بازدید 6543

کاندیداها مسابقه نصب بنر گذاشته اند

کد خبر: ۳۲۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۷ 07 June 2013
امام جمعه موقت خرم آباد از روند تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در لرستان انتقاد کرد و گفت: خیابانهای سطح شهر تبدیل به نقاشی شده و کاندیداها مسابقه نصب بنر گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم متقی نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: انتخابات مانند نسیمی است که فضای کشور را تغییر می دهد.

وی با بیان اینکه انتخابات فضای کشور را معطر و تازه می کند عنوان کرد: برگزاری انتخابات امیدهای تازه ای را در دلهای مردم می نشاند.

امام جمعه موقت خرم آباد با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات موجب شاداب تر و جوان تر شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود تصریح کرد: انتخابات موجب ادامه حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مصونیت نظام در مقابل خطرات و تهدیدها می شود.

حجت الاسلام متقی نیا با بیان اینکه به فضل الهی و با هدایتهای مقام معظم رهبری فضای آرامی برای برگزاری انتخابات در کشور وجود دارد بیان داشت: این فضا موجب می شود که مردم با تفکر، تامل، مقایسه برنامه ها و روشها کاندیدای مورد نظر و فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی با تاکید بر اینکه وجود فضای آرام در آستانه برگزاری انتخابات موجب می شود که مردم به دور از هیجانات کاذب و تنشها فرد اصلح را انتخاب کنند افزود: مقام معظم رهبری با هدایتهای خود فضای آرامی را برای انتخابات ایجاد کردند تا مردم با آرامش شاخصها را مقایسه و انتخاب اصلح را داشته باشند.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات تصریح کرد: همواره در توصیه های مقام معظم رهبری ایجاد حماسه سیاسی و حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای مورد تاکید بوده است.

حجت الاسلام متقی نیا همچنین انتخاب فرد اصلح توسط مردم را یکی دیگر از توصیه های مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: برگزاری انتخابات باشکوه و با نشاط از سفارشات و توصیه های مقام معظم رهبری است.

وی همچنین رفع مشکلات اقتصادی، توانمندی افراد، سابقه مدیریت، اقتدار، تخصص و موضع گیری افراد را از جمله ویژگی های مهم کاندیداها از نظر مقام معظم رهبری دانست.

امام جمعه موقت خرم آباد همچنین به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: این انتخابات بسیار مهم است چرا که سلامت، معماری، مبلمان شهری و ارتقا فرهنگ شهری از وظایف شوراهای اسلامی شهر است.

حجت الاسلام متقی نیا با بیان اینکه متاسفانه در گذشته در این زمینه اقدامات مطلوبی صورت نگرفته است تصریح کرد: در گذشته اهتمام لازم برای رفع مشکلات شهری در شهرهای مختلف استان صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: افرادی که از سوی مردم برای شوراهای شهر و روستا انتخاب می شوند باید دغدغه امور شهری را داشته و در راستای رفع مشکلات موجود در این حوزه اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه موقت خرم آباد همچنین از روند تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در لرستان انتقاد کرد و افزود: این چه مدل و تیپ عکس انداختن توسط کاندیداها است؛ خیابانهای سطح شهر تبدیل به نقاشی شده و کاندیداها مسابقه نصب بنر گذاشته اند.

حجت الاسلام متقی نیا با تاکید بر اینکه این کارها هیچ گونه نسبتی با نظام ارزشی ما ندارد تصریح کرد: کاندیداها در این زمینه مطلوب عمل نکرده اند و این در حالیست که این کاندیداها باید قانون را رعایت کنند.

وی با طرح این سوال که کاندیدایی که خود قانون شکنی می کند چگونه می تواند شهری را آباد کند افزود: کاندیداها باید در مسیر قانون حرکت کنند در غیر این صورت شانیت انتخاب را نخواهند داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل