بازدید 7942

هشدار پورمحمدی برای کفاشیان

کد خبر: ۳۲۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶ 08 June 2013
رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد که اگر علی کفاشیان نتواند مجوز ادامه فعالیتش در فدراسیون فوتبال را تمدید کند، نمی‌تواند به کارش ادامه دهد.

مصطفی پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، مبنی بر اینکه پس از اتمام مهلت حضور علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال سازمان بازرسی کل کشور در مورد فعالیت وی چه نظری خواهد داشت، عنوان کرد: کارهای خلاف قانون زیادی صورت می‌گیرد که این هم یک مورد آن است. قبل از انتخاب کفاشیان کلی فریاد زدیم که او حق ندارد رئیس فدراسیون فوتبال شود اما با زور رسانه و جوسازی‌ها، ایشان را به فدراسیون فوتبال تحمیل کردند.

وی ادامه داد: آقای کفاشیان با فشار از دولت مجوز اشتغال گرفت حالا هم که مهلتش تمام شده باید بتواند مجوزش را تمدید کند. اگر دولت به ایشان مجوز جدید داد می‌تواند به فعالیتش ادامه دهد اگر هم نداد نمی‌تواند فعالیت کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد اینکه آیا این سازمان برای کنترل بازار نقل و انتقالات فوتبال به این مقوله ورود خواهد کرد، اظهار داشت: بنایی بر دخالت در این مسئله نداریم چون اکثر باشگاه‌ها به شکل خصوصی اداره می‌شوند و خودشان می‌دانند چقدر برای جذب بازیکن و مربی هزینه می‌کنند. در مورد باشگاه‌هایی‌که خصوصی نیستند باید ببینیم چه ضوابطی تعیین می‌شود؛ هر چند خود ضوابط هم مبهم است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: باید بدانیم دستگاه نظارت ورزشی چگونه تعریف شده است. قرار نیست در هر پرونده‌ای ورود کنیم چون در این مورد منابع مالی شفاف نیست و سازمان نظارتی هم وجود ندارد. ابتدا باید سازمان نظارتی وجود داشته باشد که سازمان بازرسی کل کشور بتواند به این مسئله ورود کند.

وی افزود: باید ساختارها برای ورود ما مشخص باشد اما واقعا از اینکه این مقدار بی‌انضباطی و بی‌قاعدگی وجود دارد رنج می‌بریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی