بازدید 3716

اطلاعیه شماره 9 ستاد انتخابات کشور

کد خبر: ۳۲۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹ 14 June 2013
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 9 خود آورده است: در انتخابات ریاست جمهوری هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای مراجعه رأی‌دهندگان به شعب اخذ رأی وجود ندارد و همه واجدین شرایط می‌توانند در نقاط مختلف کشور اقدام به رأی دادن کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 9 خود تأکید کرده است: از آنجا که در انتخابات ریاست جمهوری هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای مراجعه رأی‌دهندگان به شعب اخذ رأی وجود ندارد، همه واجدین شرایط می‌توانند در نقاط مختلف کشور اقدام به رأی دادن کنند.

در ادامه اطلاعیه ستاد انتخابات کشور آمده است: آن دسته از هموطنان که به هر دلیل امروز در شهر محل سکونت خود حضور ندارند، می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه در دسترس با انداختن رأی خود، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

ستاد انتخابات کشور در ادامه اطلاعیه خود یادآور شد: در انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی تنها کسانی حق رأی دادن دارند که در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا در دوره مذکور رأی نداده باشند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: در انتخابات شوراهای اسلامی فقط در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت رأی‌دهندگان یا افراد تحت تکفل ایشان باید حداقل در یکسال اخیر ساکن حوزه انتخابیه مربوطه باشند.

هموطنان در استان‌های آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد نیز می‌توانند در انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی