بازدید 20209
۵
در بایکوت خبری رسانه‌های دولتی

شما فیلم‌های کاندیدای مردم را منتشر کنید+فیلم

اگر رسانه‌های دولتی تصمیم خود را گرفته‌اند که جهت عدالت و انصاف را در مخابره اخبار کاندیداها رعایت نکنند، از شما می‌خواهیم که ویدئوهای کوتاه برنامه‌ها و پیام‌های دکتر محسن رضایی را منتشر نمایید.
کد خبر: ۳۲۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۶ 12 June 2013
شما فیلم‌های کاندیدای مردم را منتشر کنید+فیلمبا نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی، متأسفانه شاهد بد‌اخلاقی‌های رسانه‌ای شدیدی از سوی رسانه‌هایی هستیم که باید با هزینه بیت‌المال،‌ بازتاب‌دهنده اخبار و رویدادهای همه گروه‌ها و جناح‌ها به یک میزان باشند؛ اما متاسفانه با بخت یافتن برخی ‌کاندیداها‌ ـ که از قضا مطلوب نظر مدیران این رسانه‌ها نیستند ـ در میان مردم و افکار در روزهای پایانی، سهم بسیار اندک و نزدیک به صفری در بسیاری از این دست رسانه‌ها دارند!

به گزارش «تابناک»، آمارها و نظر‌سنجی‌های گوناگون نشان داده است که آرای دکتر محسن رضایی پس از هر برنامه تلویزیونی رشد چشمگیری داشته و هر بار که رسانه‌ای به فراگیری و میزان شمول صدا و سیما، تریبون خود را در اختیار ایشان گذارده و یا آرا، نظرها و برنامه‌های ایشان را در مقایسه با دیگر کاندیداها در مناظره‌های تلویزیونی به محکمه نظرخواهی مردم گذاشت، شرایط به سود محسن رضایی چربید؛ اما گویا این اقبال چندان به مذاق برخی‌‌ خوش نیامده و برنامه‎‌های این کاندیدا، نه تنها از سوی صدا و سیما که حتی از سوی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها‌ ـ که با هزینه بیت المال اداره می‌شوند و می‌بایست تریبون خود را‌ بر مدار انصاف‌ و برابر در اختیار کاندیداها گذارند ـ بایکوت شده است.

بنابراین و نظر به اقبال گسترده مردمی از دکتر محسن رضایی، از شما می‌خواهیم که پیام‌ها و برنامه‌های دکتر محسن رضایی را انتشار دهید. اکنون نوبت به شما رسیده تا در انتشار پیام دکتر ایشان بکوشید.


دانلود



دانلود



دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۷
انتشار یافته: ۵
عشق است رضایی
من تو اینترنت و خیابون دارم تمام تلاشمو برای رای آوردن دکتر رضایی میکنم ، از دیگر حامیان دگتر تقاضا دارم تو این دو روز باقیمونده حداقل رو اطرافیانشون تاثیر بذارن ...
واقعا بیان حقایق گاهی بسیار تکان دهنده است
اشک در چشمانم جمع شد
اکنون درک میکنم که چرا برخی از بیان این مطالب تا این حد ترس دارند و اجازه ی پخش را نداده اند زیرا حقایق همیشه تلخ بوده و هست...
آقا من که دیروز پریروز لینک مستند دوم رو به تمام لیست ایمیلهام فرستادم ، انشا الله که آقا محسن موفق میشه، توکت علی الله
برادر کم حجم ترش را هم بذار
هم پر حجم بذار هم کم حجم تر
خیلی ها اینترنت شان توان این دانلودها را ندارد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار