بازدید 17879

مردم کاندیدایشان را با شما خواهند شناخت + فیلم

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، اخبار برخی کاندیداها عملاً بایکوت شده و این اخبار دقیقاً در مقطعی از زمان تبلیغات، سانسور و بایکوت می‌شود که اوج توجه افکارعمومی به حضور در میدان انتخابات است.
کد خبر: ۳۲۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۳:۰۶ 13 June 2013
شما فیلم‌های کاندیدای مردم را منتشر کنید+فیلمدر آستانه انتخابات ریاست جمهوری، اخبار برخی کاندیداها عملاً بایکوت شده و این اخبار دقیقاً در مقطعی از زمان تبلیغات، سانسور و بایکوت می‌شود که اوج توجه افکارعمومی به حضور در انتخابات است؛ مسأله‌ای که باعث شده،‌ فضای یک‌دست رسانه‌ای‌ برای عموم پدید آید و شکستن این فضا، تنها با اراده و به یاری یکایک دستان توانمند شما مردم ایران و با انتقال پیام‌های تقطیع شده برای وبلاگ‌ها و گوشی‌های تلفن همراه و فراگیرسازی این اطلاع‌رسانی امکان‌ پذیر است.

به گزارش «تابناک»، آخرین فعالیت‌های تبلیغاتی پیش از رأی‌گیری در حالی انجام می‌پذیرد که محسن رضایی از بسیاری از ظرفیت‌های تبیلغاتی در اختیار برخی کاندیداها محروم است. او نه همچون برخی کاندیداها اخبارش در برخی رسانه‌های وابسته به صداوسیما برجسته شد، نه آخرین وقت تبلیغاتی در تلویزیون به او اختصاص یافت. او از ده‌ها روزنامه متصل به اعتبارات دولتی و شبه دولتی برخوردار نیست و روزنامه‌های محدودی از کاندیدای مستقل انتخابات دفاع می‌کنند.

مردم کاندیدایشان را با شما خواهند شناخت + فیلم

در چنین فضای یک‌سویه‌ای که استقلال و وام‌دار نبودن به احزاب یک آسیب برای کاندیدای ریاست‌جمهوری به شمار آمده تا یک مزیت، محسن رضایی با پذیرش این شرایط سخت در میدان باقی مانده و امیدوار به رأی بالایی است که در نظرسنجی‌ها به او تعلق گرفته، تا بتواند با تغییر ساحت سیاسی کشور، فرصتی ‌فراهم سازد تا نخبگان در فضایی عادلانه‌تر، به صحنه قدرت وارد شوند؛ نخبگانی از همه اقوام و گرایش‌های سیاسی در چهارچوب نظام؛ این اتفاقی است که بسیاری از تنگ‌نظران با آن مخالفند.

هم‌اکنون در چنین وضعیتی، «تابناک» در راستای دفاع در محسن رضایی، تنها کاندیدای دارای برنامه عملیاتی و غیرشعاری برای حوزه اقتصاد، به انتشار بخش‌های کلیدی از برخی برنامه‌های محوری و همچنین گوشه‌هایی جذاب از مستندهای انتخاباتی دکتر رضایی اقدام کرده تا ضمن دیدن این کلیپ‌ها، نسخه موبایلش را در اختیار دوستانی که هنوز به قطعیت برای رأی دادن به گزینه نهایی‌شان نرسیده اند، گذارید و ایشان را در انتخاب گزینه اصلح یاری کنید.

این کلیپ‌های کوتاه که دعوتتان می کنیم در گسترش مخاطبانش سهیم باشید، شامل برنامه‌های سیاسی، سیاست خارجه و اقتصادی محسن رضایی نظیر استفاده از همه قومیت‌ها در دولت محسن رضایی، استراتژی قیچی، موازنه نسبی، عدالت و... می‌شود.

دانلود کلیپ منظومه مظلوم
منظومه مظلوم نسخه موبایل



مذاکره با آمریکا در موازنه نسبی
مذاکره با آمریکا در موازنه نسبی نسخه موبایل

نوستالژی بازی سیاسی
نوستالژی بازی سیاسی نسخه موبایل

نوستالژی بازی سیاسی 2
نوستالژی بازی سیاسی 2 نسخه موبایل

نوستالژی بازی سیاسی 3
نوستالژی بازی سیاسی 3 نسخه موبایل

یک غبار شلمچه
یک غبار شلمچه نسخه موبایل


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی