بازدید 9285

حمله با چاقو به قالیباف کذب محض است

کد خبر: ۳۲۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸ 07 June 2013
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این‌که در جاهایی نقل شده با چاقو به اطرافیان قالیباف در یاسوج حمله شده شایعه‌ای است که از اساس کذب محض است.

غلامعلی رضوانی در گفت‌وگو بافارس گفت: انسان گاهی اوقات شایعاتی می‌شنود که از شنیدن آن متعجب می‌شود.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که بهترین استقبال از نامزدهای انتخابات در کشور به نظر من و بسیاری از کارشناسان در این استان بوده است، افزود: متأسفم که برخی با شایعه‌سازی قصد تشویش اذهان را دارند.
 
این مسئول ارشد سیاسی امنیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تنها شنیده‌ام بر اثر ازدحام جمعیت انگشتر یکی از حضار در مراسم به سر یکی از همراهان آقای قالیباف گیر کرده، افزود: به همه اعلام می‌کنم که شایعه حمله به اطرافیان قالیباف یک شایعه بیش نیست.
 
رضوانی با انتقاد از این‌که همراهان آقای قالیباف و برنامه‌ریزان ستاد ایشان بدون هماهنگی ما در گلزار شهدای یاسوج حضور یافته‌اند، افزود: نامزدهای محترم و مسئولان ستادها باید برای جلوگیری از هرگونه مشکلی حتما با فرمانداری‌ها هماهنگی داشته باشند.
 
وی با تأکید دوباره که این شایعه حاصل دروغ‌پردازی عده‌ای با نیات خاص بوده، تصریح کرد: کسی حق ندارد با شایعه‌سازی شعور بالای سیاسی مردم این استان و مهمان‌نوازی آن‌را زیر سؤال ببرد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که در برخی سایت‌ها ذکر شده حمله به خود قالیباف صورت گرفته، تصریح کرد: این دیگر از آن دروغ‌های شاخدار است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل