
پس راه فقط اینه که "همکاری" سازنده بین کشورهای اسلامی و مهمتر از اون جریانات مطرح اسلامی صورت بگیره، همونکاری که غربی ها بعد از جنگ جهانی کردن. امت باید همگرا بشه در راستای اهداف کلان و با جزییات درگیر نباشه!
رئیس جمهور مصر با چراغ سبز دادن به سلفیهای بی مغز که حتی برخی از بزرگان سنی و صوفی را نیز تکفیر می کنند ، سبب شد تا انها دست به این جنایت بزرگ بزنند .
بنده امروز هشدار می دهم که اگر یک محکومیت سراسری در جهان اسلام صورت نگیرد بعید نیست در آینده نزدیک این اتفاقات در سودان و تونس نیز روی دهد و از همین جا به دو حکومت سودان و تونس تذکر می دهم که اگر می خواهند کشورشان دچار جنگ مذهبی نشود به این سلفیهای بی منطق وبی دین که کشتن انسان را کمتر از کشتن یک پشه می دانند ، اجازخه ندهد که بیش از این از حد خود تجاوز کنند .
البته دولت تونس تا حدودی اقداماتی کرده است اما دولت سودان در این زمینه بسیار سهل انگاری می کند و فریب دلارهای نفتی قطر و عربستان را خورده است .
انا لله و انا الیه راجعون
یادت نرود وقتی اسلامگرایان ترکیه و مصر قدرت گرفتن چقدر ذوق کرده بودید.
انسانيت كجا رفته تا كي بايد تو جهل اين مردم زندگي كنن؟
وزارت خارجه نمی خواد عکس العملی نشان دهد !؟
سلفی ها و وهابی های خشک مغز حتی از مبارک هم بدتر و پلیدتر هستند.
چه نیازی به حضور نیازی آمریکا در منطقه است زمانی که آتش نسل کشی و اختلاف فرقه ای میان مسلمانان را هر روز شعله ور تر می کنند؟
خيلي متاثر شدم از اين خبر ولي بايد گفت آيا يك نفر پيدا نمي شود كه جلو اين همه ظلمها را بگيرد چرا مسئولين مملكت اقدام نميكنند بايد سفير مصر را به وزارت كشور فرا خوان كنند و وي ررا تهديدي جدي نمايند وحداقل ريس جمهور با مرسي تماس تلفني بگيرد واز سكوت اين مرسي انتقاد كند چرا كه او چراغ سبز نشان داده با سكوتش وهمچنينين پليس بين الملل بايد پيگيري وبرخورد نمايد با پليس مصر به اميد روزي كه صاحب اصلي بياييند
اين وهابي وحشي كفتار صفت و حيوان تقاص اين جنايتشون رو ميدند.
ولي اي كاش مي فهميدند كه آلت دست آمريكا و صهيونيستند.
مرسی باید پاسخگو باشد
از آقای روحانی درخواست دارم با شدیدترین لحن با این قضیه برخورد کنند
اینجا دیگر وقت مماشات و فکر منافع و مصالح ملی نیست.
گرچه ارتباط با مصر سالهاست برای ما منفعتی نداشته است
الغوث الغوث يا صاحب الزمان
چه فرقی بین بودایی های میانمار با سلفی های مصر وجود دارد؟ هردو که دارندمسلمانان را قتل عام می کنند.رئیس جمهور انقلابی مصر!در این واقعه چه نقش داردو چه اقدامی انجام داده؟! مسئولین جمهوری اسلامی بایدمواضع دیپلماتیک خودراباسیاسیون جدیدمصربر اصل عزت مسلمین خصوصا" شیعیان تبیین کنند.
خدایا به حق این ایام مبارک هرچه زودتر فرج مولای ما را برسان.
ما خون تو رگامون جوش اومده وقتی جنایات این وهابی ها رو تو همه کشورهای اسلامی بر ضد شیعیه ها میبینیم
البته می دونم مولایمون هم از ماها خیلی بیشتر غیرت دارید و قلب ایشون هم پر درد از این مسائل است، مخصوصا اینکه ایشون تمام حوادث عالم رو می دانند چه اون چیزهایی که بقیه می فهمند و چه اونهایی که مخفی می مونه و کسی نمی فهمه و شاید ناراحتی اون مخفی هاش بیشتر هم باشه
چقدر مظلومن اين شيعه ها ، اي كاش قدر كشورمون و رهبرمون رو بيشتر مي دونستيم
به نام انسانیت تسلیت تسلیت تسلیت ....
ايران مي بايست براي نشان دادن اعتراض، مسئول دفتر حافظ منافع مصر در ايران را اخراج كند
هرگونه وحشی گری و صدمه به هر موجود زنده از لحاظ فطرت انسانی، قوانین اجتماعی و شرع مقدس اسلام حرام مطلق است. آقای مرسی و سایر انسانهای آزاده مصری باید از این اقدامات ددمنشانه تبری جویند و با سکوت خود مهر تاییدی بر این رفتار نزنند. متاسفانه مسلمانان هنوز در خواب غفلت به سر می برند، استکبار جهانی با همراهی هواپرستان و داعیه داران دروغین اسلام با اختلاف افکنی در بین مسلمانان بیشترین بهرهها را برده است. این موارد نشان از برنامه ریزی چندین ده ساله عناصر عنود لجوج است که استثمار انسانها را سرلوحه کار خود قرار داده اند. مسلمانان به هوش باشید و از اختلاف افکنی بپرهیزید.
اینها دیگه آدم نیستن به خدا حتی حیونام همچین کاری نمیکنن ، واقعاً وحشی ان...متاسفم برای همه مسلمونا...
به خدا پناه میبرم از این همه قساوت قلب این افراد از کافران بدترند وجایگاهشان در جهنم سوزان می باشد
در جنگ طوفان صحرا بود که ناموس شان را در اختیار امریکایی ها قرار می دادند
خدا ازشان نگذرد وجزایشان را در این دنیا بده انشاالله
اینها عوامل صهیونیسم هستند تاحالا دیده اید این ملعونها علیه یهودیها موضع مخالف گرفته باشند یا یک یهودی را کشته باشند این تحرکات علامت دست وپازدن و زوال وهابیت میباشد
لبيك با خامنه اي...
آقا صبرمون ديگه تموم شده قسمتون ميديم كه حكم جهاد بهمون بديد تا حساب اين شياطين از خدا بي خبر رو كف دستشون بذاريم.
خدايا ما همه منتظريم . و آقامون داره اين فجايع رو ميبينه هر انساني اگر جاي امام ما باشه گمون نميكنم حتي يك لحظه بتونه جنايات اينا رو تحمل كنه و كمر به قتلشون نگيره . تف بر اينها كه روي يزيد رو هم سفيد كردند .
تکفیری ها اصلا جزء هیچ دینی نیستند. زیرا دین مبین اسلام میگوید "فَبَشِّر عِبادِ الَّذِینَ یَستَمِعُونَ القَولَ فَیَتَّبِعُونَ اَحسَنَه":پس مژده به بندگان من، کسانی که سخن‌ها را می‌شنوند و سپس نیکوترین آن را انتخاب می‌کنند. وقتی یکی از رهبران افراطیون مصری خظاب به مرسی گفته است که درهای مصر را به روی شیعیان باز نکند! این حرف کجایش با اسلام عزیز انطباق دارد؟ آیا این نشانه ی وحشت و جهل محض تکفیری ها نیست؟
نقشه شیطان دراین رویکرد این است که شیعیان وانقلاب اسلامی را از سنگرشان خارج ودر تیر رس قراردهند ماباید استراتؤی اصلیمانرا که همان مبارزه با کفر جهانی به سرکردگی آمریکاست فراموش نکنیم وضمنا وهابیها تنها شیعیان را مشر ک نمی دانند بلکه اهل سنت را نیز واین نشان میده صهیونیسم از نیروی انسانی وسرمایه مسلمانان علیه آنان بهره میگیره پس در دام نقشه



انان قرار نگیریم مرگ برآمریکا
شیعه - سنی - مسیحی هیچ فرقی با هم ندارند کشتن انسانها محکوم است -- واقعا چقدر وحشی و خونخوار هستند که به این شکل آدم می کشند و پایکوبی و خوشحالی می کنند
خدایا اینها را کی بزرگ کرده که اینقدر درنده هستند.
بدبختها شدند مزدور مغزهای پوکی که سر در آخور اسرائیل دارند.
خداوند بر این قوم لعنت کند و بر شیعیان صبر عنایت فرماید .
خدا لعنتشون کنه به حقه آقا امام زمان
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
مثل آب خوردن شیعیان عراق، لبنان، مصر، سوریه، پاکستان، افغانستان و... رو به جرم شیعه بودن میکشن
کل یوم عاشورا کل ارض کربلا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها