بازدید 2136

وضعیت راه‌های کشور در روز انتخابات

کد خبر: ۳۲۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱ 14 June 2013
مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد: برای تسهیل مشارکت اهالی ساکن در جاده کرج – چالوس و روستاهای اطراف در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تردد در طول محور چالوس فردا ۲۴ خرداد دو طرفه است.

به گزارش تسنیم، مرکز مدیریت راه‌ها امروز با انتشار گزارشی آخرین وضعیت راه ها و تردد خودروها در مسیر استان های مختلف کشور را تشریح کرد.

بنابه این گزارش، در حال حاضر اغلب‌ محورهای مواصلاتی کشور باز بوده و تردد در آنها به‌ روال عادی در جریان است.

دراین گزارش تاکید شده است: چنانچه ترافیک به گونه‌ای باشد که دو طرفه بودن محور جوابگوی تخلیه ترافیک نباشد و ضرورت یک‌طرفه کردن محور اجتناب نا‌پذیر باشد بر این اساس با هماهنگی پلیس راه راهور ناجا ،تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت  14 الی 24 جمعه 24/3/92 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود و تردد از ساعت 17 الی 24 از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج، یک‌طرفه خواهد بود.

در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون از محور کندوان، کماکان ممنوع است.

در محور هراز‌ تردد انواع تریلرها کماکان ممنوع بوده و همچنین تردد همه کامیون‌ها به ‌استثنای حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، از ساعت 7 تا 22:30 جمعه 24خرداد ماه 1392 از محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد همه تریلرها، به‌ استثنای حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، از ساعت 7 تا 23 جمعه 24 خرداد ماه از محور فیروزکوه، ممنوع است.

در محور زاهدان-زابل و بالعکس تردد همه کامیون‌ها، به‌استثنای حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، از ساعت 16 تا 20 جمعه 24 خرداد ماه از محور زاهدان-زابل و بالعکس، ممنوع است.
تردد موتورسیکلت ها از ساعت 7 تا ساعت 23:00 جمعه 24 خرداد ماه 92 از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران-سمنان-مشهد و بالعکس، ممنوع است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان