بازدید 15190

نامه مادر یکی از قربانیان مواد مخدر به رضایی

آقای رضایی، امروز صبح شنیدم که ردپای مافیای مواد مخدر در سانسور فیلم دوم شما پیدا شده است. آقای رضایی، محکم بایستید. ما پشت شما هستیم. محسن رضایی: مشكل اصلي مواد مخدر در اين ارتباطات آلوده‌اي است كه بين برخی مقامات ‌و قاچاقچي‌ها برقرار شده. ما بايد اين دست‌ها را قطع كنيم و قاطعانه هم قطع كنيم.
کد خبر: ۳۲۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۲ 10 June 2013
آقای دکتر محسن رضایی، شما تنها کسی بودید که در این انتخابات، حرف دل من را زدید. من سه جوان رعنا در خانه داشتم که دو تا از آنها در آتش جهنم مواد مخدر سوختند. همیشه با خود می‌گفتم چه کسی به داد من می‌رسد، چه کسی به من کمک می‌کند؟ چطور کشور ما که اینقدر قدرتمند است که با امریکا می‌جنگد، نمی‌تواند مرزهای خود را کنترل کند و جلوی ورود مواد مخدر را بگیرد؟!
 
وقتی که در فیلم مستند اول شما دیدم که درباره مواد مخدر و جوان‌هایی که در این میان پر پر می‌شوند اعتراض شد، بسیار خوشحال شدم. در فیلم شما به درستی گفته شد که دیروز جوان‌های ما با گلوله دشمن و در دفاع از مرز و بومشان در جبهه‌ها کشته می‌شدند ولی امروز با اعتیاد به مواد مخدر کشته می‌شوند. آقای رضایی حرف دل من را زدید.
 
دیشب ساعت یازده و نیم قرار بود فیلم دوم شما پخش شود. من با اینکه تایپیست هستم و دو شیفت کار می‌کنم و غروب از سر کار برگشته بودم و خیلی خسته بودم، بیدار ماندم تا فیلم دوم شما را ببینم، ولی فیلم شما را پخش نکردند و به جایش همان فیلم اول را پخش کردند. نشستم و نگاه کردم و به یاد دو نوگل پر پر شده ام، گریستم. من حتماً به شما رأی می‌دهم، چون نشان دادید که به فکر ما خانواده قربانیان مواد مخدر هستید.
 
آقای رضایی، امروز صبح شنیدم که ردپای مافیای مواد مخدر در سانسور فیلم دوم شما پیدا شده است. آقای رضایی، محکم بایستید. ما پشت شما هستیم. یک بار برای همیشه، ریشه این درخت فاسد مافیای مواد مخدر را بکنید و از خاک این کشور بیرون کنید. شما همیشه می‌گویید بیرون کردن فقر و بیکاری و گرانی، کمتر از بیرون کردن دشمن از خرمشهر نیست. من می‌خواهم بگویم بیرون کردن مواد مخدر هم کمتر از بیرون کردن صدام و بعثی‌ها نیست و تنها از شما بر‌می‌آید.

آقای رضایی، شما به جز اینکه اقتصاددان هستید، یک آدم شجاع و جسور هم هستید. من از شما انتظار دارم پای حرفی که قبلاً درباره مافیای مواد مخدر زدید، بایستید و دست مافیای مواد مخدر را قطع ‌و شر این باند کثیف قدرت و ثروت را از سر کشور و خانواده‌های ایرانی کم کنید، چرا که خانواده‌های زیادی را پاشانده است.
 
برای یادآوری، متن سخنان قدیمی شما درباره مافیای مواد مخدر را که سالها پیش از یک روزنامه بریدم و در خانه نگهداری می‌کردم، تایپ می‌کنم و برایتان می‌فرستم که یادتان باشد ما حرف‌های شما را به یاد داریم و منتظر عملی شدن این حرف‌ها هستیم. من حتماً به شما رأی می‌دهم. فقط تو را به حضرت ابوالفضل عباس(ع) قول بده که دست مافیای مواد مخدر را قطع کنی تا دیگر هیچ مادری مثل من، داغ فرزندش را نبیند.
 
سخنان دکتر محسن رضایی درباره مافیای مواد مخدر در سال 1383:
 
«من بسيار متأسفم، چون اين مسأله‌اي نيست كه قابل كنترل نباشد. اين قاچاق از يك جاي معيني وارد ايران مي‌شود و ايران با اين نيروي عظيمي كه در اختيارش هست، چرا نمي‌تواند اين كار را انجام دهد؟ حتما يك مفسده‌اي وجود دارد، حتما يك دست‌هايي وجود، حتما يك آلودگي‌هايي وجود دارد. چطور ايران نمي‌تواند اين مسأله را حل كند؟ وقتي كه منشأ ورود قاچاق مواد مخدر در ايران از يك نقاط معيني هست، اين مسأله به نظر من قابل حل هست و من مي‌دانم مشكل كجاست. مشكل اصلي در اين ارتباطات آلوده‌اي است كه بين دولتي‌ها و قاچاقچي‌ها برقرار شده. ما بايد اين دست‌ها را قطع كنيم و قاطعانه هم قطع كنيم انشاءالله و اصل قاچاق در اينجا حل و فصل خواهد شد و مي‌مانيم براي مسأله اعتياد. در اعتياد مسأله استراتژي تقاضا به نظر من مهم است كه ما بايد كاري بكنيم كه مردم و جوان‌ها، آگاهي كامل از اين پديده پيدا بكنند و راه مقابله با آن را بدانند و راه برون رفت را هم از آن بدانند. چون حالا وقت كم هست، من اينها را فهرست وار گفتم. در مسأله دوم سوال شما عدالت بود. من دوباره تأكيد مي‌كنم ما حتما از اقتدارمان در اين مملكت استفاده مي‌كنيم اما براي بريدن دست‌هايي كه دارند جوان‌هاي ما را از بين مي‌برند و منافع ملي ما را زير پا مي‌گذارند»..
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۴
انتشار یافته: ۳۶
حالا متوجه شده ای محسن جان. اگر وارد نشود که ....
خدا به این مرزو بوم و ملتش رحم کند.
آمین
آقای رضایی بنده همیشه فکر می کنم، طبق گفته ی شما: "ما موشک هایمان از مرزهای هزاران کیلومتر می گذرد ولی هنوز در مرغ و گوشت خود مانده ایم". ما که اینهمه دانشمند و نخبه داریم که این موشک ها را می سازند و در فضاو رایانه نخبه هستند، آیا مهندس و نخبه ی کشاورزی نداریم؟ آیا مهندس و نخبه ی صنعتی و از همه مهم تر مدیریتی نداریم؟ آیا افراد بی ادعا نداریم که مخلصانه بتوانند کشور را درست کنند؟
سلام لطف کنید و مستند دوم را همینجا آپلود کنید ما بی صبرانه منتظریم
آقای رضایی تو را به فاطمه زهرا ، تو را به جان مادرت و فرزندت که از دست داده ای به جان تک ، تک ائمه قسمت می دهم ما خانواده ها و جوانمان بی گناهمان را که به دام اعتیاد افتاده اند از این درد خانمانسوز نجات بده درد بزرگی است از سرطان و ایدز و بیماریهایی دیگر بزرگتر چون در این بیماری اعتیاد خانواده هم به همراه بیمار می سوزد آقای رضایی ما به شمارای می دهیم من و خانواده ام تو را به جان امام حسین مملکت ما را درست کن از ظلم ، فساد ، فحشا و اعتیاد و بیکاری و اقتصاد و .... دیگه خسته شدم کمک ،کمک ، کمک
با سلام برای من هم خیلی تعجب برانگیز بود که چرا مستند دیشب تکراری پخش شد با اینکه خیلی خسته بودم ولی بیدار موندم تا حقایق جامعه را از این مستند ببینم . آقای رضایی یقین داشته باش ما جوانان ولایی تا اخر برای حمایت از شما هستیم جون شما تنها کاندیدی هستید که دارای برنامه و معتقد به پیشرفت ایران عزیز هستید ، تمام نا عدالتی ها را تحمل می کنیم به امید اینده بهتر با ریاست جمهوری آقای دکتر محسن رضایی
من تعجب می کنم شما چرا فیلم مستند دوم را قرار نمی دهید در سایت خودتان یا سایت دیگر که مردم ببینند. اونها جلوش را گرفتن شما که می تونید فیلم رو بزارین که
پاسخ ها
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
آره شجاع باشید و فیلم رو بذارید
اقا فیلم رو بزارید ما ببینیم
لطفا به ستادها بگین فیلم و در اختیار مردم بذارن
ما میخواییم فیلم رو ببینیم یکی بیاد راهنماییمون کنه از کجا ببینیم.؟
سلام فیلم را حتما بذارید
عزیزان من بجز شناخت قبلی ازهمه کاندیداها ؛ آقای محسن رضایی را در مسیر آماده سازی برای ورود به انتخابات از حدود 6ماه پیش رصد میکنم , درایشان جدای از احساس مسئولیت چیزهایی دیگر یافتم؛ایشان 1- دارای مدارج علمی 2- درای تحقیقات میدانی از کف اجتماع مردم3- جدی 4- دارای پشتکار5- خستگی ناپذیر 6- دارای شم سیاسی بالا7 - اشراف اطلاعاتی از تمام مسائل خرد وکلان کشور وجهان8- ولایت مدار9- شایسته وشایسته سالار10- با اخلاق و متین11- صبوردر برابر ناملایمات وبی مهرها12-فرزندی ازطبقه مستضف13- منتخب امام ره درسن 27 سالگی ایشان را به شایستگی فرمانده کل سپاه درزمان جنگ منصوب شد14- تحمل مخالفین واحترام به همه15-مظلوم واقع شده16- شجاع ونترس17 -دلسوز 18- دارای سابقه درخشان مبارزه و فرماندهی ......... فکر کنم فعلا" بسه ؛ تورو به خدا اینها کمه که ایشان اصلح هستن , لطفا" سینه به سینه و باحوصله روشنگری کنید؛ به امید پیروزی ایران
سلام لطف کنید و مستند دوم را همینجا آپلود کنید ما بی صبرانه منتظریم
مستند دوم محسن رضایی در این سایت است برید ببینیدwww.rezaee.ir
سلام. لینک دانلود فیلم دوم آقا محسن در سایت شخصی خودشون هست.
این هم لینک دانلودش

http://rezaee.ir/Images/News/AtachFile/19-3-1392/FILE635064226773075760.flv
تابي جون پس چرا مستند دوم و نمي ذاري؟؟!

سايت حاج محسن همون ديشب گذاشت:
http://rezaee.ir/Images/News/AtachFile/19-3-1392/FILE635064226773075760.flv
چرا مستند دوم را قرار ندادید؟
چرا فیلم مستند دوم را قرار نمی دهید در سایت ؟
آقای رضایی، من نمی دونم رای من خونده میشه یا نه. ولی حتی در صورت رییس جمهور نشدنت باز حداقل یک NGO راه بندازید.
مافیای جهانی مواد مخدر مخوفتر از آن است که بدست یک نفر تار و مار شود . اگر انگیزه ای برای
استفاده از مواد مخدر در بین جوانان نباشد و نیمی
از هزینه های مبارزه با قاچاق مواد مخدر برای اعتلای
زندگی مردم بخصوص مرزنشینان خرج شود میتوان تا
حد زیادی به ریشه کنی طاعون عصر حاضر امیدوار بود
عجب ها ... خوب فیلمو بذارید توی اینترنت تا ببینیم
فیلم دوم چه موضوعهایی را به چالش میکشید لطفا پخش کنید
واقعا بیشرمانه است که جلوی سخنان به حق آقای رضایی رو میگیرند به امید خدا و به فضل خداوند در انتخابات برنده نهایی کسی است که به قولی همه با نام کوچک اورا می شناسند و مرد عمل است که بنده حرف
درود بر سردار بزرگ محسن رضایی
آقا محسن نمیدونم چرا اما هر وقت اسم شما رو به زبان میارم یاد مقاومت و ایثار می افتم.یاد باکری و همت و خرازی که هر روز شما در بیاناتتون به اونها اشاره میکنید
محسن جان من و همه مردم ایران خوب میدونیم که شما مرد عمل در میدان های سخت هستی.
تا آخر پای عهدی که با شما بستیم ایستاده ام
خواهش میکنم در برنامه های آتی خود در صدا و سیما حق پخش مستند دومتون رو مطالبه کنید
صدا و سیما حق ندارد سانسور کند
صدا و سیما تصمیم گیرنده نیست که به تشخیص خود چیزی را پخش یا سانسور کند.
ما در سیما منتظر پخش مستند دوم هستیم و لطفا در سایت هم لینک آن را قرار دهید
در بحث مواد مخدر خبرهایی از ارتباطات الوده وجود دارد که خدا کند دروغ باشدوگرنه وای بحال مردم ما.اگر راست باشد اینهایی که بنده حقیر از منابع موثق شنیده ام در مورد گروههایی که در قاچاق دست دارند فکر نمیکنم کسی حریف انها باشد با عین حال درود بر رضایی وبه امید پیروزی وموفقیت او .
آقا این چه وضعیه؟ اون از سانسور فیلم اول اینم از این...
دیشب من با کلی خستگی بیدار مونده بودم که مستند دوم محسن رضایی رو ببینم اما میاد میگه به درخواست خودشون فیلم اول پخش میشه!!!
آقا ما دیگه از دروغ خسته شدیم، از تهمت خسته شدیم، از رسانه شخصی نگاه کردن خسته شدیم!
تورو خدا یه کاری کنید...
سلام بر حاج محسن رضايي
واقعا متاسفم برای صدا و سیما
خــــــــــــدایا

محسن رضایی
درود بر محسن رضايي
آقای رضایی از شما خواهش می کنم به این ستادهاتون در استانها و شهرستانها بگویید این فیلم تبلیغاتی شما رو پخش کنند اگه این کار رو انجام بدید رای شما 50درصد بالاتر می ره خواهش می کنم
چرا این مافیا رو معرفی نمی کنید؟!
تا بوده همین بوده و خواهد بود
چه عجب جرات صحبت از مافیای مواد مخدر در ایران شد. ولی حتی رضایی هم از پسشون بر نمیاد. تجارتی بسیـــــــار پر سود مثل مواد مخدر رو نمیتونی از بین ببری چون مطمئنا تعداد افراد پشتش هستند زیاده و یکی دو نفر نیست.
من امروز امتحان داشتم درسم را نخواندم و منتظر ماندم تا مستند دوم را ببینم ولی با تعجب دیدم که گفتند مستند اول پخش می شود پیش خودم گفتم چه شده تا یک ساعت پیش که می گفتند مستند دوم پخش می شود ولی در حالا مستند اول پخش می شه حتما دسیسه ای در کار است.

بیاید همه باهم محسن رضایی را حمایت کنید تا به همراه او به مبارزه با فقر اعتیاد و فساد در این مملکت برویم .
اگر قرار باشد بنشینم و منتظر بمانیم از این بدترها هم سر این مملکت رنج کشیده خواهد آمد.
به امید خدا روز انتخابات همه رای به محسن رضایی می دهیم .
هيچ کدوم از کانديداها برنامه خاصي براي موضوعات مختلف ندارن؛ بغير از محسن رضايي . اميدوارم رضايي به حرفاش بعد از پيروزي پايبند بمونه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان