بازدید 14524

عارف تشکل سیاسی ایجاد می کند

کد خبر: ۳۲۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۹ 22 June 2013
رئیس ستاد انتخاباتی عارف در مراسم قدردانی از روسای کمیته های ستاد مرکزی و استانی عارف گفت: عارف بنا دارد سرمایه اجتماعی و شور ایجاد شده را در جهت پیشرفت کشور سوق دهد و در حوزه سیاسی تشکل هایی تاسیس کند.

به گزارش خبرنگار مهر جعفر توفیقی رئیس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف عصر امروز شنبه در مراسم قدردانی از روسای کمیته های ستاد مرکزی و استانی عارف عارف گفت: بدون شک مشارکت همه شما در رقم خوردن حماسه سیاسی موثر بوده و فصل جدیدی از تلاش و کوشش در کشور آغاز شده است.

وی افزود: عارف بعد از کنار آمدن از معاون اولی خاتمی بنیاد امید ایرانیان را با هدف ترویج اخلاق و عقلانیت پایه گذاری کرد. عارف به دو دلیل شرایط نامناسب کشور در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین تردید جوانان برای مشارکت در انتخابات وارد عرصه شد.

توفیقی ادامه داد: کناره گیری عارف فراتر از ریاست جمهوری بود که موجب تقدیر مردم شد چرا که مردم احساس می کردند اخلاق در سیاست گم شده است اما عارف اخلاق را در عمل نشان داد و همچنین نشان داد دین از سیاست جدا نیست.

رئیس ستاد انتخاباتی عارف اظهار داشت: عارف بنا دارد سرمایه اجتماعی و شور و اشتیاق ایجاد شده را در جهت پیشرفت کشور سوق دهد همچنین فعالیت امید ایرانیان را در حوزه های فرهنگی و اجتماعی گسترش دهد و در حوزه سیاست نیز بنا دارد تشکل هایی تاسیس کند و فعالیت بنیاد امید ایرانیان را ادامه دهد.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها