بازدید 6457

امضای قرارداد ۷۰۰ میلیونی با نوری در جشن تولد!

کد خبر: ۳۲۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶ 18 June 2013
 مدیر اجرایی باشگاه ملوان انزلی گفت: در تاریخ ۱۰ خرداد ماه با پژمان نوری در ویلایی در انزلی و در حضور سرمربی خارجی تیم قرارداد ۷۰۰ میلیون تومانی امضا کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از اینکه صادق درودگر اعلام کرد پژمان نوری به پیشنهاد قرارداد 700 میلیون تومانی باشگاه ملوان پاسخ منفی داده است. این بازیکن نسبت به اظهارات درودگر واکنش نشان داد و مدیرعامل باشگاه ملوان را به دروغگویی متهم کرد.

علی اکبر کرامتی مدیر اجرایی باشگاه ملوان و مسئول قراردادهای این باشگاه در مورد این مسئله به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: در تاریخ 10 خرداد ماه در جشن تولد یکی از معاونان باشگاه که درودگر، پژمان نوری، عزتیان مدیر رسانه‌ای باشگاه و دراگان سرمربی خارجی تیم حضور داشتند با پژمان نوری در مورد عقد قرارداد با باشگاه ملوان صحبت شد.

وی ادامه داد: در همان روز درودگر با من تماس گرفت و گفت فرم قرارداد را به ویلا ببرم و در همان ویلا قرارداد پژمان نوری با مبلغ 700 میلیون تومان امضا شد و درودگر به او گفت برای اینکه حُسن نیت ما به نوری ثابت شود این قرارداد در دست نوری بماند.

مدیر اجرایی باشگاه ملوان تصریح کرد: حتی قرار شد چک 150 میلیون تومانی که نوری در دست داشت نیز از سوی باشگاه نقد شود و 83 میلیون تومان طلب فصل گذشته نیز به او پرداخت شود و در مجموع 235 میلیون تومان نیز نقدی قرار بود به غیر از مبلغ قرارداد 700 میلیون تومانی به نوری پرداخت شود. در آن روز که قرارداد امضا شد افراد دیگری هم شاهد امضا آن قرارداد بودند و نمی‌دانم چطور این مسئله را تکذیب می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس