بازدید 25980

فتوای یک مفتی وهابی درباره انتخابات

کد خبر: ۳۲۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۹ 09 June 2013
به گزارش شیعه آنلاین فتوای یک مفتی وهابی در عربستان سعودی درباره حرمت انتخابات، مورد تمسخر مردم در کشورهای عربی قرار گرفته است.

شیخ "عبدالرحمن بن ناصر البراک" گفت: تکیه بر سیستم انتخابات برای انتخاب یک رئیس‌جمهور یا نماینده مجلس، یک اقدام حرام در دین اسلام است. کفار به انتخابات تکیه می‌کنند و در اسلام انتصاب وجود دارد.

وی افزود: براساس دین ما، رئیس باید توسط اهل حل و عقد (بزرگان) انتخاب شود و نه توسط عوام مردم. انتخابات، سیستمی فاسد است و پایه‌ای شرعی و عقلی ندارد و توسط دشمنان اسلام به کشورهای اسلامی صادر شده است. این اظهارنظر مفتی وهابی به طور گسترده در فضای مجازی و سایت‌های اجتماعی جهان عرب منتشر شده و مورد تمسخر بیشتر کاربران قرار گرفته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵۴
انتشار یافته: ۱۳
ايشان اگر متاهل هستند حتما خانمشان حداقل خودشان انتخاب كردند كه اگر جنين باشد از اول فعل حرام انجام داده اند.
نشستن روی مبل الحرام ؛ روشن کردن کولر برای زن الحرام ؛ انتخابات بر اساس قانون الحرام لیکن کشتن زن و بچه های شیعه حلال اندر حلال!!!
به جان بچه ام من قصد نداشتم در انتخابات شركت كنم ولي با اين فتوي يك مفتي تصميم گرفتم به كوري چشم دشمنان اسلام و وهابليت در انتخابات شركت كنم
خوب ، اونوقت اون بزرگان رو کی انتخاب و تایید می کنه ؟
اينا هنوز هم در دوره جاهليت بسر ميبرن
يعني مردم و عوام كه در هر خانواده چند ليسانس و فوق ليسانس وجود دارد عقل و شعور ندارند و مفتيهاي همچن شما صلاحيت تشخيص و تعيين داريد! و قيم مردم را انتصاب ميفرماييد! اگر اين شيوه اين مفتي وهابي عربستاني درست و شيوه هاي انتخابات رياست جمهوري به روش راي همگاني غلط بود پس چرا كشورهاي سرسپرده عربي بويژه عربستان براي هر كاري بدون اذن كشور غربي كه سيستم انتخابات در آنها جاري است كسب تكليف ميكنند فتواي مفتي هاي اينچنين آبروي اسلام و پيامبر و حيثيت و اعتبار و عظمت دين و بزرگان اسلام را از بين ميبرد نبايستي هر آنسان ساده و تهي از هر گونه علمي به آساني به جايگاه مفتي برسد
ایشالا یه روز به چشم خودمان ببینیم که عربستان به دامن اسلام برگردد
گفته ايشان ايرادي ندارد ، همان طور كه ملاحضه مي فرماييد ايشان فرموده اند "بر اساس دين ما". حقيقت اين است كه آنچه وهابيون به عنوان مذهب از آن ياد مي كنند ديني جديد است كه كاملا خلاف قواعد اسلامي حركت مي كند و حتي براي بسياري از برادران اهل تسنن نيز قابل قبول نيست.
زياد جدي نگير تابناك! به چيزاي مهمتر بپرداز
همین که موجبات شادی ما را فراهم کردید از شما ممنونم
از تابناک میخوام هر فتوایی خنده داری از وهابی ها که موجب شادی مردم میشه منتشر کنه تا کمی بخندیم
این شخص که دارد برای مردم اسلام را به صورت آمریکایی تفسیر میکندوبا اسلام ناب محمدی اشتباه گرفته
شماها آبروی پیامبر راهم بردید
وهابيهاي ال سعود بى عقل وتدبيرند.
اصلاًانهااصل وفصل كشورشان بدست بيگانگان اداره
ميشود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر