بازدید 2320

حماسه سیاسی راه را برای تحقق حماسه اقتصادی

کد خبر: ۳۲۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰ 14 June 2013
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اعلام اینکه تحقق حماسه سیاسی راه را برای اجرای سیاست‌های مناسب و در نهایت تحقق حماسه اقتصادی باز می‌کند، گفت: پیروز انتخابات امروز، ملت ایران است.

عوض حیدرپور‌شهرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره حضور حماسی مردم در یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: خوشبختانه حضور مردم در عرصه انتخابات بسیار شایسته، حداکثری و انبوه است.

نماینده مردم شهرضا و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه پیروز انتخابات امروز، ملت ایران است، افزود:‌ مردم کشور امروز با مشارکت بالای خود حماسه سیاسی را رقم زدند.

وی ادامه داد: کشورهای خارجی می‌دانند که مردم ایران همیشه به وظیفه خودشان عمل کرده و ملت هیچ وقت پشت نظام را خالی نمی‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب باید در جهت ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور برنامه‌ریزی کند، گفت: رئیس‌جمهور باید در جهت اصلاح سیاست و سازوکارهای سیستم پولی و اعتباری گام بردارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اعلام اینکه تحقق حماسه سیاسی راه را برای اجرای سیاست‌های مناسب و در نهایت تحقق حماسه اقتصادی باز می‌کند، یادآور شد: حماسه اقتصادی با کار بیشتر و تولید بیشتر محقق می‌شود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل